Van der Poel natuurlijk! Harrie kan het niet worden als hij Velo dor al niet kan winnenquote:Op zondag 3 november 2024 19:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet, het blijft autootje rijden
De SafetyCar die onderdeel is van het complot van de FIA en de stewards tegen Max, tenzij het goed uitkomt, dan is het een goedmakertje.quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een sport waarbij de safety car alle verschillen weer te niet doet is geen sport.
We hebben geluk dat het een Olympisch jaar is.quote:Op zondag 3 november 2024 19:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet, het blijft autootje rijden
Dit is wel de manier om te antwoorden. Niet janken of de fia hun werk goed doet, maar dit.quote:
Misschien moeten we in het wielrennen ook maar een safety car gaan invoeren. Zodra er iemand op zijn bek gaat moet Pogacar voet aan de grond zetten en mag de rest hem bijhalen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met Pogacar zijn er er erger aan toe dan de F1.
Elke keer wachten op Wilco?quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moeten we in het wielrennen ook maar een safety car gaan invoeren. Zodra er iemand op zijn bek gaat moet Pogacar voet aan de grond zetten en mag de rest hem bijhalen.
Ik wilde dit net posten met de volgende smileys:quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
Aangezien men in WLR altijd een pittige mening heeft over tatoeages ben ik erg benieuwd naar jullie mening over dit:
[ afbeelding ]
Dit kan niet.quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
Aangezien men in WLR altijd een pittige mening heeft over tatoeages ben ik erg benieuwd naar jullie mening over dit:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie dat zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kjeld Nuis met het hoofd van Joy Brune, zijn vriendin.
Mensen die snel kunnen krabbelen op schaatsen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat zijn.
Mag ik dan bij jou? is ook wat Kjeld altijd aan z'n ploeggenotes vraagt wanneer de kamerindeling bedacht moet worden.quote:Op zondag 3 november 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Hier lijkt Joy meer op Claudia de Breij.
Tatoeages zijn altijd problematisch, maar het probleem van portretten is altijd dat ze nooit lijken. Laat deze foto bij Opsporing Verzocht zien en de helft van vrouwelijk Nederland wordt aangegeven.quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch juist gunstig als de relatie straks kapot is?quote:Op zondag 3 november 2024 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tatoeages zijn altijd problematisch, maar het probleem van portretten is altijd dat ze nooit lijken. Laat deze foto bij Opsporing Verzocht zien en de helft van vrouwelijk Nederland wordt aangegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |