Ach ja. Het is 'ingewikkeld'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heel goed, maar wel heel anders dan met m'n tantes. M'n moeder is nooit echt volwassen geworden, dus oma is nog steeds echt een moeder voor haar. Terwijl mijn tantes meer op gelijk niveau met oma staan.
Dat veroorzaakt veel wrijving tussen m'n tantes en m'n moeder. Want die willen dat m'n moeder ook helpt, terwijl m'n moeder gewoon achterover leunt en wacht tot oma wat voor haar doet. Of m'n moeder komt met allerlei halfbakken plannen/verrassingen.
Oma houdt zich naar m'n moeder toe ook altijd goed, terwijl ze met m'n tantes wel deelt als ze pijn of zorgen heeft. Heel andere relatie.
Dus m'n moeder is ook keihard in de ontkenningsfase over dat oma toch al meer richting 90 dan 80 is... Want het kan natuurlijk niet dat haar mams oud wordt.
Oma kan niet zo goed meer lopen, maar m'n moeder loopt enorm te steigeren over het idee om een scootmobiel voor oma te regelen. Want als oma aan haar conditie werkt kan ze wel met de fiets!! Puur een kwestie van conditie!! (Arme oma)
Thnx, ja. Jammere was wel dat die schitterende porchettas allemaal en THT hadden van a.s. vrijdag en dan reizen we pas terugquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:45 schreef Yinny het volgende:
Oeh, goed begin van vakantie, @:fietsie!
Kan je morgenmiddag niet even langsrijden? Je weet wat je wil.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Thnx, ja. Jammere was wel dat die schitterende porchettas allemaal en THT hadden van a.s. vrijdag en dan reizen we pas terug
Yeah gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws. Wanneer kan je beginnen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik hang nog op de bank. Eigenlijk moest ik werken, maar we waren al wat overbezet en ik heb een shitload aan meeruren, dus kreeg appje of ik er vandaag wat wilde opnemen. Gezien ik nog compleet gesloopt was, helemaal prima!![]()
Tevens net telefoontje gehad, ze willen me heel graag hebben in @:Kaatje1 city![]()
Woehoe! Maar we hadden natuurlijk ook niet anders verwacht! Ze zouden wel gek zijn om je niet te willen!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik hang nog op de bank. Eigenlijk moest ik werken, maar we waren al wat overbezet en ik heb een shitload aan meeruren, dus kreeg appje of ik er vandaag wat wilde opnemen. Gezien ik nog compleet gesloopt was, helemaal prima!![]()
Tevens net telefoontje gehad, ze willen me heel graag hebben in @:Kaatje1 city![]()
Dank!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yeah gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws. Wanneer kan je beginnen?
Hoop alleen jou nooit tegen te komen op je werk.
Thnx!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Woohoo @:Candaasje![]()
![]()
gefeliciteerd!
En wil jij het ook?
Wat voor stoel en wat was er kapot?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, stoel is gemaakt. Man liet zien wat er niet goed aan was en zelfs met mijn lekenoog was het zichtbaar (niet van buiten, t was t binnenwerk). Het gaat hier landelijk om duizenden stoelen zei hij
Gewoon een stoel in de huiskamer. Het is een draaistoel en ergens was er iets in de productie niet goed gegaan. Nu is er aan de binnenkant een metalen ding vervangen door een veel steviger exemplaar met ook een andere vorm. En de stang tussen de vierpoot delen en het plaatje aan de andere kant was niet goed gelast (dat kon ik zelfs zien). Maar er was niets eruit gevallen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat voor stoel en wat was er kapot?
Viel laatst ook een of ander busje uit de stoel van mn ma, leek niet goed gelasr
Goede zaak, zon vrije dagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees net dat Globus Wesel, de enige voor ons nog "iets aanreisbare" vestiging, gaat sluiten..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:57 schreef fietsie het volgende:
Zoals traditie bij ons: 1e vakantiedag : boodschappen.
Het werd de Globus. Die wil ik thuis ook.
Eerst de slager: iets op je brood? Of voor de bbq ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je een advent kalender gewild? Chippies?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zijn chips advent kalenders niet je ding? En ken je die van Milka allemaal al? Nou dan misschien een andere?
[ afbeelding ]
Ik zag Essen en Duisburg "in de buurt" - zaterdags tot 22u geopend dus mooi te combineren met een dagje fotografie in het Ruhrgebiet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik lees net dat Globus Wesel, de enige voor ons nog "iets aanreisbare" vestiging, gaat sluiten..
Osnabruck is een heel klein filiaal en google wist te vertellen dat ze er dus een heel rijtje gaan sluiten, waaronder Essen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zag Essen en Duisburg "in de buurt" - zaterdags tot 22u geopend dus mooi te combineren met een dagje fotografie in het Ruhrgebiet.
Had nog nooit van Globus gehoord, maar is wel een bezoekje waard.
Osnabrück is nog dichter bij trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |