Zal 'm goedkeuren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:56 schreef Burnett het volgende:
Daniel Craig is getrouwd met Rachel Weisz.
De andere hebben met haar geacteerd.
Vond mijn antwoord al niet lekker lopen..., wist dat ik iets miste..., thnx.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Zal 'm goedkeuren.
Craig is in het echt getrouwd met haar.
De andere zijn met haar getrouwd in films.
The Godfatherquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:40 schreef Burnett het volgende:
Deze vraag is vast al eens eerder gesteld maar de Oscars komen er aan:
In welke film spelen de meeste Oscar winnende/genomineerde acteurs (M/V/X)?
Nopequote:
quote:The film has more Oscar-winning actors and actresses in the cast than any other movie in history.
There are thirteen. Also includes fifteen other actors and actresses who received Oscar nominations.
Zeker een vrij recente film? Tegenwoordig zijn die casts zo vol met grote acteurs/actrices die een mini rolletje spelenquote:
Vorige eeuw.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Zeker een vrij recente film? Tegenwoordig zijn die casts zo vol met grote acteurs/actrices die een mini rolletje spelen
Won de film zelf ook wat?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
Vorige eeuw.
Veel cameo's die zichzelf 'spelen'.
Hmm comedy, niet echt mijn afdelingquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:27 schreef Burnett het volgende:
[..]
24 prijzen ( vooral voor de regisseur, Golden Globe Best Comedy ).
3 Oscar nominatie's.
Een TOP-10 film voor mij.quote:
Als het The Player is, hoef je niet te vrezen. Het is geen echte comedy. Net zoals Terms of Endearmand dat niet echt is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Hmm comedy, niet echt mijn afdeling
Stand 2025:quote:
Heb hierboven trouwens even de stand aangepast, want ik was zelf vergeten (in #246) om de juiste stand te kopiëren waardoor ik mijn eigen 2de punt niet mee had genomenquote:Op donderdag 27 februari 2025 01:19 schreef Burnett het volgende:
[..]
Stand 2025:
Burnett 4
pipster 2
drakin 2
Sherlock_Holmes 2
FireFox1 1
tong80 1
Starflyer 1
mitt 1
SamCooke 1
Incontinentia Buttocksquote:
'Yes, we are all different.'quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bril-fucking-jant.
Nee, maar erg warmquote:
Hij werd door Darth Vader tot Admiraal gepromoveerd.quote:
Priscella Queen of the dessert ? Howard Stamp ?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:55 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film, plus noem drie acteurs?
Baron van Münschhausen ? Robin Williams ? Terry Gilliam ?quote:
Yes, ik had nog wel wat meer namen kunnen vragen denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:50 schreef drakin het volgende:
Stardust!
Neil Gaiman
Henry Cavil
Ian mcKellen
Ben Barnes
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:56 schreef pipster het volgende:
[..]
Yes, ik had nog wel wat meer namen kunnen vragen denk ik. Neeeee, ik wist de hoofdrolnamen niet meer![]()
[ afbeelding ]
Stand 2025:
Burnett 4
pipster 3
drakin 3
Sherlock_Holmes 2
FireFox1 1
tong80 1
Starflyer 1
mitt 1
SamCooke 1
quote:“And so, like bored young men throughout history, I spent an unfortunate amount of my time finding ways to get myself into trouble.”
Trainspotting ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:04 schreef drakin het volgende:
quote uit het boek welke verfilmd is, geef de naam van de bijna gelijknamige film en doe maar 3 namen uit de film
[..]
Waarom onder vuur ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:10 schreef pipster het volgende:
Nee jullie zitten nog immer op het verkeerde spoor.
Dit is de verfilming van een boek van een schrijver die op dit moment zwaar onder vuur ligt, net als zijn partner Amanda Palmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |