SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
alles in to hun face!!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Achter hun rug om
Maar zo is ze niet hè
Goede raad van iemand die letterlijk alles fout heeft gedaan wat maar kon. Die heeft wat mensen tegen de haren in lopen strijken zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Jesse die raadt geeft
Man3
Wat een pipo
Elche moet maar niet zoveel bij Demi hangen
Iedergeval geen fysieke opdrachten.. (lijkt me dat ze daar voor is vrijgesteld ) (ook niet worden uitgedaagd )quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Zo te horen heeft Sereeentje wel een week Opdrachtenvrij
Jah, op de knop drukken zal ze nog wel kunnen, en met een viltstifje op een bordje schrijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:58 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Iedergeval geen fysieke opdrachten.. (lijkt me dat ze daar voor is vrijgesteld ) (ook niet worden uitgedaagd )
koelkast plunderen zal ook nog wel lukken, al moet ze kruipenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, op de knop drukken zal ze nog wel kunnen, en met een viltstifje op een bordje schrijven
Ik nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop echt dat Floris de bietenbrug op gaat
Ik zit er ook al op te wachten.. LEKKERMANNNN !!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop echt dat Floris de bietenbrug op gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |