Mooi... opbokken naar de noordpool met Koning Kutwinter.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:02 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig niet te lang van die smerige net niet kou.
[ x ]
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Mooi... opbokken naar de noordpool met Koning Kutwinter.
Alles blijft netjes liggen ja,viel me ook al op.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Valt me trouwens op dat ik nog nooit zoveel bladeren in de achtertuin heb zien liggen (staat een oude eikenboom). Maar dat is natuurlijk omdat het helemaal niet waait. Normaal waaien die wel weg, naar de buren of zo, of in een hoekje. Maar ziet er wel mooi uit. Ik houd er wel van. En ik haat wind.
Buienradar gaat voor een verzuip modusquote:Op woensdag 13 november 2024 19:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is weer moeilijk te voorspellen het weer volgende week.
Datquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Buienradar gaat voor een verzuip modus
Komt wel veel water aan, ja! Komende week 50-100 mm verspreid over het landquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Buienradar gaat voor een verzuip modus
Zit er wel aan te komen ja. Ik heb pas 2 mm gemeten deze maand namelijk. Dat kan niet blijven duren..quote:Op zaterdag 16 november 2024 07:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komt wel veel water aan, ja! Komende week 50-100 mm verspreid over het land
Ik heb altijd in je geloofd Wim!quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Korte broek en t-shirtgenot op de fiets
Voor de niet-believers![]()
[ afbeelding ]
Die 61 mm voor de maandvoorspelling moet wel lukken danquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zit er wel aan te komen ja. Ik heb pas 2 mm gemeten deze maand namelijk. Dat kan niet blijven duren..
Kortom het kan alle kanten op, we kunnen met een winterjas maar ook in een t-shirt lopenquote:
Als we dan de gulden middenweg kiezen, dan wordt het hopelijk een graad of 12quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar de 25e is er ook een 4% kans dat het tussen de 18 en 20 graden wordt!
[ afbeelding ]
Welkom in Nederland, waar het niet elke dag mooi weer kan zijnquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, waar het niet elke dag mooi weer kan zijnmaar hey niet klagen het wordt nog erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |