Vrees het ook jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal wel geen HAIM staan in de lijst of wel?
quote:
Venema wie?quote:
Toch geen extra Veronicasering van de Kink 1500, maar eerder een extra scheut Poptimism?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoger dan ooit deze, typerend.
Queen is niet alternatief, die zouden geweerd moeten wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:27 schreef Tussle266 het volgende:
Er komen ook nog Queen-binnenkomers en zo verder.
Zelfde laken en pak voor Lenny. Ik zou zeggen wegbonjouren uit de voorkeuzelijst volgend jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Of alweer Lenny. Hier had CHVRCHES of HAIM kunnen staan
Ze zijn er dit jaar juist in gezet. Deze ontwikkeling is niet toevallig, het is heel bewust.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Queen is niet alternatief, die zouden geweerd moeten worden
[..]
Zelfde laken en pak voor Lenny. Ik zou zeggen wegbonjouren uit de voorkeuzelijst volgend jaar
Vooral een hoop slappe hap erbij. En wat veronicasering. Little Talks vind ik wel prima overigens.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch geen extra Veronicasering van de Kink 1500, maar eerder een extra scheut Poptimism?
Vind Little Talks een van de leukste 10s hitjes, dus mij hoor je niet klagen
Ze willen steeds meer op de gemiddelde Top 2000 gaan lijken?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze zijn er dit jaar juist in gezet. Deze ontwikkeling is niet toevallig, het is heel bewust.
Meer vrouwen op de playlist in het gehele jaar en die ook toevoegen aan de keuzelijst, zodat er uiteindelijk ook meer op gestemd wordt voor de Kink 1500. De balans slaat nog steeds te hard door richting blankemannenrock.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
Ze hebben gewoon meegelezen. Iemand nog wensen, dan kunnen ze die er de komende week nog inpassen?
Sjoemelen verdenk ik alleen de commerciële broeders Q-Music en 538 van, opdat hun allertijdenlijst nog beter in het zenderprofiel past. Dit heeft Kink niet nodig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:57 schreef PippenScottie het volgende:
Daaruit volgt mijn tweede theorie dat er niet met de lijst wordt gesjoemeld.
Deze en Rasmus zouden zo in de Ketnet 1500 allertijden kunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
All Star is ook bottom 5 van nummers in deze lijst wat mij betreft
We kunnen overdrijven, maar een topnummer is het allerminstquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Irritant zeiknummer jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |