quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
in de kast homoquote:
Oooh ja ik kijk net.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heet Max dus ik ga uit van een jongen
Hij heeft 1 hele gele tand?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer je grijzige coltrui witter is dan je tanden
Ik zou haar adopteren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Aziatisch meisje ziet er wel heel schattig uit
Inez vindt een wereld met alleen vrouwen een heel leuk idee, maar vindt tegelijkertijd vrouwen heel intimiderend.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kate is bi en weet niet wat er komt en is verbaasd als er een vrouw komt
Oh ze doet alleen vrouwen nu
Studie met 98% mannen is net zo shit andersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zij heeft nog nooit op een afdeling gewerkt met alleen vrouwen. Een en al drama.
Daarom mannen én vrouwen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Studie met 98% mannen is net zo shit anders
Die van mij maakte daar echt drama om.quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:01 schreef RipCity het volgende:
lesbiennes houden niet van bananen. Verrassend.
Houden meer van mossels?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:01 schreef RipCity het volgende:
lesbiennes houden niet van bananen. Verrassend.
Heb jij rolletjes?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
De jurk waar je elk rolletje in ziet
Hij is erg zenuwachtig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Je zit net en moet meteen vertellen wat voor werk je doet. Ik vind daar wat van.
Soms hoef je niet te kiezenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:04 schreef S_E het volgende:
Florian is of heeeeeel zenuwachtig of een beetje simpel
Dit spelletje speel je graag hèquote:
Waar zie je jezelf over vijf jaar?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:05 schreef Dutch_view het volgende:
Klinkt als een sollicitatiegesprek
Ze heeft een goed figuur.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit spelletje speel je graag hè
En toch kan het veel zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar zie je jezelf over vijf jaar?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het afgelopen is met aziatisch kindje
Ik vind de rolletjes niet zo aantrekkelijkquote:
Gaan jij en pisces samen naar Feyenoord dat je dat weet?quote:
hopelijk nog in leven.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar zie je jezelf over vijf jaar?
@Coco is nog nooit bij een wedstrijd geweestquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaan jij en pisces samen naar Feyenoord dat je dat weet?
Alsof @Pisces29 naar wedstrijden gaatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaan jij en pisces samen naar Feyenoord dat je dat weet?
Lekker positief!quote:
Mag die niet alleen naar buiten?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:coco is nog nooit bij een wedstrijd geweest
3 seizoenkaarten gehadquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Alsof @:Pisces29 naar wedstrijden gaat
Ben je al over gisteren,quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
Deze vrouw wil echt naar huis met gierende banden
Alsof ze met de concierge moet daten
Asperger gedrag iddquote:
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou weet ik het. De dichter spreekt een beetje als Timor Steffens
Wie?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou weet ik het. De dichter spreekt een beetje als Timor Steffens
Wat vind je een grotere afknapper, een lelijk dialect of slissen?quote:
Het is een beetje zielig eigenlijk bijna. Maar misschien leert die ervan als die dit terug ziet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Nou dan kan hij vast met een positieve kijk naar de afwijzing kijken straks
Hopelijk doet ze het een beetje vriendelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Nou dan kan hij vast met een positieve kijk naar de afwijzing kijken straks
Lelijk dialect.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je een grotere afknapper, een lelijk dialect of slissen?
Ik denk dat ze dat wel kan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze het een beetje vriendelijk.
Voor mij al een reden om hier nooit aan mee te doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
Ze
[..]
Het is een beetje zielig eigenlijk bijna. Maar misschien leert die ervan als die dit terug ziet.
Ze trekt domme koppen. Beetje flauw.quote:
Op zich beter dan de man te laten betalen en dan hem afwijzen.quote:
Ik blijf dat ook apart vinden. Je biedt betalen toch aan zonder voorwaarden?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich beter dan de man te laten betalen en dan hem afwijzen.
Ik wil jullie ook nog allemaal in een andere setting zienquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
noemen van Setting zou verboden moeten worden
Zaterdag in de ArenA. Kan je de kampioen eens in het echt zien. Tot dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil jullie ook nog allemaal in een andere setting zien
Zoals een fok!meet?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil jullie ook nog allemaal in een andere setting zien
Maar dan anders.quote:
Dacht dat mensen een stuk jonger zouden zijn... Of is dat het 65+ topic meet?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:28 schreef cherrycoke het volgende:
liefde is niet definitie liefde opzoeken op google
die gozer had zijn telefoon voor zich en zei wat liefde betekendquote:
Oh dat had ik gemistquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die gozer had zijn telefoon voor ze en zei wat liefde betekend
Oja ze waren inderdaad op zoek naar een "barpersoon" voor de nieuwe opnames. Maar lag nog wat op de plank dus.quote:
nieuwe seizoen maar dit seizoen loopt zo slecht qua kijkcijfers dat ik betwijfel of het nog komt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja ze waren inderdaad op zoek naar een "barpersoon" voor de nieuwe opnames. Maar lag nog wat op de plank dus.
Hebben ze lilliputters in dienst?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
nog steeds op de kade voor de studio, die shots nemen, denk dat hetzelfde kleine vrouwtje het nog steeds doet.
Je duimpje PI brengt me in de warquote:
nee niet echt nee.quote:
Was een heel klein vrouwtje.quote:
Heb wel wat beters te doen, gewichten gooien in de gym bijvoorbeeldquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vergelijk ringbaardjes altijd met viespeuken, sorry kan er niks aan doen.
Zij wil lekker gek en wild.quote:
Maar jij bent toch ook iets van 2 meter? Dan is iemand al snel kleinquote:
Ja dat klopt jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook iets van 2 meter? Dan is iemand al snel klein
goed voor je carbon footprintquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hij vliegt niet
Wat een dealbreaker zou dat zijn
Gisteren zat er Max met nagellak. Zo'n zelfde soort type.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
ook al 3 jaar geen kapper gezien,
en wtf die oorbellen
JAAAAAAAAAA weer zo'n vrolijke! Heerlijkquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren zat er Max met nagellak. Zo'n zelfde soort type.
Misschien krijgt hij ook een Aziaat.
...quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
GODVERDOMME BINGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren zat er Max met nagellak. Zo'n zelfde soort type.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat ze enorm knippenquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
zouden de gesprekken met Victor echt zo gaan of knippen ze gewoon enorm
Misschien moet ik me ook aanmelden danquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:41 schreef RipCity het volgende:
Mogen Aziatische meisjes alleen maar daten met weirdo's?
Al een verademing als ze lekker chill en vrolijk overkomen. Nederlandse meisjes altijd meteen zo diep serieus en meteen eerste vraag: WAAR WERK JE WAT DOE JE!?quote:
Que?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al een verademing als ze lekker chill en vrolijk overkomen. Nederlandse meisjes altijd meteen zo diep serieus en meteen eerste vraag: WAAR WERK JE WAT DOE JE!?
Jij hebt toch ook wel een mening over de mannen? Of is dat altijd negatief?quote:
Bijna in de gymquote:
Eten is te lekker. Is bij mij vooral de oorzaak. Lekker bourgondisch.quote:
We gaan de Amerikaanse kant op.quote:
Ik niet, ik ga de andere kant opquote:
Arieco of hoe hij ook heet vindt dit wel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft inkt op haar vingers
Wild kort pittig
Arieco is in de wolken. Zij niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Arieco of hoe hij ook heet vindt dit wel leuk volgens mij.
Viel mij ook op, maar op zich wel mooie schoenen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die hakken. Ze kan er gewoon nauwelijks op lopen
Als ik echt moet kiezen, liever hiphop dan metal met grunten inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Blauw overhemd heeft wel een leuke smaak
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Type voor @:dkup en @:coco
Jammer dat de mannen afwezig zijn
Ik heb het om uiterlijk 1 uur 's nachts ook wel gehad tegenwoordig. Maar toen ik 27 was dan kon je wel gewoon nachtje doorhalen.quote:
Niet elke juf is een burgertrutjequote:
Zou hij (ook) op mannen vallen?quote:
Zit ook een beetje in dat beroep volgens mijquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik geloof meteen dat hij van heel veel niks weet.
Wel beetje gemaakt gesprek
Ik ben heel positief en vrolijk maar dit gehinnik dan weer niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
van die super positiefjes, alles is bloemetjes alles is leuk alles is geweldig.
Die stevige is volgens mij een beetje krengerigquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
2 dames passen niet bij elkaar en laten het duidelijk merken
Ja klopt. Kan me wel voorstellen dat je in dit soort situaties terugvalt op dat soort gesprekstechnieken. Maar romantisch is het niet echtquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit ook een beetje in dat beroep volgens mij
stevige (lol)quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stevige is volgens mij een beetje krengerig
Moet dan gelijk denken aan mijn date.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
“Als je er niet oke mee bent laat het weten.”
Gozer.
Ga je nog een keer terug?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Moet dan gelijk denken aan mijn date.
Maar was op zich toch een leuke ervaring?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Moet dan gelijk denken aan mijn date.
Vaak gewoon misplaatst arrogant. Niet bewust wellicht.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja klopt. Kan me wel voorstellen dat je in dit soort situaties terugvalt op dat soort gesprekstechnieken. Maar romantisch is het niet echt
Heel leuk om de productie en wat er allemaal achter de schermen gebeurd mee te maken ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar was op zich toch een leuke ervaring?
quote:
irriteer me er dood aanquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we deze twee wijsneuzen wegstemmen?
Vond ik ook ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Te weinig van Aziatische gezien maar ze kwam wel leuk over
net als in lang leve de liiefde met die vrouw en die touwen shibariquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof er een bio docent bestaat die niet een tikje ranzig is
SM meid met haar fetish
Je kunt toch lekker samen Netflix kijken op die gevulde voorgevel?quote:
Wie van de twee is de grefo?quote:
De liefste (links)quote:
heb liever wat minder massaquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt toch lekker samen Netflix kijken op die gevulde voorgevel?
Of op die Turk van de Keuringsdienst van Waarde maar dan de Nederlandse versie.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hij lijkt een klein stukje op Don Diablo
Zij ranzig hij een half haantjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |