SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
deze beursgoeroequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:53 schreef Lovely het volgende:
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In verleden behaalde bolken bieden geen garantie voor punten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Edel bierquote:I'm surrounded by morons!
youpiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Nu wil ik een Buckler/Bolker paintje maken!
![]()
![]()
Buckler bestaat toch niet meer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Nu wil ik een Buckler/Bolker paintje maken!
"Buckler is de merknaam van een alcoholvrij bier dat door Heineken wordt gebrouwen. Buckler is niet meer verkrijgbaar op de Nederlandse markt, maar nog wel in vele andere landen, waaronder Frankrijk en Spanje."![]()
Niet in dit buitenlandquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
In het buitenland wordt het nog wel verkocht.I'm surrounded by morons!
Een iets grotere bolk terug.I'm surrounded by morons!
Nee, iets meer supernova.quote:I'm surrounded by morons!
It's the end of the world as we know it...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een stapje of 1000 verder:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
It's the end of the world as we know it...
Ragnarok!![]()
* Fogel gooit Mjölnir naar @ToTI'm surrounded by morons!
@ToT geeft er een slinger aan...I'm surrounded by morons!
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4497 / +180 / +182 / 5522 / 6505
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. Lovely / 1137 / +52 / +62 / 4045 / 4766
4. KillemWieft / 1124 / +38 / +22 / 820 / 1285
5. AardappelSchotel / 957 / +36 / +38 / 3740 / 4460
6. devzero / 939 / +37 / +20 / 998 / 1323
7. Pinnenmutske / 690 / +47 / +36 / 1387 / 1794
8. ieniminimuis / 668 / +22 / +23 / 2035 / 2364
9. Sally / 658 / +0 / +18 / 552 / 765
10. ToT / 647 / +28 / +40 / 3086 / 3385
11. MizzezAmy / 627 / +19 / +51 / 2612 / 3044
12. hemarookworst / 625 / +34 / +52 / 1482 / 1842
13. mascara-klodder / 604 / +2 / +55 / 974 / 1263
14. mario390 / 532 / +21 / +0 / 308 / 475
15. loveyoulongtime / 524 / +8 / +0 / 1949 / 2238
16. Kissingbird / 408 / +1 / +7 / 2168 / 2469
17. gebrokenglas / 339 / +33 / +0 / 1373 / 1587
18. sp3c / 311 / +21 / +2 / 612 / 742
19. kree / 257 / +0 / +0 / 859 / 1024
20. HappyCharly / 243 / +36 / +8 / 1087 / 1265SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh jee.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
is een borrel dat niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil wilde sappige verhalen horen![]()
ja wilde sappige verhalen uit die borrel wil ik horen!!quote:Uw ADH vitamine Worst
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kom in mijn keukentje en zie een kop thee staan met zakje er nog in. Ik had die een uur geleden gezet. Dat wordt dus lauwe sterke thee drinken![]()
![]()
Of je kookt een beetje water bij en verdeelt dat met de ouwe thee over twee mokken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef devzero het volgende:
Ik kom in mijn keukentje en zie een kop thee staan met zakje er nog in. Ik had die een uur geleden gezet. Dat wordt dus lauwe sterke thee drinken![]()
word je goed wakker vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef devzero het volgende:
Ik kom in mijn keukentje en zie een kop thee staan met zakje er nog in. Ik had die een uur geleden gezet. Dat wordt dus lauwe sterke thee drinkenUw ADH vitamine Worst
Goed gesprek gehad met de baas der bazen.
Hij vond dat ik maar na moest denken of ik geen projectleider wilde worden ofzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor de rest alleen maar spannend als je er werkt.
Oh en ik werd slim genoemdTrotste mama van Ambar
SpannendI'm surrounded by morons!
Van wie ga je dan de sugarmommy worden?quote:I'm surrounded by morons!
TrumpThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben benieuwd of de burgeroorlog daar al is begonnen als ik over twee weken even naar de VS ga
Mijn hondjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van wie ga je dan de sugarmommy worden?Trotste mama van Ambar
Ik weet alleen niet zelf of ik projectleider wil zijn. Al ben ik dat nu ook halfTrotste mama van Ambar
slaap er nog een nachtje overquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet alleen niet zelf of ik projectleider wil zijn. Al ben ik dat nu ook half![]()
Ligt er natuurlijk wel aan waar je heen gaat daarquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:09 schreef Fogel het volgende:
Ben benieuwd of de burgeroorlog daar al is begonnen als ik over twee weken even naar de VS gaNavarro gebied is wel safe denk ik
Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
En hoiNog ff voor het slapen.
![]()
Same here♡♡♡♡![]()
Anitaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe heten ze ook alweer.. 2 unlimited op de radio![]()
Nothing like the Rain
En ook mooie vrouw toen, weet niet of ik het ooit al eens gezegd heb. Maar was in de 90's beetje vlieft op haarquote:
Dat heb je pas 10 keer gezegd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ook mooie vrouw toen, weet niet of ik het ooit al eens gezegd heb. Maar was in de 90's beetje vlieft op haar![]()
En goedenavond!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat heb je pas 10 keer gezegd.![]()
En goedenavond!![]()
10xUnderstatement of the year wel
Atlanta.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan waar je heen gaat daarNavarro gebied is wel safe denk ik
Anita Delsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ook mooie vrouw toen, weet niet of ik het ooit al eens gezegd heb. Maar was in de 90's beetje vlieft op haarIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Korsakov zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ook mooie vrouw toen, weet niet of ik het ooit al eens gezegd heb. Maar was in de 90's beetje vlieft op haarKwam in Antwerpen een cafe tegen met de naam Korsakov, moest aan jou denken
Uw ADH vitamine Worst
Ja hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ook mooie vrouw toen, weet niet of ik het ooit al eens gezegd heb. Maar was in de 90's beetje vlieft op haar
Al heel vaak
♡♡♡♡![]()
Toch wel, ze heeft het veranderd in Doth.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Kijk en dat doe ik dan toch maar evenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Korsakov zeker.Kwam in Antwerpen een cafe tegen met de naam Korsakov, moest aan jou denken
Herinneringen scheppen
Dat is wel weer nieuw voor mij. Ik keek alleen de clips, deed verder geen researchquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch wel, ze heeft het veranderd in Doth.
Ik ken haar vaderquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel weer nieuw voor mij. Ik keek alleen de clips, deed verder geen research
Iedereen is een kutlultrut
Ijskoude coca cola uit een glazen flesje, maar ik drink dat in de avond niet meer. Caffeine enzo..... In weekend dan weer wel, want toch lekker uitslapen.quote:Lach met een schone bips![]()
Toen ik een jaar of 15 was denk ik was ze de perfecte match voor mij, maar vind haar nu iets te oud denk ik. Dus hoef geen contactgegevensquote:Maar ze is wel nog steeds tof als ik haar soms zie praten ergens. Ze lijkt altijd blij.
Ik slaap wisselend maar cola heb ik niet zoveel last van gelukkigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ijskoude coca cola uit een glazen flesje, maar ik drink dat in de avond niet meer. Caffeine enzo..... In weekend dan weer wel, want toch lekker uitslapen.♡♡♡♡![]()
BOLK.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pffff, ik ben zelfs gestopt met koffie drinken omdat de caffeine me ieder kwartier naar de wc liet lopen om te plassen. Drink nog 2 Tenzing energy drink per dag maar niet meer na 13:30quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik slaap wisselend maar cola heb ik niet zoveel last van gelukkigCaffeine en ik slechte combo
Jeetje.. van koffie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pffff, ik ben zelfs gestopt met koffie drinken omdat de caffeine me ieder kwartier naar de wc liet lopen om te plassen. Drink nog 2 Tenzing energy drink per dag maar niet meer na 13:30Caffeine en ik slechte combo
Nooit v tenzing gehoord, maar daar krijg ik juist weer last van
♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is weer iets minder zoete Energy drink dan Red Bull alleen heeft de Jumbo hier ze weer eens niet. Dus nu Red Bull Red edition watermelon. Die gaat nog net.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje.. van koffie?
Nooit v tenzing gehoord, maar daar krijg ik juist weer last vanLach met een schone bips![]()
Had je Reign al eens geprobeerd? De vind ik ook minder zoet (maar is met zoetstoffen, in elk geval de smaakjes).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is weer iets minder zoete Energy drink dan Red Bull alleen heeft de Jumbo hier ze weer eens niet. Dus nu Red Bull Red edition watermelon. Die gaat nog net.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Watermeloenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is weer iets minder zoete Energy drink dan Red Bull alleen heeft de Jumbo hier ze weer eens niet. Dus nu Red Bull Red edition watermelon. Die gaat nog net.![]()
Red Bull brr.. krijg ik n gek gevoel van♡♡♡♡![]()
Ken ik niet, maar aangezien koffie teveel op mijn blaas werkt deze Red Bull dus. Maar is ook met zoetstoffen, en geen fan van. Maar de Plus hier heeft de Tenzing nog wel (waarschijnlijk geen oorlog over de prijs)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je Reign al eens geprobeerd? De vind ik ook minder zoet (maar is met zoetstoffen, in elk geval de smaakjes).Maar vaak geen zin om daar heen te gaan, vind serieus de Plus echt overal een kutwinkel
Ja het geeft je vleugelsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Watermeloen![]()
Red Bull brr.. krijg ik n gek gevoel van
Toen ik tijdens mijn ziek-zijn mijn koffie niet kon verdragen (dronk altijd 1 flinke mok Koffie Verkeerd in de ochtend), heb ik het moeten doen met Energy Drinks om wakker te worden (en medicatie/vitamines/mineralen innemenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar aangezien koffie teveel op mijn blaas werkt deze Red Bull dus. Maar is ook met zoetstoffen, en geen fan van. Maar de Plus hier heeft de Tenzing nog wel (waarschijnlijk geen oorlog over de prijs)Maar vaak geen zin om daar heen te gaan, vind serieus de Plus echt overal een kutwinkel
)
Dat ging redelijk.
Alleen voor mij moet het echt suikervrij zijn.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Tenzing is 60% meer suikerarm als ik de reclames moet erover moet geloven en alleen van natuurlijke producten. Maar de smaak is gewoon minder chemisch en dat bevalt me wel om wakker te worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Toen ik tijdens mijn ziek-zijn mijn koffie niet kon verdragen (dronk altijd 1 flinke mok Koffie Verkeerd in de ochtend), heb ik het moeten doen met Energy Drinks om wakker te worden (en medicatie/vitamines/mineralen innemen)
Dat ging redelijk.
Alleen voor mij moet het echt suikervrij zijn.
Had laatst iets meegenomen, Fueza of iets dergelijks. Iig iets met Spaans achtige merknaam, dacht dat mn tanden er ter plekke uitvielen zo zoet
Dan moet je zeker geen Starbucks met olijfolie drinkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pffff, ik ben zelfs gestopt met koffie drinken omdat de caffeine me ieder kwartier naar de wc liet lopen om te plassen.![]()
![]()
Ik heb ook nog wel eens Rockstar gehad, maar ook smaakjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tenzing is 60% meer suikerarm als ik de reclames moet erover moet geloven en alleen van natuurlijke producten. Maar de smaak is gewoon minder chemisch en dat bevalt me wel om wakker te worden.
Had laatst iets meegenomen, Fueza of iets dergelijks. Iig iets met Spaans achtige merknaam, dacht dat mn tanden er ter plekke uitvielen zo zoet
Ik vind die normale 'energydrinksmaak' echt zoooooo goor....!
Maar Reign is wel lekker, en ook zonder kleurstoffen.
Zal niet het beste spul zijn, maar soms wel makkelijk wakker worden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach kan voor sommigen dan weer handig zijn bij de ochtendroutine als je maar 1 ingang hebt en je van koffie moet poepen. Gelijk de boel gesmeerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moet je zeker geen Starbucks met olijfolie drinken
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: