Malaga alweer aardig natquote:Op woensdag 13 november 2024 09:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie rond 1mm staan voor vandaag, dus mehGister heeft het wel een uur lang echt goed hard gegoten, dus prima.
Hé, dit zijn archiefbeelden van mij uit augustus 2023.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit -->
[ afbeelding ]
In december/Januari en Februari
Zo zien de winters er de laatste jaren wel uit helaasquote:Op woensdag 13 november 2024 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit -->
[ afbeelding ]
In december/Januari en Februari
Ik mis de warmte/zon en blauwe lucht van Egypte (marsa alam) het was mega genietenquote:Op woensdag 13 november 2024 01:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Leuk! Waar ben je geweest? Ook Yucatán, Mexico? Of wat mis je?
Laat maar komen dan *SNIL*quote:Op woensdag 13 november 2024 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd of we volgende week echt sneeuw gaan krijgen. Sommige modellen zeg van wel voor de dagen dinsdag t/m donderdag.
Pssstquote:Op woensdag 13 november 2024 16:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Malaga alweer aardig nat
[ x ]
[ x ]
10-12 graden mogen best blijven tot aan kerstquote:Op woensdag 13 november 2024 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
In korte broek sporten in de avond.Zachte HerfstGod.
Ik geloof je nu @:geschiedkundige
Zeker. En dan 1 week sneeuw en schaatsmogelijkheden. En verder zacht.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
10-12 graden mogen best blijven tot aan kerst
En niet depressief, erg belangrijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
10-12 graden mogen best blijven tot aan kerst
Nu duikt die ten zuiden van ons, daardoor krijgen we wel een verhoogde kans op sneeuwquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Windkracht 11 zit ik niet op te wachten![]()
Maar goed, is nog ver weg...kans op storm neemt wel toe.
Het is weer moeilijk te voorspellen het weer volgende week.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nu duikt die ten zuiden van ons, daardoor krijgen we wel een verhoogde kans op sneeuw
Iewquote:Op woensdag 13 november 2024 19:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nu duikt die ten zuiden van ons, daardoor krijgen we wel een verhoogde kans op sneeuw
Lekker hequote:Op woensdag 13 november 2024 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
In korte broek sporten in de avond.Zachte HerfstGod.
Ik geloof je nu @:geschiedkundige
Klopt, of het wordt storm en regen, of sneeuwquote:Op woensdag 13 november 2024 19:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is weer moeilijk te voorspellen het weer volgende week.
Daar zul je niet aan ontkomen, overdag 2 graden boven 0? Ik zou niet raar van opkijkenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iew
Ik wil nog even het niet stoken volhouden
Gaat alleen niet vriezen, dus aan die sneeuw heb je dan precies niks. Van dat net niet weer. Week erna lijkt er qua temperatuur alweer beter uit te zienquote:Op donderdag 14 november 2024 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt een kille week met storm, mogelijk sneeuw en vrij veel regen iig.
Het blijft vooral erg nat tot eind november.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gaat alleen niet vriezen, dus aan die sneeuw heb je dan precies niks. Van dat net niet weer. Week erna lijkt er qua temperatuur alweer beter uit te zien
En met of bij vlagen winderigquote:Op donderdag 14 november 2024 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het blijft vooral erg nat tot eind november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |