Wie?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou weet ik het. De dichter spreekt een beetje als Timor Steffens
Wat vind je een grotere afknapper, een lelijk dialect of slissen?quote:
Het is een beetje zielig eigenlijk bijna. Maar misschien leert die ervan als die dit terug ziet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Nou dan kan hij vast met een positieve kijk naar de afwijzing kijken straks
Hopelijk doet ze het een beetje vriendelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Nou dan kan hij vast met een positieve kijk naar de afwijzing kijken straks
Lelijk dialect.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je een grotere afknapper, een lelijk dialect of slissen?
Ik denk dat ze dat wel kan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze het een beetje vriendelijk.
Voor mij al een reden om hier nooit aan mee te doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
Ze
[..]
Het is een beetje zielig eigenlijk bijna. Maar misschien leert die ervan als die dit terug ziet.
Ze trekt domme koppen. Beetje flauw.quote:
Op zich beter dan de man te laten betalen en dan hem afwijzen.quote:
Ik blijf dat ook apart vinden. Je biedt betalen toch aan zonder voorwaarden?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich beter dan de man te laten betalen en dan hem afwijzen.
Ik wil jullie ook nog allemaal in een andere setting zienquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
noemen van Setting zou verboden moeten worden
Zaterdag in de ArenA. Kan je de kampioen eens in het echt zien. Tot dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil jullie ook nog allemaal in een andere setting zien
Zoals een fok!meet?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil jullie ook nog allemaal in een andere setting zien
Maar dan anders.quote:
Dacht dat mensen een stuk jonger zouden zijn... Of is dat het 65+ topic meet?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:28 schreef cherrycoke het volgende:
liefde is niet definitie liefde opzoeken op google
die gozer had zijn telefoon voor zich en zei wat liefde betekendquote:
Oh dat had ik gemistquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die gozer had zijn telefoon voor ze en zei wat liefde betekend
Oja ze waren inderdaad op zoek naar een "barpersoon" voor de nieuwe opnames. Maar lag nog wat op de plank dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |