Beetje nare uitstralingquote:
Als mijn gezicht een beetje opgezwollen is, gebruik ik 's ochtends een ijszak terwijl ik mijn maagoefening doe. Ik kan er nu duizend doen. Nadat ik het ijszak heb verwijderd, gebruik ik een diepe poriënreinigingslotion. Onder de douche gebruik ik een watergeactiveerde gelreiniger. Daarna een bodyscrub met honingamandel. En op het gezicht een exfoliërende gelscrub. Breng vervolgens een gezichtsmasker met kruidenmunt aan, dat ik 10 minuten laat staan terwijl ik de rest van mijn routine voorbereid. Ik gebruik altijd een aftershavelotion met weinig of geen alcohol, omdat alcohol je gezicht uitdroogt en je er ouder uit laat zien. Dan een vochtinbrengende crème, daarna een anti-verouderingsoogbalsem, gevolgd door een laatste vochtinbrengende, beschermende lotion.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Als mijn gezicht een beetje opgezwollen is, gebruik ik 's ochtends een ijszak terwijl ik mijn maagoefening doe. Ik kan er nu duizend doen. Nadat ik het ijszak heb verwijderd, gebruik ik een diepe poriënreinigingslotion. Onder de douche gebruik ik een watergeactiveerde gelreiniger. Daarna een bodyscrub met honingamandel. En op het gezicht een exfoliërende gelscrub. Breng vervolgens een gezichtsmasker met kruidenmunt aan, dat ik 10 minuten laat staan terwijl ik de rest van mijn routine voorbereid. Ik gebruik altijd een aftershavelotion met weinig of geen alcohol, omdat alcohol je gezicht uitdroogt en je er ouder uit laat zien. Dan een vochtinbrengende crème, daarna een anti-verouderingsoogbalsem, gevolgd door een laatste vochtinbrengende, beschermende lotion.
Wel financieel vriendelijk zo, zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Betalen om je niet schuldig te voelen bij het afwijzen
Geen idee. Zag alleen die jurk en borsten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |