SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee chinees snackbar zit twee deuren verder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee patatquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil een broodje kroket EN friet.
Friet is hetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Culy Homemade: mitraillette (broodje met shoarma, friet en groenten)quote:
Uit den Limburg bij Genk daar komt dat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mitrailletteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
U ook ik heb chinees nu bezig aan tweede bordjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen tweede keer van eten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik snap de combinatie friet en brood niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Culy Homemade: mitraillette (broodje met shoarma, friet en groenten)
Uit den Limburg bij Genk daar komt dat.
maar dat ligt aan mij![]()
![]()
Zijn al klaar met eten waren vroeg vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat komt wij gingen tussen vier en vijf naar de konijnen boer toch voor hooi. En de chinees zit daar vlakbij dus dan was het een beetje onzin om twee keer heen en weer te lopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naja zodoende dus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wij ook gaan weer spelletje doen we hebben zes nieuwe categorieën gekocht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Plantjes weer op hun plek. Woonkamer weer redelijk netjesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Best veel gedaan voor een zaterdag ja. IehlTrotste mama van Ambar
Rustig aan doen de komende werkdagenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Best veel gedaan voor een zaterdag ja. IehlUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
NeeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben weer 1 liter bloed kwijt, het broodmes is scherpTrotste mama van Ambar
Dan kun je beter langs sanquin gaan de volgende keer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weer 1 liter bloed kwijt, het broodmes is scherpIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En hoe was het broodje kroket en de patat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
Even relaxen hoor heb 10.000 stappen gezet vandaag![]()
![]()
Broodje kroket was lekker patat helaas niet zoquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hoe was het broodje kroket en de patat?
Owquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Broodje kroket was lekker patat helaas niet zoHadden ze je stiekem friet gegeven?
![]()
Gewoon vieze en kleine stukjes..quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
OwHadden ze je stiekem friet gegeven?
Woei, ik maar 8.000quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
Even relaxen hoor heb 10.000 stappen gezet vandaag![]()
Wel ook nog een stuk gefietst, dus ik ben content.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wij zijn pas content als jij het bent!quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woei, ik maar 8.000![]()
Wel ook nog een stuk gefietst, dus ik ben content.![]()
Oh aardig wat, alleen met fietsen maak je minder stappen tenminste met mijn samsung smartwatchquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woei, ik maar 8.000![]()
Wel ook nog een stuk gefietst, dus ik ben content.
Met mijn fitbit die ik eerst had ging dat wel sneller met fietsen
Oh Amy die film staat op Netflix die ik gisteren gekeken had.. was wel een leuke film
GewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu kakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welke heb je gekeken?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
Oh Amy die film staat op Netflix die ik gisteren gekeken had.. was wel een leuke film♡♡♡♡![]()
Zeker netjes in de pot.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie neemt er nou een wasdroger-abonnement van 20 euro per maand bij @Coolblue_NL is toch keiduur manWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vanmiddag mijn eerste oliebol van t jaar gegeten met krenten
Smulpaapquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag mijn eerste oliebol gegeten met krenten![]()
![]()
Met poedersuiker?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag mijn eerste oliebol van t jaar gegeten met krenten![]()
Ik eet alleen oliebollen met krentenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag mijn eerste oliebol van t jaar gegeten met krenten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik nooit, daar ben ik te krenterig voorquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik eet alleen oliebollen met krenten![]()
![]()
Ja nu wel maar niet altijd, soms zo'n gekliederquote:
Ik ook zonder vind beide wel lekkerquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik eet alleen oliebollen met krenten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die in mijn oude woonplaats stond rond november, die staat er sinds twee jaar niet meerquote:
Cheap assquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik nooit, daar ben ik te krenterig voor
Naja zegquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die in mijn oude woonplaats stond rond november, die staat er sinds twee jaar niet meer![]()
![]()
PaulbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik luister kerst liedjes met een heerlijk beat er onder
Fijne avondquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Hier stond een Spotify link
[ Bericht 78% gewijzigd door Lovely op 02-11-2024 19:23:25 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kanquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
Zal ik deze als UI doen met kerst?[ afbeelding ]
Nee, ik heb vanmiddag al een uitsmijter opquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2024 18:58:56 ]![]()
Met ham en kaas ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanmiddag al een uitsmijter op
Ik omgekeerdquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gek op kaas
Maar niet op ei
Edit: Ow wacht... je kan jouw reactie op 2 manieren lezen![]()
![]()
Gekkiequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik omgekeerd
Edit: Ow wacht... je kan jouw reactie op 2 manieren lezen
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gek op kaas
Maar niet op ei
Jij snapt het.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wat zeg jij nou weer?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon aflassen
Vandaag en morgen
Ik ook alhoewel ik een plakje kaas lekkerder vind onder de ei, dus een koud plakje kaas in plaats van gesmolten kaasquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bak ook wel eens een ei met wat kaas erop"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon geen ei maar wel kaas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook alhoewel ik een plakje kaas lekkerder vind onder de ei, dus een koud plakje kaas in plaats van gesmolten kaas
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar Max moet kampioen worden dit jaar..
Is ook lekker. Met stiekem een klein likje Belgische mayo eropquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook alhoewel ik een plakje kaas lekkerder vind onder de ei, dus een koud plakje kaas in plaats van gesmolten kaas![]()
![]()
Al die domme regels met strafpunten slaan werkelijk nergens meer opquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Max krijgt morgen toch 45 strafseconden + 4 strafpunten omdat ie van start gaat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Max krijgt morgen toch 45 strafseconden + 4 strafpunten omdat ie van start gaat
Dus afgelasten
Geen punten
TadaaaaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Breng ze niet op gedachten....quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Max krijgt morgen toch 45 strafseconden + 4 strafpunten omdat ie van start gaatLach met een schone bips![]()
Mij te zuurquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is ook lekker. Met stiekem een klein likje Belgische mayo erop"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gekookt ei al helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook geen gekookte ei?
Oud jong of belegen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Des te ouder des te beter.
Lekker eigeel snotquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Gekookt ei al helemaal niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Des te ouder des te beter.
Met honingmosterd dille saus omnomnom"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eigenlijk moet hij van nationaliteit wisselen. Wedden dat hij met een Britse vlag bij zijn naam ineens wel alles mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Dus afgelasten
Geen punten
Tadaaaa
Eigeel moet wel vloeibaar zijn ja... Andersquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker eigeel snot
Met honingmosterd dille saus omnomnom
Lach met een schone bips![]()
Snot produceer ik momenteel zelf al genoeg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker eigeel snot
Met honingmosterd dille saus omnomnom
Ik vind beide lekker op een broodje is een iets hard gekookt eitje wel lekkerder of op een beschuit/crackerquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigeel moet wel vloeibaar zijn ja... Anders"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jakkie bah.. even flink snuitenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Snot produceer ik momenteel zelf al genoeg.
Ik denk dat Max nog eerder stopt dan ze hun zin gevenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigenlijk moet hij van nationaliteit wisselen. Wedden dat hij met een Britse vlag bij zijn naam ineens wel alles mag.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan opbakken/koken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Beetje spek erbij ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zachtgekookt, of ook gebakken. De gele snot vind ik vloeibaar toch lekkerste op broodquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind beide lekker op een broodje is een iets hard gekookt eitje wel lekkerder of op een beschuit/crackerSnap ook niet dat sommige lui roerei compleet aan gort bakken. Dan mis je toch wel beetje de snotterigheid ervan.
Huh waarom heet je dan justinkaas..quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik omgekeerd
Edit: Ow wacht... je kan jouw reactie op 2 manieren lezen
♡♡♡♡![]()
Omdat dat ook lekker is maar moet het wel nog fluffy zijn dus niet droog bakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zachtgekookt, of ook gebakken. De gele snot vind ik vloeibaar toch lekkerste op broodSnap ook niet dat sommige lui roerei compleet aan gort bakken. Dan mis je toch wel beetje de snotterigheid ervan.
Maw je moet een ei kunnen bakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat dat ook lekker is maar moet het wel nog fluffy zijn dus niet droog bakken
Ik eet een doos eieren per weekquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat dat ook lekker is maar moet het wel nog fluffy zijn dus niet droog bakken
Johnny Herbert zou ziedend wordenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Dus afgelasten
Geen punten
Tadaaaa![]()
Lekker voor hemquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Johnny Herbert zou ziedend worden
Ik heb een collega die Herbert heet, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Johnny Herbert zou ziedend worden
Opsluitenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een collega die Herbert heet, komt wel dichtbij zo
Nooit meer loslatenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zei hij al bibberend voor de TVquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ajax denkt nog te kunnen winnen vanavond, wat een domme eitjes![]()
Nee man, heb al 2 bier op. Bibber niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zei hij al bibberend voor de TV
Ah, ik zie nu waarom mijn puntenteller niet goed punten telt.
Alle posts van de TS worden geskipt bij het tellen.
Voor dit topic bijvoorbeeld krijgt Lovely van mij geen enkele punt.![]()
Even kijken hoe ik de bug kan fixen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zoveelquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik eet een doos eieren per week![]()
Ik twee of drie per week.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Liev overslaan man3quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken hoe ik de bug kan fixen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen topics meer openen dusquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken hoe ik de bug kan fixen.
Ja, ik schaam me diep.quote:![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je weet dat het aantal minuten na een post telt voor punten, niet minuten voor een postquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
Ja fix dat even meneer glasquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Haha dat is een mooie extra feature. Iedereen lapo hunten en niemand die wil openenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon direct een FIPO maken nadat je geopend hebtquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat is een mooie extra feature. Iedereen lapo hunten en niemand die wil openen![]()
![]()
Nou echt hequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n scriptje werkt met die punten telling"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
If [bolk] = false then [gib mir punckten du hund]quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n scriptje werkt met die punten telling![]()
Heb zelfs een aantal weken geen ei meer gegeten..quote:
Omdat ik een broodje filet american met een gekookte ei wilde eten. Maar de ei raar smaakte en rook![]()
Hahaquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
If [bolk] = false then [gib mir punckten du hund]
Was dat een gekookt ei wat je onder de bank terug vond na een weekje of twee?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb zelfs een aantal weken geen ei meer gegeten..
Omdat ik een broodje filet american met een gekookte ei wilde eten. Maar de ei raar smaakte en rook![]()
![]()
Ja, dat weet ik. Dat was ook nog even een uitzoekdingetje. Dat gaat wel goed.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet dat het aantal minuten na een post telt voor punten, niet minuten voor een post
Maar ik sla gewoon alle posts van een Topic Starter over, zie ik nu. Het parsen gaat niet helemaal goed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog nooit gedoe met eieren gehad, heb nu schaaltje Croky Explosions sweet chili... Maar wil ik niemand aanraden. Niet echt lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb zelfs een aantal weken geen ei meer gegeten..
Omdat ik een broodje filet american met een gekookte ei wilde eten. Maar de ei raar smaakte en rook
Ik weet niet waar jij je eieren bewaard..quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat een gekookt ei wat je onder de bank terug vond na een weekje of twee?
Maar nee gewoon een ei uit de koelkast
Maar heb dat wel vaker met eten
Ja ach meh....ik kon het binnen krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog nooit gedoe met eieren gehad, heb nu schaaltje Croky Explosions sweet chili... Maar wil ik niemand aanraden. Niet echt lekker.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik trek mijn handschoenen al aan![]()
![]()
![]()
Dat kan ik je wel laten zien. Het is geen geheim.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n scriptje werkt met die punten tellingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga zo maar een schaaltje fruit eten. Kokos, mango en ananas
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan natuurlijk ik ben gewoon een vreemde vrouw die ei of ander etenswaar soms vind stinken..quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog nooit gedoe met eieren gehad, heb nu schaaltje Croky Explosions sweet chili... Maar wil ik niemand aanraden. Niet echt lekker."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: