Deze praat past jou nietquote:Op zondag 3 november 2024 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil maat. Kwam er nog wat uit de derde keer?
Je ziet toch wie? Schele naaktslak.quote:Op zondag 3 november 2024 14:41 schreef Rozevla het volgende:
Iemand heeft m’n abbo kado gegeven.
DOE IK GEEN HOER MEE !!!!
Nee, ik las iets over abbo cadeau gegeven en meteen weggeklikt.quote:Op zondag 3 november 2024 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je ziet toch wie? Schele naaktslak.
ja beetje zwerver ben je nu welquote:Op zondag 3 november 2024 14:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee, ik las iets over abbo cadeau gegeven en meteen weggeklikt.
Als ik dingen gratis wil hebben noem ik mezelf wel achmed of Hassan.
achterlijk tokkiemongooltje ben je toch ook hè?quote:Op zondag 3 november 2024 14:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bent vast de stoerste knul van de zorgboerderijquote:Op zondag 3 november 2024 14:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 14:59 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
achterlijk tokkiemongooltje ben je toch ook hè?
Steuntrekkende en luie hassans gespotquote:Op zondag 3 november 2024 15:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij bent vast de stoerste knul van de zorgboerderij
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 3 november 2024 15:13 schreef Origami94 het volgende:
@:aberkullie en ik zijn TEGEN racisme
Hou je mond anders gewoon.quote:Op zondag 3 november 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Post Chai hier nog? Die vriend van haar was indertijd helemaal MAD op mij omdat ik vertelde dat ze vreemd ging
Geen ideequote:Op zondag 3 november 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Post Chai hier nog? Die vriend van haar was indertijd helemaal MAD op mij omdat ik vertelde dat ze vreemd ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |