Nee, Senna was dat.quote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Max gaat de geschiedenis in als de allerbeste ooit
Jij gaat direct op de blokkeerlijst!quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij gaat direct op de blokkeerlijst!
quote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij gaat direct op de blokkeerlijst!
Kon niet eens een bochtje pakkenquote:
Goated.quote:Op zondag 3 november 2024 18:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ok, geregeld. Ik heb een basgitaar. M'n broer heeft dat voor elkaar gemacht.
Het is wel minstens twintig jaar geleden dat ik een muziekinstrument heb vastgehouden dus weer helemaal onderaan beginnen.
Een Steinberger @:chevycaprice . Die Gibson ernaast is van hemzelf.
[ afbeelding ]
quote:
Oh daar heb je mr. Geluksvogel.quote:
Jij bent echt goated in een zure verliezer zijn! #goonsquadquote:Op zondag 3 november 2024 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh daar heb je mr. Geluksvogel.
Ik goon me er wel weer overheen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij bent echt goated in een zure verliezer zijn! #goonsquad
had je gezien hoe goed maxie wasquote:Op zondag 3 november 2024 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik goon me er wel weer overheen.
Fijn dat je er bent maat, heb je gemist.quote:Op zondag 3 november 2024 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik goon me er wel weer overheen.
Helaas wel ja, ik had het Norris zo gegund.quote:Op zondag 3 november 2024 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh daar heb je mr. Geluksvogel.
Ze lieten hem allemaal gewoon voor om geen tijd te verliezen behalve Leclerc. Vervolgens krijgt Max de leiding cadeau door een rode vlag. Wat een kutracequote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je gezien hoe goed maxie was
echt een goat
Dankje maatquote:Op zondag 3 november 2024 22:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent maat, heb je gemist.
Ik ook bro. Lando was moker unlucky. Maar goed, niks meer aan te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 22:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ik had het Norris zo gegund.
gaat de geschiedenisboeken in als de meest memorabele race in de 21ste eeuwquote:Op zondag 3 november 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze lieten hem allemaal gewoon voor om geen tijd te verliezen behalve Leclerc. Vervolgens krijgt Max de leiding cadeau door een rode vlag. Wat een kutrace
Prima, mij boeit het nietquote:Op zondag 3 november 2024 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gaat de geschiedenisboeken in als de meest memorabele race in de 21ste eeuw
waarom niet?quote:
Kampioenschap is nu dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |