Das te doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:52 schreef derLudolf het volgende:
Drieënhalf uur is voor mij heen én terug.
Topdagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik hang nog op de bank. Eigenlijk moest ik werken, maar we waren al wat overbezet en ik heb een shitload aan meeruren, dus kreeg appje of ik er vandaag wat wilde opnemen. Gezien ik nog compleet gesloopt was, helemaal prima!![]()
Tevens net telefoontje gehad, ze willen me heel graag hebben in @:Kaatje1 city![]()
Was 2 weken geleden in Malaga, toen regende het al veel, volgens de locals voor het eerst flink in 2 jaar, beb strontziek teruggekomen. Net collega's daar in de chat, ellendequote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn hemel wat een verschrikkelijke ellende in Valencia en omstreken. En er komt nog meer regen aan.
Maar wel levendquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Was daar 2 weken geleden, toen regende het al veel, strontziek teruggekomen.
Ik bied ¤20quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Tsss heb de kenwood en accessoires op marktplaats staan. Krijg voor de machine 10 euro geboden. Dachutnie
Hij staat niet in de weg, maar ook niet “pakklaar” ik merk dat ik ‘m nauwelijks gebruik. En de meeste accessoires al helemaal niet meer. En die nemen best wel ruimte in de laden. Heb liever een wat kleinere, geen standmixer maar een food processorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:49 schreef derLudolf het volgende:
Heb je er geen ruimte meer voor dan? 'Het eet geen brood' denk ik altijd maar
Ik gebruik m'n KA ook niet super vaak, maar de momenten dat ik hem gebruik zou ik ook niet zonder willen. Ik heb er geen toebehoren bij, wat ik er mee doe zou niet met één ander apparaat kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij staat niet in de weg, maar ook niet “pakklaar” ik merk dat ik ‘m nauwelijks gebruik. En de meeste accessoires al helemaal niet meer. En die nemen best wel ruimte in de laden. Heb liever een wat kleinere, geen standmixer maar een food processor
Als Friese boy ben je toch niet 3,5 uur onderweg naar Duisburg?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Osnabruck is een heel klein filiaal en google wist te vertellen dat ze er dus een heel rijtje gaan sluiten, waaronder Essen.
Duisburg zou dan nog de enige zijn, maar dan ben ik dus al 3.5 uur aan het sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij komt zeker nooit in Papenburg? Ik wist helemaal niet dat daar nu ook een Marktkauf zit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:52 schreef derLudolf het volgende:
Drieënhalf uur is voor mij heen én terug.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SpinnetjeAaibaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SpinnetjeMet de nieuwe lens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi (en fijn klein)We have far more in common than that which devides us..
Die met P's nagel is met de nieuwe lens, de rest met de oude.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met de nieuwe lens?
Mooi (en fijn klein)
Mijn sneakers hebben veel views maar geen bod.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Tsss heb de kenwood en accessoires op marktplaats staan. Krijg voor de machine 10 euro geboden. Dachutnie
Als dit zo blijft zoek ik wel een organisatie die het goed kan gebruiken inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn sneakers hebben veel views maar geen bod.
Wordt kringloop
Ik denk niet dat m'n moeder heel oud gaat worden eigenlijk. Ze heeft nu (met 56 jaar) het brein van een bejaarde. En ze is een groot voorstander van euthanasie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
jeetje @:Tele6 vermoeiend allemaalHoe moet dat met je moeder als die zelf oud wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |