Ik ook niet, maar het zal je maar net overkomen. Een cactus kan ook; wil je ook niet. Nu ja, sommige masochisten misschien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ben nog nooit in het donker in een poes gevallen btw.
Liever niet. Mijn penis moet nog langer mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het zal je maar net overkomen. Een cactus kan ook; wil je ook niet. Nu ja, sommige masochisten misschien.
Wel een stekelige gedachte.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Liever niet. Mijn penis moet nog langer mee.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik nooit waar ik hem insteek.
Hahaha. Geen seks in een Kip-caravan dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Sowieso niet in een caravanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hahaha. Geen seks in een Kip-caravan dus.
Een tentje op de camping lijkt mij anders ook geen feest. Misschien maar gewoon geen seks op de camping.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso niet in een caravan
Ik haat kramperen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Een tentje op de camping lijkt mij anders ook geen feest. Misschien maar gewoon geen seks op de camping.
Ja maar jij vindt iedereen sneu .. behalve mij dan maar dat is logischquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liever een tattoo pauper dan een sneue PVV Tokkie
Em dan toch die mensen die na drie weken wegregenen thuis komen en pretenderen 'ontzėttend te hebben genoten"quote:
Hahaaah hard gelachenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt iedereen sneu .. behalve mij dan maar dat is logisch
Er zit altijd wel een bepaald slag volk dat zich nooit kan gedragen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Em dan toch die mensen die na drie weken wegregenen thuis komen en pretenderen 'ontzėttend te hebben genoten"(!)
Mogguh Stigs!quote:
Lordbro!quote:
Weer aan de huizenjacht vandaag?quote:
Nee. Eerstvolgende kan pas over 2 weken. Maar wie weet komt er tussendoor nog wat langsquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weer aan de huizenjacht vandaag?
Een luxe caravan...quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Eerstvolgende kan pas over 2 weken. Maar wie weet komt er tussendoor nog wat langs
Nooit. Van. Mijn. Leven.quote:
Je vriendin vind het vast wel leuk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit. Van. Mijn. Leven.
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je vriendin vind het vast wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |