Ongelooflijk, deze reactie van jou, met die smiley erbij. Het nieuws staat vol met hartverscheurende berichten en waar maak jij je druk om?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:32 schreef halfway het volgende:
Heel vervelend voor hunondertussen knalde de Nederlandse paprika prijs met een euro per kilo omhoog vandaag.
Dit gaat echt nog zo veel meer worden denk ik.quote:
Is bekend (via andere bronnen) welke plaatsen dit zijn?quote:De regio Valencia en omliggende gebieden werden deze week getroffen door hevig noodweer, dat leidde tot overstromingen van ongekende omvang. Hele steden zijn afgesloten van de buitenwereld en tienduizenden mensen zitten nog altijd zonder stroom.
Hoorde ik op het nieuws. Zo erg.quote:
Zo beleefd iedereen het weer anders, en dat mag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ongelooflijk, deze reactie van jou, met die smiley erbij. Het nieuws staat vol met hartverscheurende berichten en waar maak jij je druk om?
Wat interesseert mij die paprikaprijs nou, voor mijn part betalen we 5 euro per paprika. Ik vond het al heel typisch Nederlands dat dit soort nieuws de krant haalt, terwijl daar hele gezinnen in de ellende uit elkaar worden gerukt.
Ik beleef hier een spelfout.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:55 schreef halfway het volgende:
[..]
Zo beleefd iedereen het weer anders, en dat mag.
¿Qué significa alerta roja en España?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:07 schreef Adrie072 het volgende:
Wat wordt er eigenlijk verstaan onder code oranje/rood in Spanje, zelfde als bij ons?
Nou ja wat erboven staat, paniek, schrik, whatever, maar vooral verschrikkelijk voor de bestuurder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |