Ja, dat Priske volledig overklast is door Ravioli is wel duidelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Priske zei na afloop 'they parked the bus well'.
Hele eerste helft met vijf man op hun helft druk gezet.
Ik heb het toch niet over de tactiek maar over het feit dat hij zieltjes loopt te winnen door als een marktkoopman te schreeuwen vanuit de bus simpele.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee was beter geweest om zonder plan ten strijden te trekken en met deze bagger selectie er met 4-0 af te gaan idd
En eerlijk is eerlijk: speelde gisteren een goede pot. Een goede redding en voetballend ook ontzettend solide.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Pasveer is een geweldig verhaal. Op zijn 37e naar Ajax als stand-in, komt door blessures in de basis, speelt schitterende wedstrijden in de CL en haalt zelfs Oranje en het WK nog. Contract loopt vervolgens af, plakt er toch nog maar een jaartje aan vast en speelt zichzelf weer in de basis.
Die redding van die bal in de korte hoekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk: speelde gisteren een goede pot. Een goede redding en voetballend ook ontzettend solide.
Niet mee eens. Een keer een bal uit paniek door het midden getrapt, minimaal twee keer de bal niet durven in te spelen en naar voren gepeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk: speelde gisteren een goede pot. Een goede redding en voetballend ook ontzettend solide.
Twee keer onder druk een bal verkeerd uitgeschoten, voetballend verder uitstekend. Liet zich niet in de korte hoek verrassen door Osman. Klein slippertje nadat hij weer goed stond op te letten. Heerlijke redding in de slotfase.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een keer een bal uit paniek door het midden getrapt, minimaal twee keer de bal niet durven in te spelen en naar voren gepeerd.
Bij een voorzet van Osman pakte hij de bal ook maar half omdat hij verkeerd stond. Om later in de wedstrijd weer een bal los te laten.
Tegen een beetje team na de winterstop vlieg je de EL uit met Pasveer
Zou wel als eerste komen van de CL miljoenen die einde van het seizoen gaan binnen stromen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:13 schreef Origami94 het volgende:
Pasveer is voor de Eredivisie prima. Ondanks dat hij matig aan de bal is. Maar Ajax heeft gewoon een nummer 1 nodig die goed is. Hoeft geen Onana te zijn, zolang het talent er maar is
Deze moet ik even corrigeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat maakt het zo heerlijk. Dat onverwachte.
[..]
Eerste 60 minuten waren op zich prima hoor. Laatste 30 waren 'professioneel' uitspelen met een mega Italiaanse saus.
Geeft ook wel te denken dat ze pas in '90+3 de eerste kans kregen uit open spel. Rest waren alleen maar schoten uit de 2de lijn of vrije trappen.
Was ook uit open spel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die redding van die bal in de korte hoek![]()
Vrije trap vlak voor rust was ook goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee keer onder druk een bal verkeerd uitgeschoten, voetballend verder uitstekend. Liet zich niet in de korte hoek verrassen door Osman. Klein slippertje nadat hij weer goed stond op te letten. Heerlijke redding in de slotfase.
Werklust en drukzetten zijn nou niet bepaald zwakke punten van Brub. Die had prima ook verdedigers kunnen afjagen en en passant ook nog af en toe een bal kunnen aannemen. Dat bleek voor Wout weer eens teveel gevraagd, die daarbovenop ook "gewoon" een 100% kopkans mistte die hij volgens velen juist altijd maakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Weghorst maakte wel veel meters om het spel verder te controleren, Brobbey zou in deze toch een aanvallende wissel zijn geweest en dat doe je niet snel met een 2-0 voorsprong.
Komt wel vaker voor hoor, oudere keepers.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:32 schreef Ramboetan het volgende:
Wel echt knap hoe Pasveer met dat oude lichaam staat te keepen. De meeste profs van zijn leeftijd zouden inmiddels op een willekeurig amateur veld staan.
Ik heb wel echt schik gehad die tijd. Zo gelachen met jorienvandenherik en zijn moeder toen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sterker, 2009 zelfs nog. Danny onderschatte even hoe groot VBL toen was.
Ik blijf erbij dat er best aardige spelers tussen zitten. Alleen zat je vorig jaar veelal naar een verkapt Jong-Ajax elftal te gluren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan ook niet veel meer met deze selectie vriend Wotte,
Op de Nieuwe Zwarte Haaland na hebben we weinig aan kwaliteit in deze selectie.
dat was een electrische touringcar. hebben voor zoveel massa een verrassende acceleratiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Priske zei na afloop 'they parked the bus well'.
Hele eerste helft met vijf man op hun helft druk gezet.
Er kwam af en toe een milf in beeld (na de 2 goals) en zij keek echt uit haar ogen alsof ze water zag branden. Handen op het hoofd en staren maar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die dachten een galavoorstelling te krijgen
Ik zeg ook nergens dat het niet vaker voorkomt. Ik zei de meeste profkeepers zijn op die leeftijd geen prof meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor hoor, oudere keepers.
Edwin, Schmeichel en Buffon die vorig jaar pas gestopt is op zn 45ste
Had sowieso Frank de Boer "we controleerden de wedstrijd" vibes bij Priske na afloop.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat was een electrische touringcar. hebben voor zoveel massa een verrassende acceleratie
Het is me allemaal wat de supporters even toespreken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over de tactiek maar over het feit dat hij zieltjes loopt te winnen door als een marktkoopman te schreeuwen vanuit de bus simpele.
Hij doet er dan ook alles voor om fit te blijven. Toen hij nog bij Heracles speelde zag ik zondagochtend geregeld in de lokale sportschool om wat flexibiliteitsoefeningen te doen, ook al had hij de avond ervoor gespeeld. Dat werpt nu zijn vruchten af.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:32 schreef Ramboetan het volgende:
Wel echt knap hoe Pasveer met dat oude lichaam staat te keepen. De meeste profs van zijn leeftijd zouden inmiddels op een willekeurig amateur veld staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |