ik zou zelf eerder kiezen voor de term LEGENDARISCHquote:Op zondag 3 november 2024 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Nu kijk ik geen seconde WK botsauto's maar voor een race van plek 17 naar plek 1 lijkt me het woord geluksvogel toch een bijzonder ongelukkig gekozen term
Nou eigenlijk wel helaas.quote:
Hij reed ineens aan de kop met dank aan een rode vlag, anders had die moeten pitten en was die 20 seconden erachter uitgekomen. Dus hij heeft 20 seconden cadeau gekregenquote:Op zondag 3 november 2024 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Nu kijk ik geen seconde WK botsauto's maar voor een race van plek 17 naar plek 1 lijkt me het woord geluksvogel toch een bijzonder ongelukkig gekozen term
ohquote:Op zondag 3 november 2024 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel helaas.
Ik baal als een hooi.
Hoeveel rondjes zijn er? Stuk of 56 toch?quote:Op zondag 3 november 2024 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij reed ineens aan de kop met dank aan een rode vlag, anders had die moeten pitten en was die 20 seconden erachter uitgekomen. Dus hij heeft 20 seconden cadeau gekregen
69 dit keer (lol) (verschilt per keer, 305 km is het)quote:Op zondag 3 november 2024 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel rondjes zijn er? Stuk of 56 toch?
Dan lijkt me 20 sec toch redelijk verwaarloosbaar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uiteindelijk heb ik al maanden geleden Max gecalled als wereldkampioen, enige troost is dat die voorspelling is uitgekomen.
Nou, volgende keer maar hopen dat hij van de baan gereden wordt danquote:Op zondag 3 november 2024 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
69 dit keer (lol) (verschilt per keer, 305 km is het)
21 seconden en het scheelde dus ook inhaalacties. Dat is zeker wel wat.
Nou dat is niet zo netjes. Maar 3x een motorplof zou wel leuk zijnquote:Op zondag 3 november 2024 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, volgende keer maar hopen dat hij van de baan gereden wordt dan
en FlippingCoinquote:Op zondag 3 november 2024 22:39 schreef Fok-it het volgende:
Vind het een kwal van een joch verder, maar objectief gezien natuurlijk wel een van de grotere in onze recente sportgeschiedenis.
Samen met Femkegodin
En Hassangodin![]()
Doet wel pijn, maar niks aan te doen helaas.quote:Op zondag 3 november 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankje maat
[..]
Ik ook bro. Lando was moker unlucky. Maar goed, niks meer aan te doen.
Mij ook niet, ik hoop dat Hamilton misschien comeback gaat makenquote:
1 van de grotere kwallen de meest recente FOK!-geschiedenis? Ja dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de grotere kwallen de meest recente FOK!-geschiedenis? Ja dat zou zomaar kunnen inderdaad
Jezus wat een heerlijk wijfquote:
manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |