Mutsengodenquote:
hoedquote:
Mandquote:
quote:
Ja oke die is wel goedquote:
Is toch geen gezicht die haartransplantatiequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Kaal staat me denk ik echt voor geen meter. Nee ik denk eerder haartjes laten doen dan kaal. Wel in Nederland voor die extra paar k als ik het doe.
?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is toch geen gezicht die haartransplantatie
Ik vind het er echt zelden geslaagd uitzien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
Is toch niet 1 standaard look bij iedereen?
Teken van onzekerheid als je het mijn vraagtquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:17 schreef Fok-it het volgende:
Zou echt niet weten waarom iets willen veranderen aan jezelf je een wijf zou maken
Behalve dat narcisme ook deels onzekerheid isquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Teken van onzekerheid als je het mijn vraagt
Zaken als een transplantatie gaan dat niet oplossen
Beter gewoon een stukje narcisme kweken
Vaak wel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat narcisme ook deels onzekerheid is
✨🤩💁🏻♀quote:
Maar met jouw redenering zou je dan ook niet naar de gym moeten gaanquote:
Geen idee, haar zit ervoorquote:
Niet als je naar de gym gaat puur voor de uiterlijke veranderingen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar met jouw redenering zou je dan ook niet naar de gym moeten gaan
Als je door een haartransplantatie deels wat aan je onzekerheid doet levert dat ook meer dan alleen uiterlijke verandering opquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet als je naar de gym gaat puur voor de uiterlijke veranderingen.
Met gym heb je natuurlijk vele andere voordelen.
Onzekerheid zit in je.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Als je door een haartransplantatie deels wat aan je onzekerheid doet levert dat ook meer dan alleen uiterlijke verandering op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |