Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wij zijn dan waarschijnlijk meer zoals deze persoon
https://speld.nl/2015/09/(...)erziekt-huisfeestje/
Zou wel een gat in de lucht springen als Neutral Milk Hotelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Neutral Milk Hotel vind ik echt de meest willekeurige bandnaam ooit trouwens.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In het voorprogramma van chvrches van een paar jaar geleden stonden de dames van Let's Eat Grandma.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Neutral Milk Hotel vind ik echt de meest willekeurige bandnaam ooit trouwens.
Daar ken ik maar 1 nummer van maar die is niet onaardig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het voorprogramma van chvrches van een paar jaar geleden stonden de dames van Let's Eat Grandma.
Dat zal vast de reden zijn dat ze het niet aandurven om hun 90s klassieker op de playlist te zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neutral Milk Hotel vind ik ook helemaal niks trouwensDie man zingt als een schorre kanarie.
Plastic Bitch Housequote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie een bandnaam zouden moeten verzinnen wat zou het dan worden?
Daar was ik ook bijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het voorprogramma van chvrches van een paar jaar geleden stonden de dames van Let's Eat Grandma.
Ze waren echt net 16 of 17 toen ik ze zag. Zit wel potentie in. Ik draai volgens mij eigenlijk maar 1 nummer van hen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ken ik maar 1 nummer van maar die is niet onaardig.
Donnie Darko waarschijnlijk. Dat is bij ons op hetquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ken ik maar 1 nummer van maar die is niet onaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. forum wel een aardige moderne klassieker geworden inmiddels.
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Biffyquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biffy Clyro vind ik toch een beetje de natuurlijke voortzetting van Incubus en 30 Seconds To Mars en daarmee, ja, net niet.
Dat heb ik ook. Ik had nagenoeg dezelfde set gezien op Lowlands '98 10 maanden eerder. Dat was echt supervet, dus ik gun het die dronken Fred Durst adepten van harte dat ze dat gemist hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Bij Fatboy Slim moet ik tegenwoordig altijd denken aan die docu over Woodstock '99.
Breaking Bad Religionquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Om hier nog even op terug te komen: waarschijnlijk iets met een ster of sterrenstelsel ofzo. Die hebben vaak toffe namen. Of anders een natuurverschijnsel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Krijgt misschien nog een welkome Dab wanneer Christopher Walken overlijdtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel opvallend dat Weapon of Choice afwezig is. Dat nummer is nog honderdmiljoenkeer nagedaan (niet in de laatste plaats door de Nederlandse Loterij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |