Die dachten een galavoorstelling te krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
"Het legioen" was wel amper te horen en dat zonder uitsupporters.
Raar eigenlijk want je zou denken dat steeds meer en meer online gebeurd maar denk dat het te verspreid is. Ipv snelle reactie op een forum posten mensen het op twitter of in chatgroepen ofzo..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit was het ja.
Dank tong.
Je ziet dat wel over de hele linie dat het op de voetbalfora wat rustiger is.
Ajax netwerk was ook heel groot. Grootste voetbalforum van NL gedurende jaren '00/eerste helft '10.
Tot de hack en een jaar dicht. Daarna zijn er wel wat teruggekomen maar echt niet zo veel meer.
Feyenoord netwerk en psv netwerk zijn ook niet meer wat het geweest is. Ajaxtalk is ook veel rustiger dan vroegah.
Denk het.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Raar eigenlijk want je zou denken dat steeds meer en meer online gebeurd maar denk dat het te verspreid is. Ipv snelle reactie op een forum posten mensen het op twitter of in chatgroepen ofzo..
Oh man, nog even op kacheltje lam posten of Fok!.. Vroegah...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren tijden die je je nu niet meer kunt voorstellen. Hools was zelfs in de nacht nog druk. En veel kwamen 's nachts in het weekend thuis van het stappen en was het echt lachen. Reünies kwamen ook gewoon 30 man af in de Ierse pub Utrecht bv.
Godts kan alleen totaal niet schieten en z'n voorzet is over het algemeen ook niet goed. Wel fijne dribbel en wat snelheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:26 schreef Naesala_1981 het volgende:
Knappe overwinning. Eerste helft was ik echt verbaasd over het goede niveau en het gedisciplineerde spel. Tweede helft was voetballend een stuk minder, maar het stond goed. Weinig weg gegeven en aardig wat gecreëerd. Had ik niet zien aankomen eigenlijk. Taylor was goed en Godts is echt wel een toppertje in wording. Sutalo wordt ook met de week beter.
Ajax > Feyenoord altijd. Feyenoord heeft de laatste paar jaar gewoon eventjes goed geprofiteerd van die hele puinhoop die we hier hebben gemaakt. Nu eventjes terug op hun plek gezet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
Men doet natuurlijk wat lacherig over de selectie van Ajax, en dat is ook niet geheel onterecht. Toch wel bizar dat we met dit materiaal Feyenoord op de knieën kunnen krijgen. Dat is grotendeels gewoon de kracht van de enorm grote club Ajax. Waanzin
Sterker, 2009 zelfs nog. Danny onderschatte even hoe groot VBL toen was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
2010 idd. Tijd gaat hard, veel te hard.
Precies. En...............................quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sterker, 2009 zelfs nog. Danny onderschatte even hoe groot VBL toen was.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het kort.....VBL mod postte iets als dat ie alleen geïnteresseerd was in VBL, dat de rest van FOK! van hem mocht doodvallen. Toen kreeg ie een ban en/of werd z'n modrechten ontnomen. Kwamen er veel users in opstand en werden er nog meer bans uitgesproken. Het liep zo uit de hand dat heel het VBL-forum op zwart ging. Toen richtten FOK!ers een nieuw forum op. WijZijnVoetbal, en veel gingen daar heen anderen bleven op GOK! en weer anderen, zoals ik, gingen op beide forums posten. WZV ging al snel als een speer, maar daar is het ook niet veel soeps meer. Ze mogen daar blij zijn dat Methodmich veel doet. Net zoals ik hier.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
De gewraakte posts staan er nog, dat is dan wel weer sjiek. Fok!-historie.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
[..].
[..]
Forum Crew.
[..]
Dat laatste heb ik een hele tijd gehad, maar ik begin er gewoon niet meer aan. Ook dat topic over golfer in GC; tuurlijk kun je golfer een eikel vinden of whatever, maar als crew moet je zulke dingen gewoon nooit doen.
Grappig. Zo zonde van VBL en FOK! maar ja, daarom deze smiley......quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
[..]
De gewraakte posts staan er nog, dat is dan wel weer sjiek. Fok!-historie.
Natuurlijk niet, maar het is jammer dat je op de persoon speelt en inhoudelijk niet reageert.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mocht Ajax hoger eindigen dan plaats 5 dit seizoen. Log jij dan uit en kom je dan nooit meer terug hier?
Realismequote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is jammer dat je op de persoon speelt en inhoudelijk niet reageert.
Je merkt dat nadat Ajax weer eens een grote wedstrijd heeft gewonnen het realisme bij sommige hier volledig is verdwenen.
Een tweede of derde plaats dit seizoen is hartstikke realistisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is jammer dat je op de persoon speelt en inhoudelijk niet reageert.
Je merkt dat nadat Ajax weer eens een grote wedstrijd heeft gewonnen het realisme bij sommige hier volledig is verdwenen.
Ajax kwam vroeg voor, waardoor Ajax kon doen waar het goed in is onder Farioli en Feyenoord niet zo goed in is onder Priske.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef Coco het volgende:
@:alaphilippe_ graag jouw blik over deze wedstrijd
Eens, maar ook in de openingsfase deed Ajax het al goed. Denk drie, vier minuten lang balbezit gehad oid? Die goal kwam niet per se uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax kwam vroeg voor, waardoor Ajax kon doen waar het goed in is onder Farioli en Feyenoord niet zo goed in is onder Priske.
Het is niet onmogelijk natuurlijk, maar ook niet realistisch. Voorbeeld: Niemand dacht dat het realistisch was dat Griekenland in 2004 Europees kampioen zou worden, maar ze werden het wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een tweede of derde plaats dit seizoen is hartstikke realistisch.
Natuurlijk, zeker. Maar voetbal blijft een spel van momentum en fasen. Kneep hem toch iedere keer bij de omschakelingsmomentjes die Feyenoord af en toe had, zoals onder Paixao.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eens, maar ook in de openingsfase deed Ajax het al goed. Denk drie, vier minuten lang balbezit gehad oid? Die goal kwam niet per se uit de lucht vallen.
Bewaar dat lekker voor de Telegraaf, Valentijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk natuurlijk, maar ook niet realistisch. Voorbeeld: Niemand dacht dat het realistisch was dat Griekenland in 2004 Europees kampioen zou worden, maar ze werden het wel.
In voetbal kan alles natuurlijk, maar gezien de vrij matige selectie van Ajax zie ik ze na 34 wedstrijden niet boven Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente eindigen. Maar met geluk laat je twee van deze clubs achter je en word je misschien vierde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |