https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Dat is wel erg makkelijk getweet.quote:
Is dat da dan meteen een midgetgolfindoorvloer?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Het clubhuis in de golfclub hier in de buurt heeft een nieuwe hardhouten vloer gekregen, gewoon betaald uit ledengeld.
Uiteraardquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat da dan meteen een midgetgolfindoorvloer?
Hallo golfclub. Zie je werkelijk het verschil niet met Blauw-Groen uit Purmerendquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Het clubhuis in de golfclub hier in de buurt heeft een nieuwe hardhouten vloer gekregen, gewoon betaald uit ledengeld.
Het is nu een beetje dubbel idd. Net als in Nederland. Leuk dit debielenkabinet, maar nu moet het maar over zijn. Straks wordt het echt desastreus.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:30 schreef svann het volgende:
Het zou leuk zijn de spannende uitslagen te volgen als de uitslag wat minder ingrijpende gevolgen zou hebben.
Geen ver-van-mijn-bed-show meer, zoals het vroeger vaak was.
Er was een Amerikaanse basketballer in Emmen. Die werd gevolgd. Hij vroeg zich af of we in Europa ook tandpasta hadden. Die leven echt in een cocon.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:46 schreef svann het volgende:
De Amerikaanse heeft gemist dat de Europeaan zijn vork na het snijden omdraait als hij hem volschept/volschuift.
Zou Johan dit ook op zijn lijstje zetten?quote:Op maandag 4 november 2024 22:35 schreef JohnBercow het volgende:
Dit wordt morgen bij VI ook besproken.
Jandino is een totale loser.quote:Op maandag 4 november 2024 22:28 schreef superniger het volgende:
Jandino sloopt Charles Groenhuijsen.
Nou zeg zo praat je niet over mensenquote:
Je klinkt humeurig en wit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef NoCigar het volgende:
Ah, dat is die 'Maxima' uit Afrika Gargard, die hier is gekomen om ons te wijzenop ons ‘privileges'.
Deze uitzending duurt tien uur of zo? Het publiek is nu al dronken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:54 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit voor raar publiek? Hoor allemaal lachen en pand zit helemaal vol? is dit tijdens reguliere uitzendingen ook zo?
Nee ga zo slapen en zet de wekker rond 4-5 uurquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:56 schreef superniger het volgende:
Blijven jullie ook heel de nacht wakker?
Zonde van je nachtrust.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:57 schreef Faraday01 het volgende:
Nee ga zo slapen en zet de wekker rond 4-5 uur
En nu maar voor ze hopen dat de boodschappen echt goedkoper gaan worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Het volk gewoon goedkope boodschappen, omhooggaande beurzen en een laadpaalsubsidie. Ik geef ze groot gelijk
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:47 schreef superniger het volgende:
Ik drink nog even een glas linkse tranen.
Ga eens naar een Thaise massagesalon.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een transgender in mijn leven gezien. Ik snap niet waarom iedereen het hier de hele tijd over heeft.
Nee, het zijn er maar zo weinig. Snap het punt ook niet zo.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een transgender in mijn leven gezien. Ik snap niet waarom iedereen het hier de hele tijd over heeft.
Dat doen ze toch inmiddels.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:05 schreef monkyyy het volgende:
De NAVO kan maar beter gewoon betalen. Anders flikkert Eef Hoos al die landen gewoon de gracht in.
Iets over dat Jeroen (of Frans?) genocide zou ontkennen ofzoquote:Op donderdag 7 november 2024 22:35 schreef svann het volgende:
Met wat voor termen werd er gesmeten door de verwijderde schreeuwerd?
Oeh, gaaf! Op lage noren?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort beginnen mijn schaatslessen weer
Gewoon op Noren, klapschaats heb ik nooit gedaanquote:Op donderdag 7 november 2024 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Oeh, gaaf! Op lage noren?
Of meteen maar op een klapschaats?
Leer je dan mooi overstappen enzo in de bochten?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon op Noren, klapschaats heb ik nooit gedaan
Ja, bochtentechniek, houding, remtechniek, starten, eigenlijk alles komt wel langsquote:Op donderdag 7 november 2024 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Leer je dan mooi overstappen enzo in de bochten?
Zo zie ik er anno nu heel wat lopen hoor, veel jonger dan Kefah.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:13 schreef NoCigar het volgende:
EO-ers zien er tegenwoordig uit als hippe mensen uit 1989.
Bar laat vanavond.quote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef superniger het volgende:
Godverdomme pas om 22:55.
Kies verdomme 1 vast tijdstip.
Goede gasten. Jeroen levert altijd. Ik word weer misselijk van de geweldbeelden.quote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef superniger het volgende:
Godverdomme pas om 22:55.
Kies verdomme 1 vast tijdstip.
Ik kijk meestal de herhaling in de nacht of de middag erop. Maar nu moet ik wel kijken wegens de actualiteit.quote:
Hij keek ze verkeerd aan.quote:Op maandag 11 november 2024 22:56 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Wat heeft die tram misdaan.
Moet er bijna om huilen.quote:Op maandag 11 november 2024 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Heb het nieuws niet zo gevolgd, zie de beelden nu voor het eerst. Heftig
Blijkbaar werden die wel verstaan.quote:Op maandag 11 november 2024 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Als mensen nare liedjes zingen die niemand kan verstaan kunnen zekere bevolkingsgroepen zich totaal niet meer beheersen. Moet je begrip voor hebben.
Inderdaad, ze spreken allemaal Hebreeuws, vandaar dat ze diezelfde avond de straat opgingen. Kunnen ze niks aan doen.quote:Op maandag 11 november 2024 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Blijkbaar werden die wel verstaan.
Bovendien waren journaals zo vriendelijk het te ondertitelen.
Daarom is dit vanavond bij Bar Laat zo hartverwarmend en mooi.quote:Op maandag 11 november 2024 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
Ongelooflijke domme ophitsende uitspraken van politici de afgelopen dagen.
En vooral blijven zwijgen over de hartverscheurende oorlog in Gaza.quote:Op maandag 11 november 2024 23:31 schreef Firuze60 het volgende:
Dat staat in de talmud en in de koran, jajaja. Zeg dat even tegen Netalyanu.
Wanneer kunnen ze wel of niet iets zeggen. Deze materie is zo moeilijk en ingewikkeld. Ik weet het ook niet meer eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 november 2024 23:36 schreef svann het volgende:
[..]
En vooral blijven zwijgen over de hartversceurende oorlog in Gaza.
Ja. Speelt in FC Nepotisme. Linksbuiten. Samen met Sam van Rooijen, Noa Vhale, Tsjerk Smeets, Barbara Barend, Sam Hagens, Stefan Emmer, Johnnie de Mol Jr., Roxanne Knetemann, Paul en Gijs Römer en Marga van Praag.quote:Op maandag 11 november 2024 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
Jeroen is zo goed, even een vraagje voor Tong, is die Stekelenburg een zoon van?
Altijd al goed gevonden. Volgens sommigen mag dat niet. Schijt aan. Gewoon goeie gast en goeie band. Beter dan al die Di-Rects, Kanes, Goldbands en Kensingtong80s.quote:
Nu hoeft Shell dat niet meer te doen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 01:19 schreef monkyyy het volgende:
Shell stoot bepaalde delen van het bedrijf af de komende 9 jaar. Problem solved.
Woke gedoe, niet meer op benzine rijden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk gaat Trump mij een laadpaalsubsidie geven en de A7 verbreden. De rest is niet interessant.
Ik ben in de biografie van John van Zweden de behangkoning van Nederland bezig. Komt wel erg dichtbij zo. En Mulisch is gruwelijk overgewaardeerd. Hij mag de schoenveters van Hermans en Reve niet eens strikken.quote:
En de sociaal-economische status aanpakken uitkeringen verhogen.quote:
Over van het Reve, zei men dacht ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:14 schreef NoCigar het volgende:
Dat ging over Campert, dat gemotoriseerde relletjesvoyeuir.
Sla ik zoveel mogelijk over. Ik kijk nu herhaling. Ik blijf van Adriaan houden.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:19 schreef superniger het volgende:
Boomer gelul.
Morgen weer heerlijk ergeren aan Sophie.
Het leve is vurrukkeluk.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:14 schreef NoCigar het volgende:
Dat ging over Campert, dat gemotoriseerde relletjesvoyeuir.
Ik heb Mulisch nooit echt leesbaar gevonden. Elitaire hoogdraverij met altijd van die krampachtige symboliek en verborgen verwijzingen naar oud-griekse mythen en sagen. Vrij vermoeiend.quote:
Hij had wel een paar "makkelijkere" boeken. Ben het wel gedeeltelijk met je eens. Duur doen, noemden we dat vroeger.quote:Op donderdag 14 november 2024 01:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb Mulisch nooit echt leesbaar gevonden. Elitaire hoogdraverij met altijd van die krampachtige symboliek en verborgen verwijzingen naar oud-griekse mythen en sagen. Vrij vermoeiend.
quote:Wat had je gedacht? Dat je 5 avonden pw VARA-pap kan uitzenden, met politiek correct gecaste talking heads, voorgekauwde meningen, doorgaans voorspelbaar, saai, paternalistisch en jammerlijk onjournalistiek...en dat de kijker blijft? Think again.
quote:Op donderdag 14 november 2024 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ik lijk eigenlijk meer op Mulisch dan ik besefte. Qua ironie en arrogantie.
SPOILER: ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door svann op 14-11-2024 22:21:46 ]
Toen de nazi's de communisten arresteerden, heb ik gezwegen;quote:Op donderdag 14 november 2024 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Mooi dat dit niet mijn probleem is.
Had jij een andere zender opstaan?quote:Op donderdag 14 november 2024 22:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Komt er nog een kritische vraag of laten we deze man het anti-semitisme goed praten?
De man is schrijver, dichter en wat al niet meer. Die weet hoe en welke woorden hij moet kiezen.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Had jij een andere zender opstaan?
Je kunt toch moeilijk zeggen dat die hardcore hooligans normale Israëliërs zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:57 schreef Vliegbaard het volgende:
De man is schrijver, dichter en wat al niet meer. Die weet hoe en welke woorden hij moet kiezen.
Op mij komt het over als een beschuldigend vingertje naar hem die het probleem durven benoemen en een trap na aan alle joden.
Nogmaals, Ramsey is zoon van een Palestijnse vader, hij zal hoogstens neutraal in de kwestie staan maar dat haalde ik er toch niet uit. Het was vooral de schuld van de Maccabi-hooligans.
Ik accepteer mijn lot.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Toen de nazi's de communisten arresteerden, heb ik gezwegen;
ik was immers geen communist.
Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten, heb ik gezwegen;
ik was immers geen sociaaldemocraat.
Toen ze de vakbondsleden kwamen halen, heb ik niet geprotesteerd;
ik was immers geen vakbondslid.
Toen ze de Joden opsloten, heb ik niet geprotesteerd;
ik was immers geen Jood.
Toen ze mij kwamen halen
was er niemand meer, die nog protesteren kon.
https://nl.wikipedia.org/(...)steerden?wprov=sfla1
Niet helemaal van toepassing, maar wel een beetje.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Tik Tok is een Chinese infiltratie app die onze samenleving met opzet dommer maakt met hun geniepige algoritmes.
Dat zeg ik ook niet maar het is een groepering die niet in Nederland woont. En hoewel we dat óók keihard moeten veroordelen zitten zij 2 dagen later weer in Israël.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Je kunt toch moeilijk zeggen dat die hardcore hooligans normale Israëliërs zijn.
De harde kern van Ajax of Feyenoord vertegenwoordigt ook niet de gewone Nederlander.
Helaas, zit morgenavond bij een pubquizquote:
Ik vind dat heel erg meevallen, volgens mij is ie gewoon zichzelf. Hij heeft ook een hele goeiige rol, die braveriken vind ik trouwes altijd irritant in zulke didactische dramatische producties.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Die man kan geweldig goed acteren in Oogappels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |