SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
quote:
maar alles is ook echt interessant als je er even wat langer over na gaat denkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Crackie is van de Foqueville Schoolkrant denk ik. Allemaal hyper-geīnteresseerde vragen over alles
Heb je daar zo'n moeite mee?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
jatoen deed ik echt mega sociaal bij je, dat kan ik dus niet goed als ik alleen ben
Dat is eigenlijk wel zo natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
maar alles is ook echt interessant als je er even wat langer over na gaat denken
Moeite mee: ja, echt onwijsquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n moeite mee?
Ben je dat dan niet vanuit jezelf of durf je niet zo goed jezelf te zijn bij iemand nieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
wie laat zn kind nou onbeheerd achter!!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was even de was aan het doen op zolder, kom ik beneden, heeft dochterlief de halve vloer ondergetekend met haar wasco.
Leuk, leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Quest is om die reden ook leuk, die uitleg over de meest gangbare dingen waar je niet zo snel stil bij staatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zo natuurlijkWat voor rondjes doe jij als je gaat lopen? Bedoel zoek je iets 'moois' op of gewoon rondje-rondje maakt niet uit waar hoe watquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, anyway. Werkjes klaargewerkt. Nu even mijn nieuwe schoenen in lopen. Eens zien of ze kunnen blijvenBaby darling doll face honey
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor rondjes doe jij als je gaat lopen?
Hoop zelfkennis iig, dat helpt! Daarmee komt er idd vast wel iets uit waar je wat aan gaat hebben!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moeite mee: ja, echt onwijs![]()
En durf je niet jezelf te zijn; denk dat het ongeveer op neer komt ja. Ik weet hoe ik me moet gedragen als ik een rol heb. Dus op werk en in groepen enzo allemaal geen probleem, 1 op 1 op werk is ook easypeasy. Maar prive is mijn rol 'ben maar jezelf' = een grote paniek help wat moet ik doen
denk overigens niet per se dat een ander dit merkt want ik ga heel druk doen en 'haha kijk hoe grappig ik ben' omdat ik me zo ongemakkelijk voel en dan geen houding weet aan te nemen
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie laat zn kind nou onbeheerd achter!!!!Nu ze zo groot is, kan dat meestal prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De Quest is om die reden ook leuk, die uitleg over de meest gangbare dingen waar je niet zo snel stil bij staat
[..]
Wat voor rondjes doe jij als je gaat lopen? Bedoel zoek je iets 'moois' op of gewoon rondje-rondje maakt niet uit waar hoe watEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niks van gemerktquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hoop zelfkennis iig, dat helpt! Daarmee komt er idd vast wel iets uit waar je wat aan gaat hebben!
De "haha kijk hoe grappig ik ben" ken ik zelf dan juist weer van in een nieuwe groep zijn.....
@Modus hoor je ditquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modus is een schatje inderdaad.
oprecht grapje, ik heb uberhaupt geen idee wat gebruikelijk isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ze zo groot is, kan dat meestal prima.
Mijn ervaring daarmee is dat het over het algemeen ook redelijk snel weer terug komt, dat hardlopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben dus weer begonnen met hardlopen maar jezussss, wat heb ik veel ingeleverd op conditie.
Ben ooit gestopt toen ik 15 km achter elkaar kon hardlopen op een tempo van 5 min/km.
Mijn huidige tempo als ik 3 minuten ga hardlopen (en dat is echt niks vergeleken met 15 km) is 6 min/km en dan zit mn hartslag al echt heel hoog. Wtf, 5 min/km op 15 km of 6 min/km over 3 minuten
![]()
Goed om het weer op te pakken dus
Dat is waar!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ervaring daarmee is dat het over het algemeen ook redelijk snel weer terug komt, dat hardlopen.
hahahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voelde mij prima op mn gemak dus toen werd ik meteen mn saaie zelf weer
Als je je huis kindveilige hebt gemaakt (scherpe dingen weg, stopcontacten dicht, breekbare dingen hoog etc) kun je dat al snel voor een paar minuten. Helemaal als ze gewoon wat te doen hebben. Had haar lekker met de kleurtjes (kleulies) aan tafel gezet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:modus hoor je dit
*knijpt in wangetje
hoe was DDW?
[..]
oprecht grapje, ik heb uberhaupt geen idee wat gebruikelijk is
Ja, vooral die eerste paar keer na langere pauze vallen dan vaak tegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar!
En mijn doel is niet per se om het op dat niveau terug te krijgen maar wel om weer goede conditie te krijgen. En ritme en structuur en daarbij helpt sport ook. Het voelt nu vooral als 'wowww vet achteruit!!' maar dat is vooral omdat je weet wat het ooit was
[..]
hahahaha
Vond DDW wel leuk. Heb eigenlijk allemaal de graduation show van design academy gedaan en aantal avonden bij de bar gehangen. De afsluitende feestjes waren ook wel dikke prima.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:modus hoor je dit
*knijpt in wangetje
hoe was DDW?
[..]
oprecht grapje, ik heb uberhaupt geen idee wat gebruikelijk is
Als je iets langer weg gaat moeten ze dan in de bench?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je huis kindveilige hebt gemaakt (scherpe dingen weg, stopcontacten dicht, breekbare dingen hoog etc) kun je dat al snel voor een paar minuten. Helemaal als ze gewoon wat te doen hebben. Had haar lekker met de kleurtjes (kleulies) aan tafel gezet.
Ach, kan ook niet boos op haar worden.
Maar 5 minuten is kennelijk
Dat lijkt me soms nog best lastig. Dat je wel weet dat boos worden geen zin heeft want het is een klein kind, maar dat je wellicht wel boze gevoelens ervaart (niet per se naar haar) om de situatie want die is dan gewoon frustrerendquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je huis kindveilige hebt gemaakt (scherpe dingen weg, stopcontacten dicht, breekbare dingen hoog etc) kun je dat al snel voor een paar minuten. Helemaal als ze gewoon wat te doen hebben. Had haar lekker met de kleurtjes (kleulies) aan tafel gezet.
Ach, kan ook niet boos op haar worden.
Maar 5 minuten is kennelijk
Ik had altijd shinsplints dus moest iedere keer weer een stap terug doen, dat werd ik echt zo zat dat ik toen maar helemaal ben gestopt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vooral die eerste paar keer na langere pauze vallen dan vaak tegen.Been there.
Maar eenmaal weer in het ritme blijkt het toch gewoon lekker te zijn en dan boeien die tijden ook minder. Mij, in ieder geval.
Oh, jij hebt de feestjes route gedaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond DDW wel leuk. Heb eigenlijk allemaal de graduation show van design academy gedaan en aantal avonden bij de bar gehangen. De afsluitende feestjes waren ook wel dikke prima.
Even Juf Roos aanzetten op YouTube.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je iets langer weg gaat moeten ze dan in de bench?
Ja, en een fundraiser omdat een van de mooiste locaties voor feestjes afgebrand isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de feestjes route gedaan
Ik verklap niksquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord - Ajax kijken.
Ben benieuwd.
Ik heb de krant vanmorgen ook niet gelezen met hoe de wedstrijd was verder.quote:
Ik hoor onze buurvrouwen regelmatig schreeuwen tegen elkaar en de kinderen, dat snap ik niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me soms nog best lastig. Dat je wel weet dat boos worden geen zin heeft want het is een klein kind, maar dat je wellicht wel boze gevoelens ervaart (niet per se naar haar) om de situatie want die is dan gewoon frustrerend
maar dat kun je ook weer niet uitleggen
aaaaah
[..]
Ik had altijd shinsplints dus moest iedere keer weer een stap terug doen, dat werd ik echt zo zat dat ik toen maar helemaal ben gestopt.
En dat jadie focus die je kunt hebben met hardlopen vind ik zooooo heerlijk. Heb dat ook met geen enkele andere sport. En vroegah lette ik wel op tijden want wilde beter beter BETEEEEEEEEEER. Nu hoeft dat niet meer zo. Blijft wel een valkuil trouwens met zo'n horloge
Geniet er van!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord - Ajax kijken.
Ben benieuwd.
Ohja, dat vind/vond (?) mijn nichtje ook helemaal geweldigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even Juf Roos aanzetten op YouTube.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, en een fundraiser omdat een van de mooiste locaties voor feestjes afgebrand is![]()
Was wel leuk om daar veel oude bedenken van 10 jaar geleden weer eens te zien. We gaan kijken of we volgend jaar weer eens iets kunnen organiseren
Oh ik kan dat wel goed begrijpen, maar gewenst is het niet neequote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor onze buurvrouwen regelmatig schreeuwen tegen elkaar en de kinderen, dat snap ik niet.
Gewoon even tot 10 tellen en weer verder.
Niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Waarom halen/willen/krijgen jullie de griepprik?
Ik werk met zwakzinnige mensen. Die wil ik beschermen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Mja ik sta op een risicogroep lijst bij de ha dus zij raadt me het sowieso elk jaar aan, zelfde met de coronapirkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt geen griep krijgen via deze ksc hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werk met zwakzinnige mensen. Die wil ik beschermen.
Bwehehehe.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar zou niet weten waarom je dat geld van eerste niet terug zou krijgen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:03 schreef TaMieke het volgende:
Vaatwasser stuk, dus nieuwe besteld. Die zou vandaag komen, bezorgtijdvak niet gehaald en info in track&trace is ineens leeg
Blijkt de vaatwasser beschadigd te zijn, dus gaat retour afzender. Er kan niet direct een nieuwe gestuurd worden, bestelling moet geannuleerd worden en dan kunnen we opnieuw bestellen. Hopelijk komt ie dan wel morgen en krijgen we het geld van de eerste gewoon terug.
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ahjaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:04 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mja ik sta op een risicogroep lijst bij de ha dus zij raadt me het sowieso elk jaar aan, zelfde met de coronapirk
Niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ow boy, das dubbele pech.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:03 schreef TaMieke het volgende:
Vaatwasser stuk, dus nieuwe besteld. Die zou vandaag komen, bezorgtijdvak niet gehaald en info in track&trace is ineens leeg
Blijkt de vaatwasser beschadigd te zijn, dus gaat retour afzender. Er kan niet direct een nieuwe gestuurd worden, bestelling moet geannuleerd worden en dan kunnen we opnieuw bestellen. Hopelijk komt ie dan wel morgen en krijgen we het geld van de eerste gewoon terug.
Ik wilde em ook makenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt geen griep krijgen via deze ksc hoor.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Niet.
Ben zaterdag op een kinderverjaardag, dat komt op hetzelfde neer.
Oh dat is wel een goede plek om te kijken hoe goed je weerstand is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Niet.
[..]
Niet.
Of je doet gewoon je New Rocks aanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Even scheenbeschermers op m'n lijst zetten.
Ga ik ook wel vanuit hoor, maar wat je zegt; gedoetjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar zou niet weten waarom je dat geld van eerste niet terug zou krijgen?Gedoetjes weer hoor
[..]
Afwassen is nooit mn favo klusje geweest nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ow boy, das dubbele pech.
Valt tegen als je opeens zonder zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Whaha soortgelijk maar dan wel x100quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga op de Kreadoe rondstruinen, dat zal ook wel een soortgelijk effect hebben.
Daar kan ik niet mee autorijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Of je doet gewoon je New Rocks aan
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt geen griep krijgen via deze ksc hoor.
Ga je met 4ebe?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Even scheenbeschermers op m'n lijst zetten.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de stofzuiger. Moet hem oploaden met usb. Dat belooft wat
Leukquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga op de Kreadoe rondstruinen, dat zal ook wel een soortgelijk effect hebben.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Lol oke, werd uitgenodigd voor een insta met iemand met dezelfde naam als 4ebe en diegene doet aan wandelen dus ik dacht 'dit is 4ebe'. Maar nu post diegene iets overdreven blij en denk ik 'dit is echt niet 4ebe'![]()
![]()
heb ik bij een random persoon een blij bericht gepost, top.HAHA, nee, dat is niet 4EBE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dezelfde in m'n requests.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Zes uur opladen, vijf minuten zuigen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Even omwisselenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee autorijden.
Ik had gisteren ook een wandelmevrouwquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HAHA, nee, dat is niet 4EBE.
Ik had dezelfde in m'n requests.
Gewoon, blokjes door de wijk. Voor de afwisseling, de frisse lucht, de stappenteller en inderdaad, ook met de hoop op het vinden van een muntje.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
De Quest is om die reden ook leuk, die uitleg over de meest gangbare dingen waar je niet zo snel stil bij staat
[..]
Wat voor rondjes doe jij als je gaat lopen? Bedoel zoek je iets 'moois' op of gewoon rondje-rondje maakt niet uit waar hoe wat
Klinkt als mn ex.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zes uur opladen, vijf minuten zuigen?
Ja, ik had er ook een request van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een wandelmevrouwwie is het? Misschien worden we allemaal gevolgd door dezelfde
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HAHA, nee, dat is niet 4EBE.
Ik had dezelfde in m'n requests.
Dit gaat allemaal over dezelfde jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een wandelmevrouwwie is het? Misschien worden we allemaal gevolgd door dezelfde
Nah, liever gewoon sneakertjes aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Even omwisselen![]()
Ze hebben ze trouwens gewoon bij de Zalando tegenwoordig, verrassend wel
Niet echt dingen op m'n lijstje, gewoon een dagje uit met het vaste clubje.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
LeukHeb je dingen op je lijstje die je wil zien/kopen?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, blokjes door de wijk. Voor de afwisseling, de frisse lucht, de stappenteller en inderdaad, ook met de hoop op het vinden van een muntje.
Daarover gesproken: dat gebeurde dus zojuist WEERJe houdt het niet voor mogelijk
![]()
Het 26e muntje dit jaar. En er is eigenlijk nog heel veel meer over te vertellen, maar dat doe ik straks in het Via Pecunia topic wel
Ik kreeg er vooral "zodra ik deze toe laat, krijg ik een of ander MLM-verkooppraatje aan m'n broek"-vibes bij.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik begon al te twijfelen bij die blije quotes![]()
![]()
Ik voel me nu wel gepasseerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg er vooral "zodra ik deze toe laat, krijg ik een of ander MLM-verkooppraatje aan m'n broek"-vibes bij.
Goede kwaliteit wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is al kapot![]()
pak em op om een foto te maken , breekt dat usb connectortje af
MLM?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg er vooral "zodra ik deze toe laat, krijg ik een of ander MLM-verkooppraatje aan m'n broek"-vibes bij.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is al kapot![]()
Multi Level Marketing. Denk aan de Tupperwarefeestjes van vroeger, dat heeft zich nu veelal naar social media verplaatst.quote:
Nou lekker danquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is al kapot![]()
Awwwquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel gepasseerd.
Met die gele smilie als laatst post?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
fawaka, ik voel me opgelicht!!! *verwijderd snel uit lijstje
[..]
Dit gaat allemaal over dezelfde ja
Ohhquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Multi Level Marketing. Denk aan de Tupperwarefeestjes van vroeger, dat heeft zich nu veelal naar social media verplaatst.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is al kapot![]()
16 euroquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nou lekker dan![]()
En nu? Neem aan dat het geen duur ding was.
Ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met die gele smilie als laatst post?
Ziet er nog wel degelijk uit op de fotoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even kijken hoe we een refund aanvragen
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met die gele smilie als laatst post?
quote:
Ach wat leukquote:
Ziet er best ok uit op je foto, jammerdebammerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
16 euro![]()
Als het goed is kan ik een refund aanvragen op de site
Ze is nog opzoek naar nieuwe volgers, dus kan het wel doorsturenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel gepasseerd.
'ik mag zelf niet iedereen dus hoezo zou iedereen mij mogen' oidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Ach wat leukIk heb er een mening over, maar mensen vast ook over mij. Ik kijk het ff aan
En de schoenen van Flesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ziet er nog wel degelijk uit op de foto
Ook weer gedoetjes, sluit maar aan bij @:tamieke
dat staat nog op het lijstje van misschien-gedoetje. Anders wordt het gewoon een reserveschoen en dat is heel slim want inflatie dit datquote:
Onder andere ja. Maar goed, let it goooo....quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'ik mag zelf niet iedereen dus hoezo zou iedereen mij mogen' oid
he?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Onder andere ja. Maar goed, let it goooo....
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog meer dan genoeg vakantiedagen over. Misschien hele maand december maar vrij pakken
ze komen hem morgen ophalenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ziet er best ok uit op je foto, jammerdebammer
Wij zijn de stemmen in je hoofd, je kunt hier alles zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet me er niet druk over maken
Sorry, ik had het vooral tegen mezelf.
oh hahaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet me er niet druk over maken
Sorry, ik had het vooral tegen mezelf.
Heb nog veel te veel te doen; en wil eigenlijk nog wat overhouden voor volgend jaar. Dan heb ik wat extra dagen nodig als ik wat dingen in huis wil doen.quote:
wat?quote:Beantwoordt 4% van de berichten, meestal binnen 7 minuten
Nee als ze de retour accepteren krijg je een credit op de sitequote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan gelijk een nieuwe afleveren?
nou wat duurquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom neem je niet zo'n robotstofzuiger met dweilfunctie?
Beetje verspreiden is wel lekker. Weet niet wanneer ze bij jullie vervallenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog veel te veel te doen; en wil eigenlijk nog wat overhouden voor volgend jaar. Dan heb ik wat extra dagen nodig als ik wat dingen in huis wil doen.
Hmm, dit klinkt als een minder leuke deal dan vrije dagen hebben maar geen idee om hoeveel kosten het zou gaan blablaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of ik ga wat vakantiedagen omruilen om de extra kosten voor mijn leaseauto te drukken![]()
Dat is misschien nog wel handiger
Je hoeft rond kerst maar 6 dagen op te nemen om 2 weken vrij te zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog meer dan genoeg vakantiedagen over. Misschien hele maand december maar vrij pakken
Ja, dat is echt lekker.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je hoeft rond kerst maar 6 dagen op te nemen om 2 weken vrij te zijn.
Nee maar heb maar klein huisje. is wat overdreven. Als ik geld terug krijg koop ik wel een wat duurdere stofzuigerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan pleurt ie hopelijk niet direct uit elkaar.
Zal wel 3000 euro zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dit klinkt als een minder leuke deal dan vrije dagen hebben maar geen idee om hoeveel kosten het zou gaan blabla
Dat is normaal gesproken de enige periode van het jaar waar ik ongestoord kan werken. Volgens mij is kantoor wel aantal dagen dicht en ik ga nog paar dagen met mijn hond in een hutje op de hei zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je hoeft rond kerst maar 6 dagen op te nemen om 2 weken vrij te zijn.
Ik heb dus geen idee wie het is en als ik nul idee heb wie je bent, accepteer ik geen requests.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Ach wat leukIk heb er een mening over, maar mensen vast ook over mij. Ik kijk het ff aan
Eerst de ellende van januari en februari.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Na kerst heb ik altijd het idee dat we weer langzaamaan richting de zomer gaan, dat vind ik lekker![]()
ik leef met jullie meequote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst de ellende van januari en februari.
Pff die twee maanden duren ook zolang voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en als je een vakantiedag omruilt voor kosten, staat dat dan gelijk aan een werkdag werkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel 3000 euro zijndus dat is een maandje zonder salaris zeg maar.
Same, ga wegquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wie het is en als ik nul idee heb wie je bent, accepteer ik geen requests.
Mentaal kan ik dat wat beter aan want het is bijna maart en in maart is het oke en februari heeft vaak ook al wat lekkere dagen dus dan is het vier weken kut maar dat vliegt voorbijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je dit nog 100 keer zegt dan gaat het nog veel langzamer, moet je eens opletten!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff die twee maanden duren ook zolang voor mijn gevoel.
Ow nee zo erg boeit me dat niet. Ik vind het een beetje raar dat je om volgers gaat lopen schooien terwijl er niets bijzonders op staat en je dagelijkse wandelrondje 2km is ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wie het is en als ik nul idee heb wie je bent, accepteer ik geen requests.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je dit nog 100 keer zegt dan gaat het nog veel langzamer, moet je eens opletten!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow nee zo erg boeit me dat niet. Ik vind het een beetje raar dat je om volgers gaat lopen schooien terwijl er niets bijzonders op staat en je dagelijkse wandelrondje 2km is ofzo.
en ja het ligt vast aan mij dat ik me er aan erger.
quote:
In februari ga ik nog kouder opzoekenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maakt die periode niet minder saai.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]Denk aan je verkoudheid! Hele tijd aan denken = hele tijd last
andere leuke dingen doen = poef and its gone
wat dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
In februari ga ik nog kouder opzoeken![]()
Zoiets. Als ze dan nog beetje creatief boekhouden dan valt er vast iets te regelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en als je een vakantiedag omruilt voor kosten, staat dat dan gelijk aan een werkdag werken
[..]
Same, ga weg
[..]
Mentaal kan ik dat wat beter aan want het is bijna maart en in maart is het oke en februari heeft vaak ook al wat lekkere dagen dus dan is het vier weken kut maar dat vliegt voorbij
Oeh Lapland?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
In februari ga ik nog kouder opzoeken![]()
Ja oke dat is ook wel weer zo. Heb wel in januari een leuke avond staan met een vriendin.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je zelf hele grote invloed op uitoefenen
Dr_Flash in GC / Via Pecunia - Het geld ligt op straat!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, blokjes door de wijk. Voor de afwisseling, de frisse lucht, de stappenteller en inderdaad, ook met de hoop op het vinden van een muntje.
Daarover gesproken: dat gebeurde dus zojuist WEERJe houdt het niet voor mogelijk
![]()
Het 26e muntje dit jaar. En er is eigenlijk nog heel veel meer over te vertellen, maar dat doe ik straks in het Via Pecunia topic wel
Kijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke dat is ook wel weer zo. Heb wel in januari een leuke avond staan met een vriendin.
En glad op straat liggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:40 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat alle blaadjes weer van de bomen vallen.
Ik kan je geen ongelijk geven dat is wel waar wat je zegt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk![]()
![]()
Ik heb zelf ook een hekel aan januari en februari en aan de kou, maar heb nog nooit meegemaakt dat het leuker wordt als je dat maar de hele tijd te herhalen. Dan probeer ik de focus te leggen op de leuke dingen
want je moet er toch doorheen
Heb ook al paar keer geglibberdquote:
#positiviteits SCquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven dat is wel waar wat je zegt.
vind ik opzich oke, als ik niet weg hoefquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een dik pak sneeuw zoals in 2021 was het? Dat was tof.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:42 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet zo goed of er een stukje bij mijn kies is afgebroken of dat het al een hele tijd zo is en dat het nu pas opvalt ofzo.
Dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind ik opzich oke, als ik niet weg hoef
ik vind het doodeng om in te moeten rijden
Ja leuk als ik voor een paar dagen boodschappen in huis heb.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een dik pak sneeuw zoals in 2021 was het? Dat was tof.
\o/quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk![]()
![]()
Ik heb zelf ook een hekel aan januari en februari en aan de kou, maar heb nog nooit meegemaakt dat het leuker wordt als je dat blijft herhalen. Dan probeer ik de focus te leggen op de leuke dingen
want je moet er toch doorheen
Is dat wel verstandig?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer een dagje de hort op met die dame waarmee ik in mei ook al een dagje weg geweest ben. Die van heel vroegah
Gezellie zegquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer een dagje de hort op met die dame waarmee ik in mei ook al een dagje weg geweest ben. Die van heel vroegah
Ja als je het dan eenmaal voelt kan je het zo moeilijk negeren maar denk eigenlijk dat dit al een tijdje zo is.quote:
Ik heb eindelijk de wintersport geboekt. Was nog lastig om iets geschikt te vinden maar we hebben wat leuks gevonden voor een week in solden!quote:
Welk land?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de wintersport geboekt. Was nog lastig om iets geschikt te vinden maar we hebben wat leuks gevonden voor een week in solden!
True..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je het dan eenmaal voelt kan je het zo moeilijk negeren maar denk eigenlijk dat dit al een tijdje zo is.
Ik kan lopend boodschappen doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk als ik voor een paar dagen boodschappen in huis heb.
Daar zou ik alleen heen gaan om het Noorderlicht te zien maar volgens mij krijgen we hier nog wel wat kansen de komende jaren.quote:
amai, wat fijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de wintersport geboekt. Was nog lastig om iets geschikt te vinden maar we hebben wat leuks gevonden voor een week in solden!
idem, en thuis werken kan ook dus opzich best veel optiesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan lopend boodschappen doen
Ik heb hier te veel lichtvervuiling en ik zie het ook niet zitten om midden in de nacht naar de hei te gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zou ik alleen heen gaan om het Noorderlicht te zien maar volgens mij krijgen we hier nog wel wat kansen de komende jaren.
Normaal merk ik het ook als er een stukje afbreekt. Kijk wel even hoelang ik dit niet kan negeren. Als ik het over paar dagen weer ben vergeten dan geloof ik het wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True..
En ik zou zeggen dat het waarschijnlijk inderdaad al een tijdje is want kleine veranderingen in je mond heb je vaak meteen door, maarja, hoeft niet natuurlijk
ohquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het doet nog steeds heel veel pijn allemaal.
Ja ik in principe ook wel maar is toch minder leuk met een dik pak sneeuw.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je de pinguin walk doen!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik in principe ook wel maar is toch minder leuk met een dik pak sneeuw.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal merk ik het ook als er een stukje afbreekt. Kijk wel even hoelang ik dit niet kan negeren. Als ik het over paar dagen weer ben vergeten dan geloof ik het wel.
Oh neuh, ligt niet aan jou. Al intrigeert het me ergens wel, dus ik heb het account nog niet weggekiept zodat ik makkelijk kan gluren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow nee zo erg boeit me dat niet. Ik vind het een beetje raar dat je om volgers gaat lopen schooien terwijl er niets bijzonders op staat en je dagelijkse wandelrondje 2km is ofzo.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar een ontsteking is wel kut. Moet je wel mee uitkijken hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan moet je de pinguin walk doen!Dat werkt echt
[..]Slim
Ik denk dat de ontsteking in mijn kies niet helemaal weg is. En opzich oke, denk ik.. maar is allemaal zo duuuuuur![]()
In het begin had ik een paar keer een nachtmerrie. Vandaag ben ik angstig omdat ik steeds het gevoel heb dat er iets heel ergs aan de hand is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh![]()
mja, zal nog wel even duren. Droom je er ook over of valt dat mee?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zijn imho de leukste dagen om te rijdenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind ik opzich oke, als ik niet weg hoef
ik vind het doodeng om in te moeten rijden
Uitkijken, waarvoor?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar een ontsteking is wel kut. Moet je wel mee uitkijken hoor.
Voordat je het weet heeft ze een OnlyFansquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet heeft ze een OnlyFans
Zou wel makkelijk zijn als je het in een potje kon doen. Dan kon je daar een verzameling van aanleggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Had het gevoel graag van je weg genomen recce
Oh gatver, dat gespannen gevoel in je lichaam? Dat is echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
In het begin had ik een paar keer een nachtmerrie. Vandaag ben ik angstig omdat ik steeds het gevoel heb dat er iets heel ergs aan de hand is.Echt klote.
dan moeten we een dag uitkiezen dat jij veel moet reizen of kan reizen en ik lekker thuis kan werken of vrij benquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn imho de leukste dagen om te rijden
ik heb hier een behandeling voor gehad hequote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon niet te lang mee rond blijven lopen.
ik ook, wil niet zeggen dat ik dat zou doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh is dat waarom ik het steeds "mis"?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier te veel lichtvervuiling en ik zie het ook niet zitten om midden in de nacht naar de hei te gaan.
Word ik zo opgegeten door een wolf.
Heb je nu dan wel iets wat afleiding geeft of ben je nu al dagen lang echt verdrietig?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn als je het in een potje kon doen. Dan kon je daar een verzameling van aanleggen.
Ze vroeg mij ook om haar te promoten bij andere mensen, zodat ze meer volgers zou krijgen. Ik heb niet gevraagd of zij dat ook voor mij gaat doen dan. Misschien wel moeten doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, ligt niet aan jou. Al intrigeert het me ergens wel, dus ik heb het account nog niet weggekiept zodat ik makkelijk kan gluren.
Sowieso het hele "ik volg jou, dus volg mij" kan ik niets mee, dat is imo niet hoe netwerken op social media werkt.
Liever sneeuw dan ijs.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik in principe ook wel maar is toch minder leuk met een dik pak sneeuw.
waarom heb je het raam niet open gedaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
ohnee er vliegt echt kei hard een vogel tegen het raam
Restje ontsteking kan ineens een opleving krijgen, aka instant enorme kiespijn. Ik heb het ook gehad en in overleg met tandarts gepland schoon laten maken, hij gaf aan dat het heel lang goed kan gaan, maar als 'ie uit zichzelf weer begint, is het meestal direct dikke kiespijn.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
In het begin had ik een paar keer een nachtmerrie. Vandaag ben ik angstig omdat ik steeds het gevoel heb dat er iets heel ergs aan de hand is.Echt klote.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
werd niet aangebeldquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb je het raam niet open gedaan?
laat het uiteraard ook gewoon controlerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Restje ontsteking kan ineens een opleving krijgen, aka instant enorme kiespijn. Ik heb het ook gehad en in overleg met tandarts gepland schoon laten maken, hij gaf aan dat het heel lang goed kan gaan, maar als 'ie uit zichzelf weer begint, is het meestal direct dikke kiespijn.
Ja, dat gevoel. Ik heb vanochtend een heel stuk met een vriend gewandeld, maar ik ben dat gevoel nog niet echt kwijtgeraakt vandaag. Straks ga ik bij iemand eten, hopelijk raak ik dan een beetje afgeleid.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh gatver, dat gespannen gevoel in je lichaam? Dat is echt verschrikkelijk
Heb je dingen die dan helpen? Wandelen, douchen, schreeuwen, rennen, weet ik veel?
Ik zag de vorige keren allemaal foto's hier uit Ede op social media en ik stond op m'n balkon die kant op te kijken van 'joehoe?'quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Oh is dat waarom ik het steeds "mis"?
vooruitschrijdend inzicht damequote:
Hoop t ook, en anders maar even de kutdag omarmen en hopen dat het snel beter is. Soms is dat het beste wat je kunt doen ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel. Ik heb vanochtend een heel stuk met een vriend gewandeld, maar ik ben dat gevoel nog niet echt kwijtgeraakt vandaag. Straks ga ik bij iemand eten, hopelijk raak ik dan een beetje afgeleid.
Dat had ik de eerste keer dus afgelopen jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Restje ontsteking kan ineens een opleving krijgen, aka instant enorme kiespijn. Ik heb het ook gehad en in overleg met tandarts gepland schoon laten maken, hij gaf aan dat het heel lang goed kan gaan, maar als 'ie uit zichzelf weer begint, is het meestal direct dikke kiespijn.
Allebei. En ik ben steeds alles aan het overdenken en dan snap ik het soms en dan word ik weer verdrietig etc. etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nu dan wel iets wat afleiding geeft of ben je nu al dagen lang echt verdrietig?
Zo kut dat het niet meetelt met eigen risicoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
En als er inderdaad nog een ontsteking zit dan moet er iets mee gebeuren, vind dat geen keus ofzo verder. Maar zou puur geld wise echt kut zijn
De spiraalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Allebei. En ik ben steeds alles aan het overdenken en dan snap ik het soms en dan word ik weer verdrietig etc. etc.
Kan dat weggaan? Dacht dat een ontsteking in je mond nooit vanzelf over kon gaan, alleen even 'verstopt' zitten oid dat je het niet voeltquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer dus afgelopen jaarHet leek weg dus laat die behandeling maar zitten. Kwam het een paar maanden later drie keer zo erg terug
Mja, weet ook niet goed waarom het niet in de basisverzekering zit. Ben wel voor een deel extra verzekerd maar moest alsnog 500 zelf betalenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo kut dat het niet meetelt met eigen risico
ja is natuurlijk makkelijk gezegd maar daar moet je wel mee proberen te stoppenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Allebei. En ik ben steeds alles aan het overdenken en dan snap ik het soms en dan word ik weer verdrietig etc. etc.
Ik las ergens dat het alleen met een telefoon te zien was (en dan vast nog iets aan de instellingen moet doen om het helder op de foto te krijgen). Maar of dat helemaal waar is weet ik niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag de vorige keren allemaal foto's hier uit Ede op social media en ik stond op m'n balkon die kant op te kijken van 'joehoe?'
Ja, soms moet je de ellende omarmen om er doorheen te komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop t ook, en anders maar even de kutdag omarmen en hopen dat het snel beter is. Soms is dat het beste wat je kunt doen ofzo
Deze aanpak voelt vooral als "joe, laat me even meeliften op je netwerk" en daar kan ik niet zoveel mee. Als je goed contact hebt met iemand met meer volgers en je zit in een soortgelijke hoek qua content, zou ik eerder gaan voor (in overleg) elkaar taggen in een post ofzo. Niet lijsten van volgers afgaan en, plat gezegd, om follow-for-follow smeken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze vroeg mij ook om haar te promoten bij andere mensen, zodat ze meer volgers zou krijgen. Ik heb niet gevraagd of zij dat ook voor mij gaat doen dan. Misschien wel moeten doen.
Denk dat dat het ook vooral is. Dat schaamteloze zo zeker zijn van jezelf dat je er vanuit gaat dat de rest dat ook vindt (ofzo)![]()
Nou ja dat tweede was het dan dus waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan dat weggaan? Dacht dat een ontsteking in je mond nooit vanzelf over kon gaan, alleen even 'verstopt' zitten oid dat je het niet voelt
Lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, weet ook niet goed waarom het niet in de basisverzekering zit. Ben wel voor een deel extra verzekerd maar moest alsnog 500 zelf betalen
Wil je een collab met mij doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze aanpak voelt vooral als "joe, laat me even meeliften op je netwerk" en daar kan ik niet zoveel mee. Als je goed contact hebt met iemand met meer volgers en je zit in een soortgelijke hoek qua content, zou ik eerder gaan voor (in overleg) elkaar taggen in een post ofzo. Niet lijsten van volgers afgaan en, plat gezegd, om follow-for-follow smeken.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, soms moet je de ellende omarmen om er doorheen te komen.
Ik weet niet of m'n kwaliteiten wel goed genoeg zijn voor je OF.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je een collab met mij doen?
Ik zat bij mij naar dat vergoedingenoverzicht te kijken en ik snap er ook geen zak van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:56 schreef Crack_ het volgende:
En verder vergeet ik het eigen risico wel eens, dat is ook gewoon dom. Vorig jaar had ik niks van mn eigen risico gebruikt en toen in dec alles opgemaakt. Dat was gewoon dom en duur prijskaartje, niet bij stilgestaan
Ja huuuu. Ik kwam er goddank achter dat er nog wat zat omdat er een klein bultje bij m'n kies leek te zitten, dus dat is weggehaald voor het kon ploffen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer dus afgelopen jaarHet leek weg dus laat die behandeling maar zitten. Kwam het een paar maanden later drie keer zo erg terug
hehequote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag de vorige keren allemaal foto's hier uit Ede op social media en ik stond op m'n balkon die kant op te kijken van 'joehoe?'
Ja, ik wil graag snappen hoe het allemaal zo gelopen is, maar volgens mij kan ik dan beter aan een studie psychologie beginnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is natuurlijk makkelijk gezegd maar daar moet je wel mee proberen te stoppen
vind je wel dat je van haar een goede verklaring hebt gekregen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag snappen hoe het allemaal zo gelopen is, maar volgens mij kan ik dan beter aan een studie psychologie beginnen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat tweede was het dan dus waarschijnlijk.
Mja, is niet nisk hequote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LekkerIk moest ruim 300 betalen.
He argues that the existence of consciousness entails a tragedy: The more conscious one is of the meaningless and often horrifying nature of the world (which is referred to as being "malignantly useless"), the more one wishes not to be aware of this fact, and so overly conscious beings must constantly engage in exercises which limit their awareness of the negative aspects of existence, either intentionally or instinctively. This makes consciousness something that "should not be," and humanity's attempts at either coping with, ignoring, or actively suppressing this fact drive a significant portion of modern society's obsessions, such as the quest for healthy living (despite the fact that everyone dies regardless), art and horror (as acts of sublimation), and the desire to have children (as a futile attempt at a form of genetic immortality), among many other common behavioral norms.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie heeft bedacht dat dit soort dingen zo moeten werken?
HAMSTEREN?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, hij riep mij gisteren in de Albert Heijn
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat bij mij naar dat vergoedingenoverzicht te kijken en ik snap er ook geen zak van.
En ook kut dat dingen niet meer meegenomen worden naar volgend jaar. Zoals nu met dat hoortoestel
Oh dit herken ikquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag snappen hoe het allemaal zo gelopen is, maar volgens mij kan ik dan beter aan een studie psychologie beginnen.
waar zou een 'goede' verklaring aan moeten voldoen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je wel dat je van haar een goede verklaring hebt gekregen?
"Iets" waardoor je het makkelijker kan accepteren. En dat kan van alles zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar zou een 'goede' verklaring aan moeten voldoen?
is dan niet alles een oke verklaring? Zelfs 'bullshit', want het komt allemaal neer op 'wil niet met je verder'. En dat zou in principe voldoende moeten zijn want wie wil hier samen zijn met iemand die niet met jou samen wil zijn?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
"Iets" waardoor je het makkelijker kan accepteren. En dat kan van alles zijn.
oh geen idee, das voor iedereen verschillend denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar zou een 'goede' verklaring aan moeten voldoen?
Ja tot een paar jaar geleden volgens mij wel. Dat je in augustus met een therapie ofzo was begonnen vanwege een bepaalde zorgvraag en dat ze dan naar de startdatum keken. Nu begint alles op 1 januari weer opnieuw mee te tellen, als ik het goed heb begrepen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik snapte er ook niks van
ook geen idee of het klopt maar zal wel
Dat is wel shittie, kon dat eerst wel?
damn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Dingen niet kunnen begrijpen = nooit rust ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Die weet ze zelf ook niet, denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je wel dat je van haar een goede verklaring hebt gekregen?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh. Die weet ze zelf ook niet, denk ik.
hmm lijkt mij kut om dat al eerder te horen dat ze het misschien dan wil uitmaken. Weet je ook niet waar je aan toe bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tot een paar jaar geleden volgens mij wel. Dat je in augustus met een therapie ofzo was begonnen vanwege een bepaalde zorgvraag en dat ze dan naar de startdatum keken. Nu begint alles op 1 januari weer opnieuw mee te tellen, als ik het goed heb begrepen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
damn.klote hoofdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Whehe, ik ken iemand die vindt dat we moeten stoppen met kinderen maken, omdat hij het te verschrikkelijk vindt dat we als mensen ons bewust zijn van onze situatie. We er gewoon mee kappen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)ainst_the_Human_Race
Voor sommige super depressief, voor anderen (incl mijzelf) geruststelling
ik ook nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Even algemeen dan he, niet specifiek op Recce z'n situatie, daar weet ik geen bal vanaf.
Toen ik een beetje uitgevonden had wat er aan de hand was, had ik even wel wat meer rust.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dit herken ikdingen mogen nog zo kut zijn, als ik het kan begrijpen dan is het opzich oke. Dingen niet kunnen begrijpen = nooit rust ofzo
maarja, hoe daarmee stoppen
De meeste dingen zijn niet te begrijpen, of niet bevredigend
Dit denk ik ook, muv gebeurtenissen die leiden tot het uitgaan van een opzich goede relatie (bijv vreemdgaan oid).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk weinig verschil maakt wat iemand voor reden opgeeft, het resultaat verandert er niet door. Sterker nog, het haalt ook de neiging weg om te denken van "als ik zus of zo anders had gedaan, was het niet over geweest!".
Ja, is wel zoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, ik ken iemand die vindt dat we moeten stoppen met kinderen maken, omdat hij het te verschrikkelijk vindt dat we als mensen ons bewust zijn van onze situatie. We er gewoon mee kappen.
Nee, ik werd daar helemaal naar van de hele tijd. En dan ga je steeds nadenken wat je fout doet ook, maar daar kom je niet achter, omdat je met hetzelfde gedrag ook te horen krijgt dat je fantastisch bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lijkt mij kut om dat al eerder te horen dat ze het misschien dan wil uitmaken. Weet je ook niet waar je aan toe bent
Hoop sneller op wat meer rustquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik een beetje uitgevonden had wat er aan de hand was, had ik even wel wat meer rust.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik werd daar helemaal naar van de hele tijd. En dan ga je steeds nadenken wat je fout doet ook, maar daar kom je niet achter, omdat je met hetzelfde gedrag ook te horen krijgt dat je fantastisch bent.
Hij was ook altijd wel vermoeiend negatief. Hij wilde zelf ook dood.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is wel zo
Maarrr, dit boek zegt eigenlijk 'van het leven moet niks, alles is zelf verzonnen'. Wat best een chille gedachte is maar je kunt ook doorschieten in het 'niks moet in het leven DUS jullie moeten ophouden met', ja nee
Haha, ja, herkenbaar. Sommige dingen moet je gewoon niet accepteren, wat de achterliggende reden ook is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Bij appie zat ik echt onwijs met de struggle van het begrijpen, omdat wat hij zei en wat hij liet zien met gedrag echt 190 graden anders was. Toen dacht ik even dat ik gek werdmaar ik begreep het niet en denk dat ik daarom ook langer ben doorgegaan dan goed was, ipv 'yoo wtf ik begrijp dit niet wtf doe je, ik hoef het ook niet te begrijpen want wil deze shit gewoon niet DOEI'
Oh, ja klinkt niet heel gezelligquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij was ook altijd wel vermoeiend negatief. Hij wilde zelf ook dood.
Dat ja, maar toch beetje zoekende naar de onderbouwing om dat te mogen vinden/voelen ofzo? Geen idee hoor, maar zoiets denk ik danquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, herkenbaar. Sommige dingen moet je gewoon niet accepteren, wat de achterliggende reden ook is.
Ja, bij vreemdgaan en andere "duidelijke" oorzaken/aanleidingen is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, muv gebeurtenissen die leiden tot het uitgaan van een opzich goede relatie (bijv vreemdgaan oid).
En ook juist die gedachte van 'het willen begrijpen' terwijl er niks valt te begrijpen aan 'ik wil niet verder', dat is best wel wat het is.
En wat ik hierboven zeg is niet hoe mijn eigen hoofd werkt maar ben me er wel bewust van dat iets willen begrijpen in zulke gevallen vaak nergens op slaat en je beter kunt focussen op doorgaanmaarja, doe dat maar
Oh oef.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik werd daar helemaal naar van de hele tijd. En dan ga je steeds nadenken wat je fout doet ook, maar daar kom je niet achter, omdat je met hetzelfde gedrag ook te horen krijgt dat je fantastisch bent.
Ik heb indiaas als lunch gehadquote:
Ja, inderdaad, daar ben ik ook altijd naar op zoek, terwijl je soms gewoon iets mag voelen/vinden zonder dat helemaal uitgeplozen te hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ja, maar toch beetje zoekende naar de onderbouwing om dat te mogen vinden/voelen ofzo? Geen idee hoor, maar zoiets denk ik dan
ja datquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij vreemdgaan en andere "duidelijke" oorzaken/aanleidingen is het een ander verhaal.
Niet dat m'n eigen hoofd het daar mee eens zou zijn hoor, maar rationeel gezien, zeg maar.
Ook zoiets wat ik niet begrijp; oke ja, we weten van onszelf dat we niet alles hoeven te begrijpenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar ben ik ook altijd naar op zoek, terwijl je soms gewoon iets mag voelen/vinden zonder dat helemaal uitgeplozen te hebben.
Ik denk dat je dat al heel vroeg als kind leert. Mijn vader kan er niet goed tegen als mensen (heftige) emoties tonen, vooral niet als hij het niet helemaal begrijpt. Waarschijnlijk leer je dan als kind je emoties in te houden en eerst na te denken of het gepast is die emoties te hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook zoiets wat ik niet begrijp; oke ja, we weten van onszelf dat we niet alles hoeven te begrijpen
STOP DAAR DAN MEE?!!?!?!?
Als ík dat niet wil, wie wat hoe in mij bepaald dan toch dat we dat gaan doen
Altijd eigen perceptiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat je ogen de realiteit nooit kunnen waarnemen, hoezo niet?!!?!?!?!?
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?!!??quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat je ogen de realiteit nooit kunnen waarnemen, hoezo niet?!!?!?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |