Hebben we maar 1 mod die dit kan?quote:
Sprint race na kwalificatie.quote:
Ik heb 19:00 staan voor de kwalificatiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijden kwalificatie en sprintrace zijn ingewisseld @:3rr0r
Sprintrace is om 3 uur en kwalificatie is om 8 uur
o ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb 19:00 staan voor de kwalificatie
Ja denk het ook!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://www.facebook.com/share/GpX6tQJ3ujFVX3zv/?mibextid=WC7FNe
Zoals verwacht worden de Britse kanonnen ingezet. Ik wacht nog op de oproep tot diskwalificatie van Verstappen bij een gezamenlijke crash.
Zo jammer ditquote:
Die kunnen zich makkelijk laten overrulen door een persoon als herbert.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ter info: er zijn altijd nog 3 andere stewards.
Alles kan. Het kan ook zijn dat dat niet gebeurt en iedereen zijn eigen mening geeft in die steward room. Een scenario wat ik geloofwaardiger vind.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die kunnen zich makkelijk laten overrulen door een persoon als herbert.
Uitsluiten kunnen we het niet. We moeten ze op hun blauwe ogen vertrouwen dat ze onpartijdig werken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles kan. Het kan ook zijn dat dat niet gebeurt en iedereen zijn eigen mening geeft in die steward room. Een scenario wat ik geloofwaardgier vind.
Dan zijn ze de titel steward niet waard.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die kunnen zich makkelijk laten overrulen door een persoon als herbert.
Maar wat is je bron dat Herbert ze zou overrulen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uitsluiten kunnen we het niet. We moeten ze op hun blauwe ogen vertrouwen dat ze onpartijdig werken.
Iets waar ik bij herbert wel aan twijfel gezien zijn media optredens. De andere stewards hoor je namelijk nauwelijks in de media.
Maar wat is je bron dat Herbert ze niet zou overrulen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wat is je bron dat Herbert ze zou overrulen?
Dat is de basis waar je van uit moet gaan, stel dat 1 steward was omgekocht, zou die dan andere zo makkelijke kunnen overrulen, om zijn steekpenningen te behouden. Het lijkt mij erg sterk dat dat zo makkelijk zou zijn. Ze bestaan verder ook niet in een vacuüm hun functioneren wordt vast ook beoordeeld het zijn stewards geen rechters.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar wat is je bron dat Herbert ze niet zou overrulen?
quote:Masi was removed from his position following an FIA analysis into his failure to correctly follow the safety car restart procedure at the 2021 Abu Dhabi Grand Prix.
Wedden en sport is helaas onlosmakelijk verbonden geraakt. Ik geloof dat er ook voetbalteams zijn met een gokboer als sponsor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:23 schreef pmponer het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat Herbert steward mag zijn, maakt notabene reclame voor een betting site.
We laten de gehele Masi discussie buiten dit topic. Het ouwe koeien topic is daarvoor bedoeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat is de basis waar je van uit moet gaan, stel dat 1 steward was omgekocht, zou die dan andere zo makkelijke kunnen overrulen, om zijn steekpenningen te behouden. Het lijkt mij erg sterk dat dat zo makkelijk zou zijn. Ze bestaan verder ook niet in een vacuüm hun functioneren wordt vast ook beoordeeld het zijn stewards geen rechters.
En als er grote blunders worden begaan zijn er ook repercussies:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |