Lolquote:
Wil je op mijn blokkeerlijst? Ik ben daar heel gemakkelijk in tegenwoordig.quote:
Toen ik er een kreeg, stond er alleen van iemand.quote:Op zondag 3 november 2024 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je ziet toch wie? Schele naaktslak.
Gozer.quote:Op zondag 3 november 2024 16:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wil je op mijn blokkeerlijst? Ik ben daar heel gemakkelijk in tegenwoordig.
Oh msskan je ze ook anoniem geven oidquote:Op zondag 3 november 2024 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik er een kreeg, stond er alleen van iemand.
Kan me dit niet herinneren.quote:Op zondag 3 november 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Post Chai hier nog? Die vriend van haar was indertijd helemaal MAD op mij omdat ik vertelde dat ze vreemd ging
Iets met Mo was zijn naamquote:Op zondag 3 november 2024 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me dit niet herinneren.
Wie was haar vriend ook alweer?
Dat speel ik niet ben al oud hequote:Op zondag 3 november 2024 17:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Spannend zullen we dan Fortniten
Ja met ene Micson op FOK!quote:Op zondag 3 november 2024 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb Chai weleens met cam gezien in de tinychat tijd.
Was wel leuke vrouw, dacht ik. Dat ze vreemd is gegaan, verbaast mij!
Skopje wel geweest. Ik had daar een liefje. FYROM heette dat land toen. Former Yugoslavia Republiek Of Makedonija.quote:
Takkewijf. Zij zat in het groepje samen met WCH die mij hier stelselmatig pestten.quote:Op zondag 3 november 2024 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb Chai weleens met cam gezien in de tinychat tijd.
Was wel leuke vrouw, dacht ik. Dat ze vreemd is gegaan, verbaast mij!
Wat een trutquote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Takkewijf. Zij zat in het groepje samen met WCH die mij hier stelselmatig pestten.
Ik ben ouder dan jij sukkelquote:Op zondag 3 november 2024 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat speel ik niet ben al oud he
quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Takkewijf. Zij zat in het groepje samen met WCH die mij hier stelselmatig pestten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |