SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 18-11-2024 09:29:20 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ben ook geen fan van Spotify, maar dat komt door de UI.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Spotify is kutIk vind dit een beter idee.
Ben allang blij dat het niet voor de expansion NSO isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van Spotify, maar dat komt door de UI.
Snap dat het handig is dat dit zo voor iedereen beschikbaar is, maar ook weer een extra app en Nintendo kan elk moment besluiten om de app niet meer te ondersteunen.
Edit: je moet een Nintendo Online account hebben om de app te kunnen gebruiken.
Misschien je Nintendoklok?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan niet casten naar je Google speaker
Hmmmm. Zal zo eens kijken of Alexa wel gaatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon de audio van je iPhone streamen via Airplay. Het maakt bij iPhone niet uit of de app het ondersteund je streamt namelijk via iOS en geen gare app. It just works.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel top, maar ik zit knee deep in Google en ga niet alles omgooienquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gewoon de audio van je iPhone streamen via Airplay. Het maakt bij iPhone niet uit of de app het ondersteund je streamt namelijk via iOS en geen gare app. It just works.
Nee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:59 schreef C64 het volgende:
Hi vraagje, kun je op je switch elke cheapass usb controller aansluiten en werkt die dan ook?
https://support.apple.com/en-us/118670quote:Op vrijdag 1 november 2024 04:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel top, maar ik zit knee deep in Google en ga niet alles omgooien
Echt he, gelijk groot nieuwsquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)switch-opvolger.html
Nintendo verkoopt minder spelcomputers...
[ afbeelding ]
Geredquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)switch-opvolger.html
verkoopt minder spelcomputers...
[ afbeelding ]
quote:President Shuntaro Furukawa stated during an online press conference that there will be no change to 's current plan to announce the 'Switch 2' by the end of the financial year (March 2025). In other words, then, if you thought the Switch's diminishing sales would spur the company on to reveal its successor, then you might want to temper your expectations.
https://www.nintendolife.(...)-nintendos-president
We verwachten op zn minst foto'squote:Op dinsdag 5 november 2024 13:03 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag in Super World in Osaka geweest. Wel grappig gemaakt.
Wij waren deze zomer in Super World in Los Angeles. Ik vond het erg klein maar wel geweldig gemaakt. Mijn kinderen vonden vooral het verzamelen van muntjes heel leuk. Alleen je score van Mario Kart op je armband zetten werkte erg slecht, dat is beide keren niet gelukt, terwijl ik vlak bij de highscore van de dag zat (om 11 uur ‘s ochtends wel…). En in LA hebben ze ook alleen Mario kart als attractie, niet Yoshi of Donkey Kong. Voor 2026 staat Osaka op de planning.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:03 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag in Super World in Osaka geweest. Wel grappig gemaakt.
Niet heel gek op een console die 6 keer zoveel verkocht isquote:
In Los Angeles kun je voor $15 pp early access kopen, dan kun je een uur eerder naar binnen en is het redelijk rustig. Bijkomend voordeel is dat als je na dat uur de rest van het park in gaat de rest nog erg rustig is omdat iedereen eerst naar Super World gaat. Wij hadden om 10:30 al heel het lower lot gedaan, en Mario Kart al twee keer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:17 schreef Drankster het volgende:
Lijkt me echt vreselijk. Het enige dat ik erover hoor is dat het tyyyyfus druk is altijd. No thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |