Hoe weet jij dat nou weerquote:
Ik vind die niet zo en de vriezer was al volquote:Op zondag 3 november 2024 17:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Heb jij je slag nog geslagen deze week bij Lidl @:aberkullie ? Alle vega-burgers en -schnitzels voor een euro per verpakking. Ik heb er net nog even vier gehaald: kaasschnitzels, groenteschijven, oriënt-burgers en champignonburgers.
Voor de vleeschliefhebbers: Ja ik heb een kilo sukadelappen gekocht gisteren om draadjesvlees en goulash te machen.
lol. Volle vriezer... Ik ken het probleem. Gisteren nog voedsel naar m'n zus gebracht. Ik bel dan met het verhaal dat ik met een eerste wereld-probleem zit. Leuke kadden heeft ze trouwens.quote:Op zondag 3 november 2024 17:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo en de vriezer was al vol
Je pilletjes Vla, je pilletjes. Denk daar aan ja?! Ik begrijp best dat je van de leg bent inzake je abonnement, maar ook dat zijn eerste wereldproblemen. Eigenlijk moet ik je draadjesvlees uit Ierland gaan voeren deze week.quote:
Op wat?quote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Zijn jullie ook zo dol op de Scrub Daddy
ben dol op jouquote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Oh dan nietquote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Het foute broertje van P Diddy volgens mij.
Oh ken ik niet. Ziet er duur uit.quote:Op zondag 3 november 2024 18:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De scrub mommy maar dan zonder harde laag
Bij de Wibra 12 voor 3 nog watquote:Op zondag 3 november 2024 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ken ik niet. Ziet er duur uit.
Ohhh oke valt meequote:
Klinkt goed, draadjesvlees. Wat is jouw recept ?quote:Op zondag 3 november 2024 18:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je pilletjes Vla, je pilletjes. Denk daar aan ja?! Ik begrijp best dat je van de leg bent inzake je abonnement, maar ook dat zijn eerste wereldproblemen. Eigenlijk moet ik je draadjesvlees uit Ierland gaan voeren deze week.
ik hou van jou meid ben echt helemaal dol op jou wil met jou naar fissabonquote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Emaille braadpan, roomboter, laurierblad, zwarte peper en zeezout eringeslagen, ongemarineerd.quote:Op zondag 3 november 2024 18:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klinkt goed, draadjesvlees. Wat is jouw recept ?
Ach die verdient straks meer dan ik laat gaanquote:Op zondag 3 november 2024 18:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Moet je vrouw maar een keer wat zuiniger doen met haar wekelijkse huishoudbudget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |