Die komt zeker nog en het zou me niet verbazen als die in het selecte gezelschap van 2 cijfers eindigt, gezien de score dit jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Heathens en Stressed Out allebei mooi in de middenmoot, terechte posities wel. En meesterwerk Car Radio stond vorig jaar lekker hoog, hopelijk is dat nu ook weer zo
Hopelijk niet in je tanden!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb half geluisterd deze middag. Klonk tussen het boren wel oke.
Gordijnen ophangenquote:
Nijmegen heeft meer gestemd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stijgt dit 500 plaatsen?
Janie heeft met een pistool Kink bedreigd?quote:
Ik mag het aannemen, want op deze bagger stemt toch niemand?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Janie heeft met een pistool Kink bedreigd?
Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ach, die man met die botoxlippen zonder botox heeft er natuurlijk een einde aan gemaakt in de ArenA. Dat zal in december ook wel een rol gaan spelen?
Is Aerosmith 'gestopt' ja?quote:
Stemproblemen, maar volgens mij was dat al 50 jaar zo.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Aerosmith 'gestopt' ja?
Elk uur even resetten.quote:
Er is een (vrij willekeurige) grens tussen teveel Veronicamuziek en muziek die prima op Kink kan. Ik vind die grens altijd vaag, maar Dire Straits valt aan de verkeerde kant van die grens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Het valt me trouwens op dat er geen enkel nummer van Dire Straits in de Kink 1500 staat. Vorig jaar niet in ieder geval en tot nu toe dit jaar ook nog niet. Vreemde omissie wel.
Neen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:17 schreef Tussle266 het volgende:
Die routine was neu, bedenk ik me nu. Hadden we eigenlijk al UDS gehoord dit jaar? Dat kan namelijk alle kanten op anders.
Vorig jaar al 3/6 rond deze tijd en daar zat deze toen niet bij. Dat kunnen er dus nog 6 worden, maar ook 2.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neen.
Ik wist niet dat de term Friends With Benefits ooit in dit lied verzonnen was. Toch nog een leuk DJ-feitje dat ik niet kende.
Krijg je meteen van die nepdraken door je strot geduwdquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nog effe 1-2 uurtjes terugluisteren
Eerste album dus dit gaat nog welquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Krijg je meteen van die nepdraken door je strot geduwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |