SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Zit er dik in. Maar een keer gewoon foetsie bij een volgende aflevering zou ook eens leuk zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bewaren ze vast tot de kliphangert
Floortje ziet zichzelf als de beste, alleen hij kan allesquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef wolffie het volgende:
Ðemi moet het doen,Floris wil altijd alles doen. Gun een ander wat.
Inderdaad, Demi had wel wat meer mogen doordrukken, maar dat is bij zo'n Bokito nogal lastig, bleek vorige knockouts ok al...quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef wolffie het volgende:
Ðemi moet het doen,Floris wil altijd alles doen. Gun een ander wat.
Hij staat zichzelf in boogschiet houding in de spiegel te bewonderen, hoe ziek ben je.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floortje ziet zichzelf als de beste, alleen hij kan alles
Ja das wel minder, maar beter morgen dan wekenlang wel/niet/wel/niet en intussen bloed bij iedereen onder de nagels vandaan halenquote:
Morgen geen uitzending, dus gaat die pas Maandagquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja das wel minder, maar beter morgen dan wekenlang wel/niet/wel/niet en intussen bloed bij iedereen onder de nagels vandaan halen
Nee, hij gaat vandaag. Stond op zijn eigen insta.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen geen uitzending, dus gaat die pas Maandag
Demi moet het ook recht uit zeggen!quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Deem wil liever niet met El Grovert in een bondje.. tsja hoe dik is die plaat voor zijn kop?
En zijn TikTokscore weer opschroeven, volgers terugpaaien.. een hoop werkquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker terug naar de toneelvereniging van de Friese Plattelandsvrouwen
Ze laten het ook gewoon gebeuren he? Ga verdomme een keer op je strepen staan en laat niet alles aan Floris over. Demi had nu het boogschieten moeten spelen. En ik hoop dat dat mannetje alles mis schietquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het mooiste het verlies van Floris, met zijn trillende handje boven die knop.
Nu weer het P&B schieten opeisen, hij denkt echt dat hij als enige alles kan.
Helaas is hij geen VIP, maar had beter mee kunnen doen aan de alleskunner![]()
![]()
Echt een naar ventje, gunt een ander niets en iedereen laat zich door hem overdonderen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze laten het ook gewoon gebeuren he? Ga verdomme een keer op je strepen staan en laat niet alles aan Floris over. Demi had nu het boogschieten moeten spelen. En ik hoop dat dat mannetje alles mis schiet
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het mooiste het verlies van Floris, met zijn trillende handje boven die knop.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hij heeft aan de niet-VIP-versie van De Alleskunner mee gedaan. Zijn broertje verloor toen de finale.
Ik kijk nooit naar dat soort programma's. Was zijn broertje ook zo'n eikel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ze hebben de tijd gevuld met de peptalks op de slaapkamers. Tjongejonge! Wat interessant.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer dat de opdracht weer als cliffhanger wordt gebruikt
Kan me niet herinneren dat dat ook zo'n drukte maker was, maar zo'n programma is niet meer dan verstand uit en kijken, dus is me er sowieso niet veel van bijgebleven.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar dat soort programma's. Was zijn broertje ook zo'n eikel?
Je leert niemand echt kennen, het zijn allemaal figuranten die het programma compleet moeten maken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat ook zo'n drukte maker was, maar zo'n programma is niet meer dan verstand uit en kijken, dus is me er sowieso niet veel van bijgebleven.
Bij Senna en Demi hangt het ervan af of Floris het toelaatquote:Op zaterdag 2 november 2024 03:53 schreef Vriezer. het volgende:
Gaan Annet, Demi en Senna nog iets doen deze cyclus?
Ik blijf het leuk vinden. De vorige maand was het prima vermaak met Diederik en Britt. Deze maand is het leuk om te zien dat een viertal nieuwelingen zich omhoog spelen, en Floris afgaat. Nu zijn er al drie vertrokken dus er komen er sowieso vijf nieuwe mensen bij. En zo blijft het een variatie, met BB moet je het 3 maanden met de zelfde koppen doen, ook leuk maar weer andersquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:11 schreef kater1 het volgende:
Mosterd na de maaltijd, ik weet het, we kijken altijd pas om een uur of elf 's avonds naar de bondgenoten, dus ik ben altijd te laat met heet van de naald kritieken. Maar wat wilde ik ook weer zeggen, oh ja, sinds alle oudgedienden eruit zijn, inclusief Serena, vind ik er maar weinig aan. Oh, we hebben natuurlijk Bruce nog, maar die verdwijnt zo in het behang dat je hem niet meer opmerkt. Moraima is ook niet meer dezelfde als in een JVJL. Wat een aardige, en vooral ook weer, totaal neutrale dame is dat geworden. Blijft over als irritatie Annet, het verbaast me dat de mensen in het huis haar zo sympathiek vinden. Ze heeft zo'n dubbele agenda. En Demi, zeg toch gewoon eens recht in het gezicht van dingest dat je hem eigenlijk niet moet. Maurice en Brijan rekenen zich rijk, hoe dom zijn ze eigenlijk. Jason wordt niet meer gecorrigeerd door Diederik of Robert en is nu helemaal zijn vervelende zelf. Zijn er nog meer? Nu ja, de rest is ook bloemetjesbehang. Eindconclusie: we kijken nog steeds, maar waarom eigenlijk. Zeker als dit nog jaaaaaren doorgaat. Gelukkig hebben we zo meteen weer BB.
Dat is toch het leuke aan dit topic, beetje commentaar geven op het gedrag van de bewoners. Dat is in het BB topic niet anders. En daar kijken we naar iemand die drie maanden in een te strak sportbroekje squats doet voor de cameraquote:Op zondag 3 november 2024 16:00 schreef wolffie het volgende:
Vind het ook steeds minder worden,ligt natuurlijk ook aan de mensen die er inzitten. Maar wat zijn we eigenlijk hier aan het doen? Mensen afkraken naar beneden halen. Ik vind het eigenlijk wel laag maar heb hier zelf
ook aan mee heb gedaan. Maar blijkbaar scoort dit soort programmas , ik kijk vooral naar hoe mensen zijn in een groep. Waarom ze zo doen of zich zo voelen. Zelf zou ik nooit mee doen. Toch blijf ik kijken, maar BB vind ik leuker.
Dan is het toch geen gezeur? Het is gewoon een feit dat dit soort shows zonder stream gewoon geen goed beeld geven omdat je vast zit aan tijd. Het is bij dit soort shows JUIST de combi tussen TV uitzending én Livestreams zodat je zelf als kijker meer kunt zien als je wilt en als je daar de tijd niet voor hebt, de TV uitzending kunt zien. Huub van Ballegooij (DGK) schreef dat hier ten tijden dat hij nog eindredacteurtje van Utopia was hier ook. Het is juist de combi. De soap met echte mensen kijk je op TV, en hoe het gemaakt wordt (ruwe beelden) kijk je op de streams. Alleen maar goed ook om alles in het juiste perspectief te zien. Al die oud deelnemers hebben het er immers altijd over 'dat je niet alles zit in de TV uitzending' Ja, hé hé, no shit Sherlock, dat komt door het ontbreken van die livestreams die juist bij deze TV shows er horen te zijn dat is nu eenmaal het format. Dat maakte en nog steeds maakt, BB ook zo uniek. Zonder streams is het helemaal nietsss.quote:Op zondag 3 november 2024 23:20 schreef kater1 het volgende:
Ik ben het met onze eeuwige zeurder over het gemis aan livestreams, freaky40, eens dat het een half half product is. Half spelshow, half RLS. Dat spelgedeelte interesseert niemand iets als je niet kunt meeleven met de bewoners. Maar je krijgt zo weinig te zien aan RLS dat het moeilijk is van de onderlinge relaties chocola te maken. Ik heb bv nooit de relatie Eduardo / Vincent begrepen. Opeens lagen ze de hele tijd samen in bed maar het was geen relatie, het was gewoon. Want dat was alles wat we zagen. Ok. Werd ook nooit uitgelegd of zo.
Nu ja, er zijn natuurlijk genoeg programma's die om groepsdynamiek en spellen draaien. Neem bv. De Verraders. Maar daar heb je raar genoeg niet het idee dat je teveel onderonsjes mist.quote:Op maandag 4 november 2024 00:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het toch geen gezeur? Het is gewoon een feit dat dit soort shows zonder stream gewoon geen goed beeld geven omdat je vast zit aan tijd. Het is bij dit soort shows JUIST de combi tussen TV uitzending én Livestreams zodat je zelf als kijker meer kunt zien als je wilt en als je daar de tijd niet voor hebt, de TV uitzending kunt zien. Huub van Ballegooij (DGK) schreef dat hier ten tijden dat hij nog eindredacteurtje van Utopia was hier ook. Het is juist de combi. De soap met echte mensen kijk je op TV, en hoe het gemaakt wordt (ruwe beelden) kijk je op de streams. Alleen maar goed ook om alles in het juiste perspectief te zien. Al die oud deelnemers hebben het er immers altijd over 'dat je niet alles zit in de TV uitzending' Ja, hé hé, no shit Sherlock, dat komt door het ontbreken van die livestreams die juist bij deze TV shows er horen te zijn dat is nu eenmaal het format. Dat maakte en nog steeds maakt, BB ook zo uniek. Zonder streams is het helemaal nietsss.
heeft hij toch al aan meegedaan - de NON-VIP editie, samen met zijn broer?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Als het vanaf het begin in 1999 al geen livestreams had dan had het effect wat minder geweest inderdaad. Het was echt uniek in die tijd en dat vind ik nog steeds. Dat je mee kunt kijken hoe TV gemaakt wordt, want dat is het eigenlijk en hoe dat er 's avonds uit ziet op TV het is een aanvulling op de TV uitzending en vise versa.quote:Op maandag 4 november 2024 08:31 schreef wolffie het volgende:
Dus als BB geen livestreams had, vond je er ook niks aan Freaky?
Ik hoop de slangen en dat de haaien 0 punten krijgen, door betweter Floris en de domme schapen, die hem continu weer zijn zin geven!quote:
Haaien 0 zou wel top zijnquote:Op maandag 4 november 2024 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop de slangen en dat de haaien 0 punten krijgen, door betweter Floris en de domme schapen, die hem continu weer zijn zin geven!
Eerst maar ff de baard in de keel, daarna zien we wel verderquote:Op maandag 4 november 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
Elsjeees moet nog heel veel leren in het leven
quote:Op maandag 4 november 2024 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerst maar ff de baard in de keel, daarna zien we wel verder
Die doet alles al voor dat bondjequote:Op maandag 4 november 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
Waarom niet rami
Die is toch groter en sterker
Dat is toch Sylviaquote:Op maandag 4 november 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die doet alles al voor dat bondje
Faalangstquote:
Floortje verliest vast express, kan die weer knuffelenquote:Op maandag 4 november 2024 19:47 schreef wolffie het volgende:
Yeah Brijan knap gedaan😃
En Floortje dat krijg je ervan als je alles zelf wil doen. 🤣🤣🤣
heeft die nu vast kapotte knieenquote:Op maandag 4 november 2024 19:52 schreef wolffie het volgende:
Zwarte piet valt en Annet heeft er geen zin in.
Ik wacht nog of Bruce het met Jason eens is.. einde Debatquote:Op maandag 4 november 2024 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
heeft die nu vast kapotte knieen
of ze pruimtquote:Op maandag 4 november 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
Mau’s moeder rookt zware shag ofzo ?
Ziet er goed uit voor 70quote:Op maandag 4 november 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
Mau’s moeder rookt zware shag ofzo ?
En ze heeft ook zo'n harde venijnige toon in haar stemquote:Op maandag 4 november 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
Huh???
De felheid van demi ??
Er is er maar 1 fel en dat is Annet
Ja mooi hè? het is een feest en het duurt maar even en zo is het!!!!!quote:Op maandag 4 november 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
Mori![]()
Jij zeurt een beetje teveel tegen Annet
Op curacao wordt sinterklaas gevierd met een wit geschminkte Sinterklaas en een zwarte pietquote:Op maandag 4 november 2024 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moraima die zegt dat Zwarte Piet zwart is, en wijs zwart aan in haar " schilderij"
Maar intussen schijnt 'ie in zijn eentje de halve voorraad eten op te vreten, daar mag Moriaatje ook wel wat van zeggenquote:Op maandag 4 november 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan wel lachen om hoe Moraima zich uitdrukt.
"Dan zitten toch gewoon wormen in je lichaam?"
Soms kan ik haar wel wat aandoen maar soms...is ze ook wel leuk en lief en dan die onbeholpen uitspraken.quote:Op maandag 4 november 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan wel lachen om hoe Moraima zich uitdrukt.
"Dan zitten toch gewoon wormen in je lichaam?"
Komt omdat het een verwend jongetje is die geen nee kan accepteren.quote:Op maandag 4 november 2024 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Floris is een rat, hij weet hoe het zit en kan ook afstand nemen maar zodra zij zegt dat er meer afstand moet zijn wordt hij boos.
Vorig week toen ze vroeg of ie niet op haar wilde liggen liep ie ook weg inderdaad..quote:Op maandag 4 november 2024 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Floris is een rat, hij weet hoe het zit en kan ook afstand nemen maar zodra zij zegt dat er meer afstand moet zijn wordt hij boos.
Of loten.quote:Op maandag 4 november 2024 20:32 schreef wolffie het volgende:
Ze moeten de regels veranderen. Iedereen moet van elk bondje een opdracht uitvoeren. Zo zitten er ook die nooit iets spelen. En dan toch een ton winnen.
Mee eens. Ik vind dat ze hierna in GTST moet spelen, maar dan wel uit haar comfort zone! Zo’n rol als Marjolein Keuning had! Vind Annet wel oprecht een mooi mens, met goede intenties. We blijven altijd lerenquote:Op maandag 4 november 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Annet is de schooljuf die niemand wil
Ik hoop het ook. YEAH BABY !!!!!!quote:Op maandag 4 november 2024 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Flo 0 punten met boogschieten en dan ook weer het uitdagingsduel van morgen opeisenhopelijk backfired die ook.
Eh, nee dus. Uitdagingsduel gaat hij ook weer doen!quote:Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef Yver73 het volgende:
Het leek wel of Floris bijna tegen de vlakte ging, hij trok helemaal wit weg. Echt niet gezond hoe hij reageert als hij verliest. Hopelijk geeft hij nu iemand anders in zijn bondje eens een kans op een opdracht te spelen…
Respect voor Briejan hoe relaxed hij die pijlen er 1 voor 1 in schoot! 💪
Alle bondjes komen tijdens een cyclus 1x aan de beurt om uit te dagen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
Best raar die uitdagingsspellen.
2 van de 4 groepjes mogen niet meedoen.
Ze doen het best goedquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 11,5 Kijkcijfer: 520.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 18
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond: 498.000 kijkers.
Geen ww voor Sereen.. dus is niet in dienst geweest bij Mr. de Molquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de liefhebbers:
Bekijk deze YouTube-video
Was het alleen met Serena, dan prima. Maar deze sla ik over..
Was OnlyFeet ZZP'er toch ?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen ww voor Sereen.. dus is niet in dienst geweest bij Mr. de Mol
Geen idee, maar ze zit zonder poen blijkbaar, en dat na maanden "in dienst" bij een TV show blijf ik wat raar vindenquote:
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de liefhebbers:
Bekijk deze YouTube-video
Was het alleen met Serena, dan prima. Maar deze sla ik over..
Ik weiger naar Jesse te kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog even kijken op een rustig moment.
hyper gedoequote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat knikken van Floortje, hoe stoer
Vergiftigd door Samquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Floris is echt zo'n schreeuwerd
Dat is dan ook wel wel leuk jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
Dat hoofd van Jason
Die was zo overtuigd
Als ie Annet 100% ontwijkt dan is dat de beste bevestiging van die stellingquote:
Ik had gezegd maak het lekker zelfquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Er wordt speciaal voor el scheet eten gemaakt en dan nog commentaar over de hoeveelheid saus, dat is lef hebben
Annet voelt die bui wel hangen, ze wil geen 50 punten inleveren voor hun extra luxe laatste weekquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:55 schreef Pindakaastostie het volgende:
Ik hoop echt dat de gieren laatste worden
En gaat klagen bij een anderquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Annet voelt die bui wel hangen, ze wil geen 50 punten inleveren voor hun extra luxe laatste week
Tsja.. it take one to know one.. Annet is nog een slag erger in arrogantie en eigendunkquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En gaat klagen bij een ander
Ow wat is Jason een lul
Die heeft gewoon meerdere persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een met twee tongen praat is het Annet wel.
Ik dacht al, dit heb ik eerder gezienquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Jup, het de EJVJL spel
Buikspieren nodig
[ afbeelding ]
Daarna stuitert er een balletje over op de grond, benieuwd of dat erbij hoort en of nu een ander team met dat balletje nu 'het voordeel' van Floris z'n graai-actie blokkertquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Floortje graait iets van die sokkel.. geen idee wat
[ afbeelding ]
Rood balletje op de grondquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarna stuitert er een balletje over op de grond, benieuwd of dat erbij hoort en of nu een ander team met dat balletje nu 'het voordeel' van Floris z'n graai-actie blokkert
Dat zal het belangrijkste onderdeeltje wel zijn, wat kun je allemaal doen met een rood pingpongballetje ?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarna stuitert er een balletje over op de grond, benieuwd of dat erbij hoort en of nu een ander team met dat balletje nu 'het voordeel' van Floris z'n graai-actie blokkert
Je ziet dat balletje in je eerste cliffhanger gif nog rollen
Of contact via de tablet met de Febo en krijgt ze daar d'r script door voor die dagquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
En wat heeft Miss HebbeHebbe? een tablet voor de boxwedstrijd?
[ afbeelding ]
Jahh, en effe op Insta en FB kijken hoe goed ze het doen met etterenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of contact via de tablet met de Febo en krijgt ze daar d'r script door voor die dag
Lijkt alleen voor boksen alle namen op het scherm, ik tel 11 poppetjes met handschoenen, Annetje met tabletje en Syl doet niet meequote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
Meestal krijgen ze zo'n tablet voor muziek/instructiefilmpjes
Jongleren op circusmuziek? Alleen kan Floris nu niet oefenen omdat ie een rood balletje mist?
24 uur lang een rood pingpongballetje omhoog houden met een haarföhn?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Morgen zitten ze al op vorige week vrijdag en dan krijgen ze meestal een oefenopdracht die het hele weekend gedaan mag worden en maandag de opdracht gehouden wordt. Dat is zo'n beetje de weekendinvulling de laatste tijd.
Of overbrengen naar een glas aan de andere kant. Zoiets zat ook in de alleskunner.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
24 uur lang een rood pingpongballetje omhoog houden met een haarföhn?
Nou ja, er stonden ook maar 4 blokken in de sluis, terwijl ze er wel 20 per toren nodig hadden... een paar extra föhns en balletjes zal ook geen probleem zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 13:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Of overbrengen naar een glas aan de andere kant. Zoiets zat ook in de alleskunner.
Maar als het ene team het balletje heeft en het andere team de fohn, beginnen ze niet veel.
Is al vaker voorgekomen dat er maar 1 setje ergens van was om mee te oefenen en dat ze dat om toerbeurten deden.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, er stonden ook maar 4 blokken in de sluis, terwijl ze er wel 20 per toren nodig hadden... een paar extra föhns en balletjes zal ook geen probleem zijn
Klickbait? KijkcijferLokmiddel? watnouweer ze verzinnen elke keer wel weer iets nieuws zoquote:Op woensdag 6 november 2024 14:29 schreef spapaars het volgende:
Vervelend nieuws voor Brijan, blijft Maurice alleen achter in De Bondgenoten?
https://lovereality.nl/ve(...)r-in-de-bondgenoten/
Oh, dat zou we heel naar zijn. Hoe gaan ze dat nu oplossen.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:29 schreef spapaars het volgende:
Vervelend nieuws voor Brijan, blijft Maurice alleen achter in De Bondgenoten?
https://lovereality.nl/ve(...)r-in-de-bondgenoten/
Geen idee.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:17 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh, dat zou we heel naar zijn. Hoe gaan ze dat nu oplossen.
Zal wel mee vallen, clickbait zoals gezegd. Als we streams hadden gehad hadden we het nu kunnen weten en relativeren en zo'n site als LoveReality.nl ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:17 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh, dat zou we heel naar zijn. Hoe gaan ze dat nu oplossen.
Hoe dan ook, als ze beiden niet naar huis willen zal er toch iets bedacht moeten worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen, clickbait zoals gezegd.
SPOILER: PromoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Als Brian weggaat en Maus na de knock-outs alleen naar de finale gaat, is de ton zoiezo voor hem, hoeft 'ie niets meer voor de toen , geen eindspelquote:Op woensdag 6 november 2024 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
Maurice zou de lege plek van Jesse op kunnen vullen bij de Gieren, kan ie gezellig bij Annet![]()
Maar inderdaad, zal wel loslopen allemaal ..
Zou wel lachen zijn ja, alle knock-outs winnen in je uppie en bedankt voor de tonquote:Op woensdag 6 november 2024 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Brian weggaat en Maus na de knock-outs alleen naar de finale gaat, is de ton zoiezo voor hem, hoeft 'ie niets meer voor de toen , geen eindspel
Ook al moeten ze het in 100 stukjes knippen en plakken, zo ver laten ze het niet komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Brian weggaat en Maus na de knock-outs alleen naar de finale gaat, is de ton zoiezo voor hem, hoeft 'ie niets meer voor de toen , geen eindspel
Het zou interessant om te zien zijn welke hattrick de regie gaat uitvoeren in zo'n geval, zo drastisch moeten ingrijpen in de team samenstelling is nog niet eerder voorgekomen, anders dan twee poppetjes wisselenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook al moeten ze het in 100 stukjes knippen en plakken, zo ver laten ze het niet komen.
De stof is opquote:Op woensdag 6 november 2024 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Wat was dat nou? herhalingen van weken maanden..
Lijkt erop.. die irri wandelingetjes met bullshit verhaaltjes worden ook steeds meer en langerquote:
Ik Demi ook niet, die heeft echt wel een hekel aan haarquote:
Heeft demi echt haat gezegd ?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik Demi ook niet, die heeft echt wel een hekel aan haar
quote:
Dus weer eens Annet die lultquote:Op woensdag 6 november 2024 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dat was die "Ik heb niet snel een hekel aan iemand... Maar Annet... Ja sorry... Ik vind je gewoon moeilijk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |