Uh oke. De take klopt gewoon. Farioli heeft het voorlopig uitstekend neergezet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort takes mag je lekker in die open inrichting genaamd het Feyenoord-topic houden.
Dat Ajax hier met 0-2 voor staat heeft dus echt precies niks te maken met dat Ajax Feyenoord zogenaamd tactisch aan het overklassen is, maar oké.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uh oke. De take klopt gewoon. Farioli heeft het voorlopig uitstekend neergezet.
Het heeft te maken met Wellenreuther en met dat Ajax het tactisch het door de 0-1 beter voor elkaar heeft. Maar goed, jij hebt altijd gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Ajax hier met 0-2 voor staat heeft dus echt precies niks te maken met dat Ajax Feyenoord zogenaamd tactisch aan het overklassen is, maar oké.
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weilandquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)schuld-aan~bf08fd40/
Dit is echt zo goed.
In schril contrast met de teksten die hij uitslaat. Ik weet niet of er ook een papieren versie is van de Sonja Barend Award, maar Maarten Albers en Yvonne Hofs verdienen hem. Iedere volzin gaat hij weer af als een gieter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weiland
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weiland
Ik ken (nou ja, kennen is een groot woord) iemand die daar isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:15 schreef Felagund het volgende:
Schijnbaar kun je Afas life uitverkopen met een zingende hologram:
https://nos.nl/artikel/25(...)popster-hatsune-miku
Wordt ik oud als ik dat maar onzin/raar vind?
Edit: Wie is deze Fok!ker trouwens?
[ link | afbeelding ]
Jij hebt ABBA Voyage helemaal gemist?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:15 schreef Felagund het volgende:
Schijnbaar kun je Afas life uitverkopen met een zingende hologram:
https://nos.nl/artikel/25(...)popster-hatsune-miku
Wordt ik oud als ik dat maar onzin/raar vind?
Edit: Wie is deze Fok!ker trouwens?
[ link | afbeelding ]
Die is net als de rest van Breda te druk met heel erg trots hoe fantastisch wij hier de de bevrijding van Breda door de Polen hebben herdacht afgelopen weekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Benieuwd naar de nieuwe Mossou.
Branie bij Feyenoord na winst op Benfica: 'Door in Champions League en PSV inhalenquote:
Ik kreeg De Beer flashbacks.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Ajax tegenwoordig overgeleverd is aan een vorm van catenaccio om de puntjes binnen te slepen vind ik echt ge-wel-dig.
Dramatische pot van Feyenoord verder wel, de afgelopen weken draaide het als een malle en nu draaide het ineens net niet helemaal. Priske is nog steeds geen Slot en ik geloof dat die Carranza nooit de Ballon d'Or gaat winnen.
De Argentijnse Mitchell te Vrede. Wat een topaankoop weer van Don Dennis.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Argentijnse Mitchell te Vrede. Wat een topaankoop weer van Don Dennis.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort takes mag je lekker in die open inrichting genaamd het Feyenoord-topic houden.
Nadje viel ook goed in he?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Hadj Moussa, Smal, Carranza, Nadje en Mitchell zijn stuk voor stuk uitstekende transfers. En dat voor een miljoentje of 8 in totaal.
Dan nog 2 DIRECTE VERSTERKINGEN voor een prikkie gehuurd uit de PL.
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie van Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
KloeseGod heeft al een hele sterrenmaaltijd op tafel gezet.
Pistolero, de enige user met kijk op voetbal op dit forum, had Hwang niet gehaald, want je hebt immers Zerrouki en Nadje al.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie. Willen we alles vierdubbel bezet hebben ofzo?
Nadje, Zechiel en Zerrouki gaan shinen dit jaar.
En ook meteen voor het laatst.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:40 schreef Pistolero het volgende:
Nadje wordt een sensatie, je las het hier voor het eerst.
1e speler die vanuit de scouting komt sinds Hancko!! ()
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |