Het spelsysteem afdoen als een trucje is een bijzondere take.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gaan wel meer clubs dit trucje doen, en voorlopig gaat het effectief blijven. Ze zullen het niet allemaal zo gehaaid kunnen als Ajax, we zullen niet altijd zo versleten ogen, en als wij op 1-0 komen heeft het weinig zin om zo te blijven ontregelen. Maar het is erg verleidelijk om een muurtje te bouwen en te wachten tot een speler van Feyenoord de fout in gaat.
Het ligt vrij vaak open bij ons na een lange bal van de tegenstander of een verkeerde pass van ons in de opbouw, ik vond alle complimenten over de verdedigende organisatie ook niet zo terecht.
Excuus, dit was al gedaan. Sorry @GGMMquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:21 schreef Adames het volgende:
[..]
zie ook
GGMM in VBL / Het grote Feijenoordtopic #3089: Volgende keer beter
Dat klopt, op 10 had je gisteren zo'n type nodig. Milambo is een loper.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord had gister in mijn ogen behoefte aan een type Stengs.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord had gister in mijn ogen behoefte aan een type Stengs.
Ik denk dat je onderschat hoe goed de tactiek werd uitgevoerd door Ajax. Ze lieten zich totaal niet weglokken uit hun compacte blok, maar stonden ook zeker niet met hun rug tegen de muur zoals het geval zou zijn bij teams die de bus parkeren. Dan is de kans veel groter dat een bal een keer goed valt. Dan moet je rekening houden met afstandschoten van Timber en Hwang.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gaan wel meer clubs dit trucje doen, en voorlopig gaat het effectief blijven. Ze zullen het niet allemaal zo gehaaid kunnen als Ajax, we zullen niet altijd zo versleten ogen, en als wij op 1-0 komen heeft het weinig zin om zo te blijven ontregelen. Maar het is erg verleidelijk om een muurtje te bouwen en te wachten tot een speler van Feyenoord de fout in gaat.
Het ligt vrij vaak open bij ons na een lange bal van de tegenstander of een verkeerde pass van ons in de opbouw, ik vond alle complimenten over de verdedigende organisatie ook niet zo terecht.
Ajax was vanaf minuut 1 de bovenliggende partij; of ben jij om 8 uur 's ochtends op je werk ook al uitgeblust?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Benfica was aan het begin van een zware reeks en dit is er midden in. Net zoals ik middenin m'n werkdag als ik al allerlei meetings heb gehad enzo vermoeider ben dan wanneer ik net aan de werkdag begonnen ben. Heel raar, moe worden na een tijdje bezig te zijn geweest.
Als zelfs spelers als Hancko, Timber en Hwang niet meer de fysieke duels winnen weet ik genoeg. Misschien dat je vindt dat het al telt als "tactisch overklassen" als de trainer zegt dat ze de vermoeidheid van de tegenstander moet uitbuiten maar dat vind ik nogal veel eer.
Nee hoor dat onderschat ik niet, daarom zeg ik ook ‘ze zullen het niet allemaal zo gehaaid kunnen als Ajax’.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe goed de tactiek werd uitgevoerd door Ajax. Ze lieten zich totaal niet weglokken uit hun compacte blok, maar stonden ook zeker niet met hun rug tegen de muur zoals het geval zou zijn bij teams die de bus parkeren. Dan is de kans veel groter dat een bal een keer goed valt. Dan moet je rekening houden met afstandschoten van Timber en Hwang.
Dit kunnen teams als Almere City niet hoor
Noem het dan ook geen trucje. Ik denk dat dit tactisch gezien best een incident kan zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor dat onderschat ik niet, daarom zeg ik ook ‘ze zullen het niet allemaal zo gehaaid kunnen als Ajax’.
Maar dat neemt niet weg dat veel ploegen dit gaan kopiëren en dat ook mindere clubs best succes tegen ons kunnen boeken door vergelijkbaar te spelen.
Dat trucje kwam van mij. Maar het was tactisch gezien gewoon goed neergezet. Ik bedoelde daar niks denigrerends mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Noem het dan ook geen trucje. Ik denk dat dit tactisch gezien best een incident kan zijn.
Ik maak me een stuk meer zorgen over de fitheid en bijbehorend gebrek aan kwaliteit op de bank.
Een ontzettend slim en goed uitgevoerd speelplan kan nog altijd een trucje zijn. Ik zie niet zo waarom je zo over dat woord zou vallen, ik zie het meer als een compliment dan een belediging.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Noem het dan ook geen trucje. Ik denk dat dit tactisch gezien best een incident kan zijn.
Ik maak me een stuk meer zorgen over de fitheid en bijbehorend gebrek aan kwaliteit op de bank.
Ja, behalve dan dat de wedstrijd tegen Twente 8:00 was en nu al na de lunch.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax was vanaf minuut 1 de bovenliggende partij; of ben jij om 8 uur 's ochtends op je werk ook al uitgeblust?
En nogmaals; als je gevoelsmatig van het kastje naar de muur wordt getikt dan is dat ontzettend vermoeiend, tuurlijk kost zo'n wedstrijd dan meer energie dan wanneer je wint bij Benfica. Uiteindelijk is het een beetje zwak om het op fitheid te gooien en voorbij te gaan aan prestatie van Ajax.
Niet alleen dit seizoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een ontzettend slim en goed uitgevoerd speelplan kan nog altijd een trucje zijn. Ik zie niet zo waarom je zo over dat woord zou vallen, ik zie het meer als een compliment dan een belediging.
Ik zie het ook zeker niet als een incident eigenlijk. Dat we aanvallend niet door een muurtje heen komen, goals weggeven door persoonlijke fouten (van de keeper) en vervolgens geen plan B hebben is een verhaal wat ik al vaker dit seizoen heb gezien, alleen Ajax legde het wel heel pijnlijk bloot.
Niet helemaal eens. Door de lagere veldbezetting waardoor we meer controleren dan domineren (waardoor je wedstrijden ook niet meer kan winnen op een stukje powerplay), het beroerde niveau van Wellenreuther en het tamelijk bizarre wisselbeleid van Priske is het nu nog een stukje kwetsbaarder.quote:
Het impliceert dat ieder team dat kan, daar val ik over.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een ontzettend slim en goed uitgevoerd speelplan kan nog altijd een trucje zijn. Ik zie niet zo waarom je zo over dat woord zou vallen, ik zie het meer als een compliment dan een belediging.
Ik zie het ook zeker niet als een incident eigenlijk. Dat we aanvallend niet door een muurtje heen komen, goals weggeven door persoonlijke fouten (van de keeper) en vervolgens geen plan B hebben is een verhaal wat ik al vaker dit seizoen heb gezien, alleen Ajax legde het wel heel pijnlijk bloot.
Maar ook met Neuer op doel kom je zelf niet tot meer kansen natuurlijk.. het probleem gaat wat verder dan een blunder her en der. Feyenoord heeft zelf eigenlijk geen uitgespeelde kans gehad; een paar voorzetten die wat gelukkig voor de voeten van een Feyenoorder kwamen, de beste kansen waren uiteindelijk voor Ajax; die kwamen er een aantal keer gevaarlijk uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Door de lagere veldbezetting waardoor we meer controleren dan domineren (waardoor je wedstrijden ook niet meer kan winnen op een stukje powerplay), het beroerde niveau van Wellenreuther en het tamelijk bizarre wisselbeleid van Priske is het nu nog een stukje kwetsbaarder.
Wat dat betreft is het fragiele AZ wel een hele fijne tegenstander. Ik verwacht daar ook 'gewoon' weer een goed Feyenoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
De belangrijkste vraag gaat zijn: hoe gaat men zaterdag reageren tegen AZ.
Wordt het een vervolg van gister, of worden de messen al geslepen om te laten zien dat dit een vervelende uitglijder was.
Het team is dan ook een stukje minder, met name ongeveer alles achter de eerste 11quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Door de lagere veldbezetting waardoor we meer controleren dan domineren (waardoor je wedstrijden ook niet meer kan winnen op een stukje powerplay), het beroerde niveau van Wellenreuther en het tamelijk bizarre wisselbeleid van Priske is het nu nog een stukje kwetsbaarder.
Is de nieuwe demagoog insta al uit?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het team is dan ook een stukje minder, met name ongeveer alles achter de eerste 11
Ongetwijfeld. Dat ga ik straks eens even bekijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is de nieuwe demagoog insta al uit?
Een Vitesse-dribbelaartje inbrengen bij een 0-2 achterstand ziet er wat komisch uit, ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het team is dan ook een stukje minder, met name ongeveer alles achter de eerste 11
En dan heb je ook nog de BABY POGBA die helemaal niet kan voetballen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een Vitesse-dribbelaartje inbrengen bij een 0-2 achterstand ziet er wat komisch uit, ja.
En Nieuwkoop die wel GRINTA toont maar bij de helft van z'n acties een overtreding maakt en bij de andere helft de bal kwijtraakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de BABY POGBA die helemaal niet kan voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |