quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Haai haaiquote:
Hoe durven ze iemand te kiezen die een paar cm te klein isquote:
Jij doet ook allesquote:Op maandag 4 november 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemde naam, maar ziet er wel leuk uit
inb4 "jij doet ook alles"
Kan ook als een schilderij zijn om naar te kijkenquote:Op maandag 4 november 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemde naam, maar ziet er wel leuk uit
inb4 "jij doet ook alles"
Genoteerd KingCityquote:
Zou ze dan ook een burger zonder saus, ui en kaas bestellen?quote:
Dat zijn van die cola light types.quote:
De kledingkeuze hielp ook niet vond ik.quote:Op maandag 4 november 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn van die cola light types.![]()
Ik wil niet weten hoe die dijen eruitzien als ze 30 is.
Welke van de twee?quote:
Zolang ze niet in mijn nabijheid manifesteert doet ze maar.quote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
Oh my.
Manifesteren onzin. Meteen de amsterdamse gracht in ermee.
Genoeg relaties waar het nooit gezellig is.quote:Op maandag 4 november 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
"Ik hou niet van gezeur" --> Ik moet de eerste nog tegenkomen die wel van gezeur houdt.
"Ik hou van Humor"quote:Op maandag 4 november 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
"Ik hou niet van gezeur" --> Ik moet de eerste nog tegenkomen die wel van gezeur houdt.
Ik houd van lekker eten.quote:
Ze kunnen beter met elkaar gaan etenquote:
Dit, ben al semi afgehaakt.quote:Op maandag 4 november 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar… wat een gortdroge avond. Geen leuke mensen.
Groningse nuchterheidquote:Op maandag 4 november 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar… wat een gortdroge avond. Geen leuke mensen.
Geen zak aan. “Jij dan” x 10. Blijf thuis ofzo.quote:
Ze is wel een snappie hequote:Op maandag 4 november 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
9/11 ook al, ze hebben echt de grootste complotdenkers gevonden.
Ze stijgt op met die wimpersquote:Op maandag 4 november 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Valt weer binnen en ziet een dame in het groen met make-up, die hier en daar vergeten is…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |