Schouten- Veermanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:41 schreef Wotte het volgende:
Timber, Tillman of Schouten een van die drie.
Ik moest daadwerkelijk googlen om te achterhalen wie Land in godsnaam is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten- Veerman
Tilmann
Het beste middenveld van NL , daarna
Land - Saibari
Til
Kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel je die kansloze discussies over het BESTE MIDDENVELD, de troep van PSVCL of CR7?
Zoals wel een beetje verwacht waarom er niet zomaar miljoenen werden uitgegeven deze zomer en de verkoop van den Geert echt nodig was.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef Ali_boo het volgende:
Financiële situatie Feyenoord beduidend slechter dan gedacht: "Eigenlijk staat elk jaar het mes op de keel"
Onlangs presenteerde Feyenoord de jaarcijfers van het boekjaar 2023/2024. Vanuit het Maasgebouw klonk gejuich, want het gaat beter dan ooit tevoren, maar dat blijkt toch iets genuanceerder te liggen. In FC Bankzaken op VI Pro bespreken Tom Knipping en Bart Frouws de financiële situatie bij Feyenoord.
Na het presenteren van de jaarcijfers van het boekjaar 23/24 heerste er een hosanna-stemming rondom Feyenoord. De omzet steeg naar 126 miljoen euro, en de club boekte een winst van 13,5 miljoen euro. Hiermee behaalde Feyenoord het op één na beste nettoresultaat uit de clubhistorie.
"Er zijn wel een paar duidelijke kanttekeningen, die door Feyenoord niet benoemt zijn", begint Knipping. "Als we wat dieper onder de motorkap kijken, dan zijn er ook wel een aantal duidelijke rode vlaggen te vinden. Van de drie topclubs heeft Feyenoord de minst stabiele financiële situatie."
"Er wordt gedaan alsof het financieel heel goed gaat, maar dat ligt een stuk genuanceerder. Ze kwamen natuurlijk uit de situatie dat er bijna geen eigen vermogen was; dat het nu vijftien miljoen euro is geworden, dat is een aardige prestatie. Alleen door de gigantische UEFA-premies die Feyenoord nu ontvangt en de beperkte zekerheid die je daarover hebt, kun je als club heel snel leegbloeden."
https://1908.nl/artikelen(...)-financiele-situatie
We gaan ajax achterna, lekker man
Benieuwd naar de analyse van Klaas.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef Ali_boo het volgende:
Financiële situatie Feyenoord beduidend slechter dan gedacht: "Eigenlijk staat elk jaar het mes op de keel"
Onlangs presenteerde Feyenoord de jaarcijfers van het boekjaar 2023/2024. Vanuit het Maasgebouw klonk gejuich, want het gaat beter dan ooit tevoren, maar dat blijkt toch iets genuanceerder te liggen. In FC Bankzaken op VI Pro bespreken Tom Knipping en Bart Frouws de financiële situatie bij Feyenoord.
Na het presenteren van de jaarcijfers van het boekjaar 23/24 heerste er een hosanna-stemming rondom Feyenoord. De omzet steeg naar 126 miljoen euro, en de club boekte een winst van 13,5 miljoen euro. Hiermee behaalde Feyenoord het op één na beste nettoresultaat uit de clubhistorie.
"Er zijn wel een paar duidelijke kanttekeningen, die door Feyenoord niet benoemt zijn", begint Knipping. "Als we wat dieper onder de motorkap kijken, dan zijn er ook wel een aantal duidelijke rode vlaggen te vinden. Van de drie topclubs heeft Feyenoord de minst stabiele financiële situatie."
"Er wordt gedaan alsof het financieel heel goed gaat, maar dat ligt een stuk genuanceerder. Ze kwamen natuurlijk uit de situatie dat er bijna geen eigen vermogen was; dat het nu vijftien miljoen euro is geworden, dat is een aardige prestatie. Alleen door de gigantische UEFA-premies die Feyenoord nu ontvangt en de beperkte zekerheid die je daarover hebt, kun je als club heel snel leegbloeden."
https://1908.nl/artikelen(...)-financiele-situatie
We gaan ajax achterna, lekker man
zwakbegaafd is nog te hoog gegrepen voor @Wottequote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
@:klaasweetalles graag jouw mening
Ik zie je volgende week weer op de dagbesteding (we hanteren een vierdaagse werkweek natuurlijk).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zwakbegaafd is nog te hoog gegrepen voor @:wotte
Veel keuze heeft Priske niet. Hij had wel er wel voor kunnen kiezen om 4-2-4 te gaan spelen. Met Osman centraal erbij en Moussa op rechts, of Ivanusec als pure 10.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het impliceert dat ieder team dat kan, daar val ik over.
Als we het hebben over een plan B vraag ik me af wat de opties waren. Je had Paixao en Osman om kunnen wisselen, maar ik vraag me af of dat veel effect had gehad. Als je hele middenveld wordt lamgelegd en de alternatieven zijn Nadje en Zerrouki, wat kan je dan nog doen? Zoals @:maxi-mus al zegt, Stengs had het verschil kunnen maken om in de kleine ruimte aan het voetballen te komen, maar die was er niet.
Mijn analyse is dat "benoemd" moet worden geschreven met een d.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Benieuwd naar de analyse van Klaas.
Het is vanuit creatief oogpunt ook wel heel armoedig momenteel hé.. ik vind Stengs al niet zo'n topper, maar dat alle hoop nu op hem gevestigd is zegt ook wel wat. Verder is het een degelijk elftal, maar niet bepaald swingend. Zo'n Osman heeft wel potentie, maar kan vooral heel hard rennen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:16 schreef Qarrad het volgende:
'Stengs levert medische staf puzzelwerk op na terugslag in herstel'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)terugslag-in-herstel
Ja, kut
Iemand die niet opvalt dit seizoen in de KKD.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik moest daadwerkelijk googlen om te achterhalen wie Land in godsnaam is.
Daarna was er waarschijnlijk geen plek meer voor Stengs.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:11 schreef Slobeend het volgende:
Tegen Benfica was het nog swingend. OpportunismeGenot.
Sfeer was SLECHT, genantquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Wat ook triest was was dat er mensen rond de 70e-80e minuut vertrokken. Kom dan liever niet naar de kuip. Zijn zat echte supporters die heel graag naar deze wedstrijd wilde gaan en de volle 90 + blessuretijd uitzitten maar er helaas niet aanwezig konden zijn omdat het uitverkocht was.
En kom niet met dat gelul dat die metros en tram dan vol zitten, die zijn sws vol rond die tijd.
Ik had hetzelfde gevoel als bij de Conference League finale. Als de tegenstander al het leven uit de wedstrijd zuigt heeft dat altijd effect op de sfeer.quote:
Ik dacht aan Atletico-thuis. Als je vroeg achterkomt en de wedstrijd wordt effectief doodgemaakt, voel je gewoon soms dat er niks te halen is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gevoel als bij de Conference League finale. Als de tegenstander al het leven uit de wedstrijd zuigt heeft dat altijd effect op de sfeer.
Wat betreft de finale doel ik op de sfeer in het cafe in Rotterdam waar ik keekquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht aan Atletico-thuis. Als je vroeg achterkomt en de wedstrijd wordt effectief doodgemaakt, voel je gewoon soms dat er niks te halen was.
In die finale was de sfeer overigens een stuk beter dan je doet vermoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |