Dat heb ik ooit eens gehad tijdens een rondreis Sicilie in één van de hotels. Hotel had nog niet eerder russen gehad. In onze groep zat een vrouw, nu oekraiens maar toen nog russisch, getrouwd met een nederlander en die is toen met die russen gaan praten. Mensen zeiden “we hebben ervoor betaald dus doen we wat we willen” dat anderen niets meer hadden maakte ze niet uit. Volgende dag was de eetzaal in tweeën gedeeld en de buffetten ook met een verschil in aanbodquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:05 schreef Blues het volgende:
Heerlijk hoor zo'n all inclusieve vakantie! Wij ook paar keer in Turkije gedaan begin 2000/2001.
Nadeel toen de Russen die vaak bezopen rondliepen en hun borden vollaaiden met eten om het vervolgens voor de helft te laten staan
Goed opgelost!quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit eens gehad tijdens een rondreis Sicilie in één van de hotels. Hotel had nog niet eerder russen gehad. In onze groep zat een vrouw, nu oekraiens maar toen nog russisch, getrouwd met een nederlander en die is toen met die russen gaan praten. Mensen zeiden “we hebben ervoor betaald dus doen we wat we willen” dat anderen niets meer hadden maakte ze niet uit. Volgende dag was de eetzaal in tweeën gedeeld en de buffetten ook met een verschil in aanbod
Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:53 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Heerlijke dag zonder enige plannen voor de boeg.
Score!quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:19 schreef Lonaa het volgende:
Hah. 7:45 wakker. Voelt als uitslapen. Lag er ook "pas" om half 1 in.
Toen was ik net thuis van avondje in Tilburg met vriendenquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
De rookmelder ging af om 3.30. Toen was ik al 45 minuten wakker maar sliep weer bijna
Een rolveger? De jaren zestig roepen…quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:11 schreef sigme het volgende:
Mogge!
De accusteelstofzuiger van Philips heeft het een paar jaar volgehouden maar heeft kabelbreukjes, weer zo'n apparaat vol plastc, > 200 euro, in de toedeledoekie![]()
Ik heb mij (ons) zojuist getrakteerd op het bestellen van
[ afbeelding ]
Geen stroom, geen lawaai, zo min mogelijk plastic.
Die hebben wij een tijdje gehad, toen we de konijnen nog binnen haddenquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:11 schreef sigme het volgende:
Mogge!
De accusteelstofzuiger van Philips heeft het een paar jaar volgehouden maar heeft kabelbreukjes, weer zo'n apparaat vol plastc, > 200 euro, in de toedeledoekie![]()
Ik heb mij (ons) zojuist getrakteerd op het bestellen van
[ afbeelding ]
Geen stroom, geen lawaai, zo min mogelijk plastic.
Gewoon wat extra schoonmaakmiddelen in huis halen. Of waxinelichtjes voor als de Russen komen. Toiletpapier zulke dingen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen kom ik weer niet aan het minimumbestelbedrag bij AH dus nu moet ik volgende week zelf mijn boodschappen doen
Rolvegerquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een rolveger? De jaren zestig roepen…
Boven staat een swiffer, vind ik ook een openbaring.
Mogguh. Alle weekend plannen zijn gecanceld. Een generale repetitie toeter concert, morgen uit eten met anderen.
In de buurt van toilet blijven.
Wel vanmiddag gras + herfst bladerdek maaien en mulchen voor in de border.
@:Elin, daar gaat de vrouw raar van dromen hoor!.
Ach, nu is mnX in de in de lappenmand. Wij wisselen gewoon elkaar af.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Rolveger
Ben je nu ook nog ziek bovenop je neusellende?Beterschap!
Je bedoelt d'r grote tiet'n zekerquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Hoe zou het met Vrouw Haverkamp zijn?
Lekker vooruitzicht trouwens, jullie vakantie! Wanneer vertrek?quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zou het met Vrouw Haverkamp zijn?
Dit leer je niet in Bloemendaalquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Je bedoelt d'r grote tiet'n zeker
Vrouw Hoaverkamp vrouw Hoaverkamp
Wa′ heij'ie grote tiet′n
Hoe wee'die da'
Hoe wee′die da′
Ik he' ze zelv′ in d'hand uh hat
Ik he′ ze overeind zien stoahn
Ik he' ze hen en weer zien goan
Vrouw Hoaverkamp vrouw Hoaverkamp
Wa′ heij'ie grote tiet'n
| Forum Opties | |