Oh, maar dat maakt het niet uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals al aangegeven door user Star: "Zoon van een voormalige eigenaar van McLaren, niet de oprichter. Dat was Bruce McLaren. Na zijn dood heeft Teddy Mayer het team overgenomen."https://forum.fok.nl/topic/2722600/1/999/#p215403334
.
Gaat Danny Makkelie ook zijn mening geven over Steven Berghuis of komt zoiets raar over?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In het hele interview heeft hij het specifiek over die acties. Hij zegt Verstappen een goede coureur te vinden, die dat soort streken niet nodig heeft.
wat een onzin weer, in de regen gaat het om de coureur.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Max zei ooit dat een auto die op het droge niet snel is in de regen ook niet snel is
Zet J Verstappen er neer.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien grappig bedoeld, maar waarom is er nog geen Nederlandse steward geweest?
Als ik iemands acties specifiek in de media ga becommentariėren dan is de kans groot dat ik bij een volgend incident overga tot een straf. Ik vind namelijk iets van iemand en ik laat mezelf daar regelmatig over uit. Totaal ongeschikt die man. Onbegrijpelijk dat mensen dat niet willen inzien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Standaard figuren getuigd ook van weinig respect. Ik vind dat kritiek hebben op Israėl iemand geen antisemiet maakt. Net zo vind ik dat kritiek hebben op een coureur niet betekent dat iemand direct partijdig is. Een steward kijkt naar de acties niet naar de persoon.
Sterker nog ik kan het anders stellen: jij bent zelf een moderator op een forum een soort steward ja? Ben jij partijdig als mod omdat je Max fan bent, of kun jij dat prima separeren en zijn je modtaken hier neutraal?
Ik neem aan dat dat laatste waar is, ook al bestempeld je mensen als die figuren. Ik denk dat in de F1 ook zo werkt.
Als het erop aankomt is er neutraliteit.
Het is gewoon pure toeval dat 9 van de 10 beslissingen altijd in voordeel van een Brit vallen. Of dat er veel meer mag als er geen Brit bij betrokken is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het hele punt is dat je geen scheidsrechter kan zijn als je je zo hebt uitgelaten. Dat er nog andere scheidsrechters zijn verandert daar helemaal niets aan, zeker niet als je bedenkt dat Herbert hoofdscheidsrechter is.
Lewis ‘een van de netste rijders ooit’ Hamilton-Larbalestier.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is gewoon pure toeval dat 9 van de 10 beslissingen altijd in voordeel van een Brit vallen. Of dat er veel meer mag als er geen Brit bij betrokken is.
Allemaal toeval.
Gelukkig is Britse media ook absoluut niet partijdig of eenzijdig, dus komt allemaal goed en wij stellen ons aan.
Ik ben voor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zet J Verstappen er neer.
Is een Nederlander, Max is officieel belg.
Moet kunnen toch?
Puur voor de reacties van de Britten en Britsgezinden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:50 schreef DeeBee het volgende:
Ik wacht op Olav Mol and Jack Plooij als stewards bij de volgende Dutch GP
Britten maken nooit fouten, denken ze zelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik zou graag aan de verdedigers van Herbert willen vragen:
Hoe zouden jullie denken dat de Britse media zou reageren wanneer een Nederlander steward zou zijn en L. Norris 20 seconden tijdstraf zou krijgen en deze steward nadien zou leeglopen over alle divebombs van Norris? Zou dat geaccepteerd worden denken jullie?
Ik reken niet op reacties, want dit is de ongemakkelijke waarheid, maar waag toch poging.
en vergeet vooral niet dat hij zelden fouten maaktquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lewis ‘een van de netste rijders ooit’ Hamilton-Larbalestier.
Turkije 2020 was bijvoorbeeld niet bestquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin weer, in de regen gaat het om de coureur.
Gaan er niet komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:19 schreef Evenstar het volgende:
Oh ja, ik wacht ook nog steeds op een taakstraf voor Lawson (middelvinger) en Leclerc ("fuck" gezegd in persconferentie).
Waarom niet dan vraag ik mij af?quote:
Omdat het Max Verstappen is en abu Dhabi 2021 doet nog zeer bij een aantalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waarom niet dan vraag ik mij af?
"my car was fucked"
of
"then I thought, fuck!"
waarom ene een straf geven en andere niet?
Dan ook niet uit landen waar een team weer vandaan komt vanwege een mogelijke Italiaanse, Zwitserse, Amerikaanse of Oostenrijkse steward.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Eigenlijk moet er een regel komen die verbied dat er een steward actief is uit een land waar ook een coureur uit rijd.
Zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan ook niet uit landen waar een team weer vandaan komt vanwege een mogelijke Italiaanse, Zwitserse, Amerikaanse of Oostenrijkse steward.
quote:
Je lacht wel en het is ook om te lachen, maar zie jij een andere logische beredenering?quote:
Klopt. Die ene pagina "F1Maximaal" had het ook over zogenaamd "zware straffen".quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:37 schreef potjecreme het volgende:
Bijna iedereen op tv heb ik zien zeggen dat de straf voor Verstappen terecht was. Sommige waren het niet eens met de 10sec ipv van de 5bsec. Het gedrag was gewoon fout wat je paspoort ook is. Ook bij Britse podcast is er discussie over de 10 ipv 5. Over zijn handelen op de baan is toch geen discussie? Daar heeft Herbert het over.
Ik vind het eigenlijk vrij bizar, want ik denk echt dat Max misschien wel serieus zit te denken om te stoppen, want hij heeft altijd vanaf het begin al gezegd dat hij geen zin heeft in dit soort onzin. HIj wil racen en alleen dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is puur omdat ze met die rijders geen rekening open hebben staan en met Verstappen een rekening die nooit afbetaald kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |