Mooi, dan moet Norris nog meer punten halen in de resterende racesquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen regent het ook de hele dag. Race afgelast
Dus eigenlijk tijdens de oorspronkelijke start.quote:
Zak Brown en Stella don't like this.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen regent het ook de hele dag. Race afgelast dan ;-)
We gaan het horen....zal wel lang duren als het al doorgaatquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk tijdens de oorspronkelijke start.
Och ik hoef morgen nergens heen en @ESF1Gamer ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We gaan het horen....zal wel lang duren als het al doorgaat
Je mag best gaan zitten hoorquote:
Kan ik nog De Verraders Halloween editie nog kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We gaan het horen....zal wel lang duren als het al doorgaat
Welk standje is dat?quote:
Ja hier.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er mensen echt bang dat Verstappen geen wk wordt dit jaar? Chill hij gaat dat echt wel redden.
Doet me denken aan Spa.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
Toen was Masi de baasquote:
Ik heb nog totáál geen hoop op een spannende ontknoping, nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er mensen echt bang dat Verstappen geen wk wordt dit jaar? Chill hij gaat dat echt wel redden.
Gewoon niet meer racenquote:
Fixedquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah arme vogel
Goed hapje voor @:Nattekat
Zou top zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
Maar geen punten voor Norrisquote:
@Nattekatquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah arme vogel
Goed vriendje voor @:Nattekat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |