Oh nice, waar heb je die gevonden?quote:Op zondag 3 november 2024 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geloof ik vandaag een zeldzame vlieg gezien. Eens kijken of de experts het goedkeuren.
Heeft geen Nederlandse naam, komt hier nog niet zo lang voor.quote:Op zondag 3 november 2024 12:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat voor vlieg was het? Wel tof dat jij ze herkent. Ik heb eergisteren een wespenkoningin gedood.
In de speeltuin waar ik met de kleine was vanmorgen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh nice, waar heb je die gevonden?![]()
Een vriend van mij zit in Italië die heeft schorpioenenjongen gevonden in zijn huisje.
Dan zou ik een sproeiertje neerzetten want het blijft heel de week droog.quote:Op zondag 3 november 2024 10:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mijn gras wordt gelig, wanneer kunnen we een buitje verwachten?
Deze waren zo groot als een euromunt, maar voor de mamaschorpioen zou ik wel weglopen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de speeltuin waar ik met de kleine was vanmorgen.
Schorpioenen zijn mooi, maar weet nooit of ze gevaarlijk zijn.
Oh maar hij is niet schadelijk voor het ecosysteem hier?quote:Op zondag 3 november 2024 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft geen Nederlandse naam, komt hier nog niet zo lang voor.
En herkende het alleen als in: huh, dit is een aparte vlieg.
Klein kan nog steeds flink giftig zijn, toch?quote:Op zondag 3 november 2024 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze waren zo groot als een euromunt, maar voor de mamaschorpioen zou ik wel weglopen.
Op het moment nog onduidelijk, omdat ze zo weinig gezien worden.quote:Op zondag 3 november 2024 12:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh maar hij is niet schadelijk voor het ecosysteem hier?
Vacayceptionquote:Op zondag 3 november 2024 12:57 schreef Aberkullie het volgende:
Fok-it heeft binnenkort een vakantie in zijn vakantie
iig niet hard rennen denk ikquote:Op zondag 3 november 2024 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein kan nog steeds flink giftig zijn, toch?
wie?quote:Op zondag 3 november 2024 13:01 schreef Fok-it het volgende:
Nee als het om Danny gaat kies ik eieren voor mijn geld
Sowieso maar eens de deur uit voor Abid aan zijn Fissabon kwijlrage begint
DeVitoquote:
Ik hoop het niet, het Nederlandse ecosysteem heeft veel te verduren laatste tijd.quote:Op zondag 3 november 2024 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op het moment nog onduidelijk, omdat ze zo weinig gezien worden.
gister drie keer gespotenquote:Op zondag 3 november 2024 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gaat NNN voor jou tot nu toe?
ja want had paar dagen niet gefaptquote:Op zondag 3 november 2024 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil maat. Kwam er nog wat uit de derde keer?
Wat ik begreep is het gevaar dat ze in je schoen etc zitten, en je dan steken als je je aankleed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |