Ik vind hem maar een irritant machootje!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Rudy
Tegen Albers: "Was jij zo'n rechtersok/linkersokfiguur? Woooaahhh...."
Albers zit even te vertellen hoe hij aan van die bijgelovige flauwekul deed, die sok eerst, 'ik moest een handshake doen met mijn monteur, als dat niet gebeurde was het echt niet goed', etc. Maar ook: "Maar ik deed niet aan van die achterlijke dingen zoals opwarmen in de pitbox en balletjes enzo"
Wel bijgeloof, maar geen 'achterlijke dingen' zoals een warmup voor een sportieve prestatie. Genie Albers.
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Water in de banden? Is dat niet een hoop extra gewicht?
Plus die banden worden gevuld door Pirelli, toch?
Zal zo eens instappen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil een refund van F1TV, want geen livebeelden te zien nu.
Lijkt me toch een vaag verhaal, de banden worden ook flink heet, dan wordt dat water stoom en gaat de druk in de band dus ook omhoog.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, die controleert alleen maar de bandenspanning. Teams vullen dat zelf afaik.
En het gaat maar om een minieme hoeveelheid, blijkbaar.
engnek eerste klas, samen met die twee kale idioten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een irritant machootje!
Gp radio natuurlijkquote:
met water uit de banden?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ze wassen hun handen in onschuld.
Wooow.quote:
Albers? Joh, het was dan ook debiel, opwarmen voor sport achterlijk noemen, maar wel eerst je linkersok aan moeten doen ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een irritant machootje!
Ik wel: Christijan Albers.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat er iemand is die die Christijan Albers vet vindt of zo
Er is een minimum bandendruk, geen maximum, dacht ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lijkt me toch een vaag verhaal, de banden worden ook flink heet, dan wordt dat water stoom en gaat de druk in de band dus ook omhoog.
Dan rijden ze ook met een hogere bandendruk dan toegestaan.
Pas als de band afkoelt wordt die druk weer lager.
Maar als er meerdere teams over klagen dan zal het wel een belende praktijk zijn,
Ligt eraan hoeveel ie gegeten heeft.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat er iemand is die die Christijan Albers vet vindt of zo
FFFFUUUUUUU...quote:
Boven?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is in het verleden ook wel eens gedaan, maar dan om onder het minimum gewicht te zitten
Als het kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |