Dat is het ook, als je na 5 minuten met 0-1 achterkomt, heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar daar was helemaal niets van te merken, het verbaasde me hoe makkelijk Ajax voetbalde de 1e helft en eigenlijk was Feyenoord nog schrijnender in de 2e helft, wel de bal maar er niets mee kunnen.quote:
Dat gaan ze in het Feyenoord topic nooit toegeven. Eens hoor. Eerste kans voor Feyenoord was pas in de extra tijd. Echt gênant. Zat ook geen enkel idee in het spel en aanvallend 0 creativiteit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het ook, als je na 5 minuten met 0-1 achterkomt, heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar daar was helemaal niets van te merken, het verbaasde me hoe makkelijk Ajax voetbalde de 1e helft en eigenlijk was Feyenoord nog schrijnender in de 2e helft, wel de bal maar er niets mee kunnen.
ze vielen zo enorm tegen, zo goed zijn ze niet. En de trainer is een paar klasse minder dan vorig jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het ook, als je na 5 minuten met 0-1 achterkomt, heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar daar was helemaal niets van te merken, het verbaasde me hoe makkelijk Ajax voetbalde de 1e helft en eigenlijk was Feyenoord nog schrijnender in de 2e helft, wel de bal maar er niets mee kunnen.
Die kunnen er gewoon niet zoveel van inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ze vielen zo enorm tegen, zo goed zijn ze niet. En de trainer is een paar klasse minder dan vorig jaar.
Zaterdag wordt wel andere koek (helaas).
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
meer geluk dan wijsheid
het lijkt wel of ik naar een andere wedstrijd heb zitten kijken dan de media en de 020 supporters
ik vond ajax helemaal niet goed
2 mazzel goaltjes door fouten van onze keeper meer was het niet
Het gebeurt niet zo vaak, maar ik heb heel soms ook nog een leven naast Fok!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:10 schreef Tjacka het volgende:
@:caland @:klaasweetalles @:de_pel
graag jullie visie over deze wedstrijd? normaal zijn jullie lekker vroeg maar vandaag zo maar uitslapen?
En waarom zou het geen rol van betekenis spelen als je 4 wedstrijden in 12 dagen moet spelen? Niet dat dat de enige reden is natuurlijk…quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die kunnen er gewoon niet zoveel van inderdaad.
Wel gelachen met al die feyenoorders dat het zogenaamd aan de fitheid lag
Ik sla je posts wel eens over. In welke zin bedoel je dit?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef De_Pel het volgende:
maar ik geef eigenlijk al heel lang aan dat Ajax in beginsel helemaal zo slecht niet is
Dom van je…quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik sla je posts wel eens over. In welke zin bedoel je dit?
In welke zin niet zo slecht als beweerd?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dom van je…
De selectie is simpelweg niet zo slecht als regelmatig wordt beweerd
Zo’n Hato bijvoorbeeld, dat is gewoon een leuk talent. Nog jong, onervaren, maakt nog wel eens een blunder, en hoort eigenlijk nog niet in het Nederlands elftal. Desalniettemin natuurlijk een van de betere spelers op zijn positie in deze competitie.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In welke zin niet zo slecht als beweerd?
Je kijkt nu wel heel erg naar namen op papier. Het probleem is dat deze selectie met plakband aan elkaar hangt. Alles is fragiel. Partido a partido, je kunt nooit verder kijken dan de volgende wedstrijd met dit Ajax.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zo’n Hato bijvoorbeeld, dat is gewoon een leuk talent. Nog jong, onervaren, maakt nog wel eens een blunder, en hoort eigenlijk nog niet in het Nederlands elftal. Desalniettemin natuurlijk een van de betere spelers op zijn positie in deze competitie.
Of zo een Sutalo. Genoten van al zijn zwakzinnige blunders vorig jaar, en niet de wereldspeler die je voor zo’n transfersom hoopt, maar kan natuurlijk wel wat.
Of een Wappie Wout, waarvan iedereen wel kan inschatten dat hij z’n doelpuntjes wel mee gaat pakken, ook al is het geen complete talentvolle Ajax-spits.
Voor Nederlandse begrippen heb je gewoon een selectie die om plek 2-4 moet spelen.
Tuurlijk. Ik ben ook absoluut nog niet onder de indruk van Ajax, al zijn de resultaten heel aardig. En mocht je naast het regelmatig toch wel wat matige spel meer punten verspillen dan wordt die Italiaan ook met pek en veren de stad uit gejaagd. Maar dat er al 1,5 jaar wordt gedaan alsof jullie alleen maar rechter-rijtje spelers hebben is natuurlijk een beetje onzinnig (en nee, dat roep ik niet nu ineens na deze wedstrijd).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kijkt nu wel heel erg naar namen op papier. Het probleem is dat deze selectie met plakband aan elkaar hangt. Alles is fragiel. Partido a partido, je kunt nooit verder kijken dan de volgende wedstrijd met dit Ajax.
Met de komst van Traore, Klaassen en Weghorst heeft dit Ajax het enorm getroffen op Eredivisielevel. Dat jongens als Hato aangeven hoe belangrijk die voor deze selectie zijn, is best schrijnend. Deze conclusie trokken we zes jaar geleden ook al met de komst van Blind en Tadic.
Nwah, deze selectie moet iedere keer veel te diep gaan om het maximale uit zichzelf te halen. Daarom is die komst van met name Klaassen en Weghorst noodzakelijk gebleken. En als je Hans Kraay Jr. hoort zijn ze volkomen idolaat van Farioli.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben ook absoluut nog niet onder de indruk van Ajax, al zijn de resultaten heel aardig. En mocht je naast het regelmatig toch wel wat matige spel meer punten verspillen dan wordt die Italiaan ook met pek en veren de stad uit gejaagd. Maar dat er al 1,5 jaar wordt gedaan alsof jullie alleen maar rechter-rijtje spelers hebben is natuurlijk een beetje onzinnig (en nee, dat roep ik niet nu ineens na deze wedstrijd).
Die werd toch aangesteld omdat de toen nog bewierookte Mislintat er allerlei data analyses op los had gelaten en tot de conclusie kwam dat Steijn een pure OVERPERFORMER was?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nwah, deze selectie moet iedere keer veel te diep gaan om het maximale uit zichzelf te halen. Daarom is die komst van met name Klaassen en Weghorst noodzakelijk gebleken. En als je Hans Kraay Jr. hoort zijn ze volkomen idolaat van Farioli.
Het is helemaal niet vanzelfsprekend om deze selectie om te turnen tot een team dat met 0-2 in De Kuip kan winnen na twee afslachtingen. Een jaar geleden waren we net af van Maurice Steijn, die aangesteld werd voor de sake van het vlaggetje. Het blijft voetbal.
Van Knutsen naar Steijn, natuurlijk niet. Volgens VI (oktober 2023) wilden ze intern een Nederlandse coach.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werd toch aangesteld omdat de toen nog bewierookte Mislintat er allerlei data analyses op los had gelaten en tot de conclusie kwam dat Steijn een pure OVERPERFORMER was?
Behalve door jou danquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo, hengeltje uitgeworpen, lekker nachtvissen. Nu even op de volgende pagina kijken of je wat gevangen hebt.
Edit: Helaas, er is helemaal niet gebeten! Volgende keer beter!
Die wedstrijd(en) tegen Dortmund ga ik nooit vergeten. Pasveer vs. Haaland.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Pasveer is een geweldig verhaal. Op zijn 37e naar Ajax als stand-in, komt door blessures in de basis, speelt schitterende wedstrijden in de CL en haalt zelfs Oranje en het WK nog. Contract loopt vervolgens af, plakt er toch nog maar een jaartje aan vast en speelt zichzelf weer in de basis.
Ik vind het maar een lulsmoes daar train je toch voor. De kalender is al jaren zo en nu kunnen ze opeens niet meer 2x in de week voetballen? En we zijn net 2 maanden onderweg, dat wordt dan nog wat de rest van het jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En waarom zou het geen rol van betekenis spelen als je 4 wedstrijden in 12 dagen moet spelen? Niet dat dat de enige reden is natuurlijk…
Roulerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En waarom zou het geen rol van betekenis spelen als je 4 wedstrijden in 12 dagen moet spelen? Niet dat dat de enige reden is natuurlijk…
Vier wedstrijden in 10 dagen. Waarvan een uitwedstrijd in Azerbeidzjan en twee toppers. Dat is geen kattenpis.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik vind het maar een lulsmoes daar train je toch voor. De kalender is al jaren zo en nu kunnen ze opeens niet meer 2x in de week voetballen? En we zijn net 2 maanden onderweg, dat wordt dan nog wat de rest van het jaar.
Ik vind het ook belachelijk dat die Italiaan steeds alles omgooit. Als je in deze fase niet 2 wedstrijden in de week kunt spelen dan doe je iets fout qua training.
Wat mij vooral verbaast is dat de spelers die dan normaal gesproken op de bank zitten Van der Boomen, Tahirovic, Rasmussen, Wijndal, etc. nooit hun kans pakken als ze door het rouleren wel spelen. Deze spelers spelen dan altijd een matige wedstrijd, maken veel fouten, weinig passie en energie om te zich in de ''basis'' te vechten.quote:
Dat heeft meer met kwaliteit te maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat mij vooral verbaast is dat de spelers die dan normaal gesproken op de bank zitten Van der Boomen, Tahirovic, Rasmussen, Wijndal, etc. nooit hun kans pakken als ze door het rouleren wel spelen. Deze spelers spelen dan altijd een matige wedstrijd, maken veel fouten, weinig passie en energie om te zich in de ''basis'' te vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |