Natuurlijk wel! Genoeg saai windstille dagen gehad die ook nog eens grijs verliepen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:01 schreef aloa het volgende:
Zo. Hopelijk gaat dit niet uitkomen...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hosting png
Windkracht 11 zit ik niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Genoeg saai windstille dagen gehad die ook nog eens grijs verliepen.
Het is tijd dat het SpeedyGJ weertje weer om de hoek komt kijken
Leuk! Waar ben je geweest? Ook Yucatán, Mexico? Of wat mis je?quote:Op maandag 11 november 2024 13:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zalig! Geniet ervan, ik mis het mega en ben pas sinds weekend terug![]()
Hier vandaag wel een lekker zonnetje..helaas ook regenbuitjes maar de zon is er wel steeds. Zelfs een half uur op balkon in dikke trui ff gezeten
Ik vermoed o.a de aangename temperatuur en zon. :p. Egypte was de locatie, volgens mijquote:Op woensdag 13 november 2024 01:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Leuk! Waar ben je geweest? Ook Yucatán, Mexico? Of wat mis je?
Zo heel blij moeten jullie daar in Spanje toch niet zijn met die nieuwe regen aan de kusten.. wat een drama zeg.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:11 schreef dick_laurent het volgende:
Grijs regenachtig 'Hollansch' dagje gaat het hier worden. Gister stevig onweer gehad, was mooi
Nouja de kustlijn van Spanje is 5X de lengte van heel Nederland he. Die overstromingen (die inderdaad heel dramatisch zijn) zijn relatief lokaal.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo heel blij moeten jullie daar in Spanje toch niet zijn met die nieuwe regen aan de kusten.. wat een drama zeg.
Vandaag krijg je in jouw omgeving wel wat meer regen, toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nouja de kustlijn van Spanje is 5X de lengte van heel Nederland he. Die overstromingen (die inderdaad heel dramatisch zijn) zijn relatief lokaal.
Mijn hele provincie, Alicante provincie, heeft nauwelijks betekenisvolle regen gehad, laat staan overstromingen (gelukkig ook).
Ik zie rond 1mm staan voor vandaag, dus mehquote:Op woensdag 13 november 2024 09:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vandaag krijg je in jouw omgeving wel wat meer regen, toch?
Valencia e.o is het nog wel een bendequote:Op woensdag 13 november 2024 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nouja de kustlijn van Spanje is 5X de lengte van heel Nederland he. Die overstromingen (die inderdaad heel dramatisch zijn) zijn relatief lokaal.
Mijn hele provincie, Alicante provincie, heeft nauwelijks betekenisvolle regen gehad, laat staan overstromingen (gelukkig ook).
Winter?quote:
Net even gekeken, onze provincie heeft een gele weerwaarschuwing, voor sneeuw boven de 1400 meterquote:Op woensdag 13 november 2024 09:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie rond 1mm staan voor vandaag, dus mehGister heeft het wel een uur lang echt goed hard gegoten, dus prima.
teveel er op hopen is garantie voor teleurstellingquote:Op woensdag 13 november 2024 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd of we volgende week echt sneeuw gaan krijgen. Sommige modellen zeg van wel voor de dagen dinsdag t/m donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |