Scharnieren had ik ook al gevonden ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:10 schreef loveli het volgende:
Lekt 'ie langs de deur sproeiwater, of aan de onderkant? Onderkant lijkt me niet te fixen.
Lelijke oplossing als de lekkage meevalt is opvullen met een randje kit.
Nieuwe onderdelen zijn wsch duurder dan een 2ehands op MP. Ik kan geen deur vinden, wel scharnieren.
https://www.onderdelen.nl(...)-vaatwasser-30131130
(Zonder modelnummer natuurlijk ook maar een gok.
Dat denk ik ook. Voor 4/500 heb ik een nieuwe.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:12 schreef quo_ het volgende:
"10 jaar oud" en "budget vaatwasser" lees ik.
Als het je al lukt om daar nog een deur voor te vinden denk ik dat de prijs daarvan heel erg dicht in de buurt van een nieuwe budget vaatwasser ligt.
Coolblue en mediamarkt zelfs beneden de 300 euro.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Voor 4/500 heb ik een nieuwe.
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef Troel het volgende:
En gewoon tot die tijd met de hand afwassen?
Geen zin in. Kan zomaar nog een jaar duren. En qua verkoop vind ik het niet netjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef Troel het volgende:
Een jaar is inderdaad wel lang. Qua verkoop kan je het natuurlijk gewoon aangeven, dan is er niets mis mee. Kan de volgende bewoner kiezen of ie een mandje wil of een besteklaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen zin in. Kan zomaar nog een jaar duren. En qua verkoop vind ik het niet netjes.
Zelfde probleem gehad. Dochter die viel op de openstaande klep. Reparatie zou ongeveer 400 euro kosten (vaatwasser was 600 nieuw). Meteen een nieuwe gekocht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
De remfunctie van de scharnieren van mijn vaatwasser zijn gesneuveld. Helaas krijgt vriendinlief het voor elkaar om nog steeds de deur te laten vallen waardoor die krom is. En door het kromme lekt de vaatwasser nu.
Is het de moeite waard om een nieuwe deur te bestellen (als dat al lukt), of kan ik beter een nieuwe kopen? Het gaat om een tien jaar oude Msystem budget vaatwasser.
Detail, binnen een x periode gaan we samen een huis kopen, dus een goedkope oplossing heeft de voorkeur.
Ik gok dat tegen die tijd de hele keuken eruit gaatquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Een jaar is inderdaad wel lang. Qua verkoop kan je het natuurlijk gewoon aangeven, dan is er niets mis mee. Kan de volgende bewoner kiezen of ie een mandje wil of een bestekla
Ook een goeie!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:26 schreef Vliegbaard het volgende:
Gewoon een tweedehandsje op MP scoren?
Ben je gek geworden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef Troel het volgende:
Even opletten hoe goed je een vaatwasser kunt schoonmaken. Bij goedkopere/slecht ontworpen modellen blijft makkelijk vuil achter aan de onderkant van de deur.quote:
Goed schoonmaken heb ik al gedaan, je ziet ook echt een scheefstand van ~5 graden oid.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Even opletten hoe goed je een vaatwasser kunt schoonmaken. Bij goedkopere/slecht ontworpen modellen blijft makkelijk vuil achter aan de onderkant van de deur.
Nee, dat krijg je niet voor elkaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:03 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Terugbuigen geen optie neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |