Beer Mile iets voor jou?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:26 schreef ok01 het volgende:
Kreeg zelf een keer een biertje aangeboden toen ik door Albertus rende die ik vervolgens net iets te enthousiast op dronk.
Moest daarna alleen nog vijf kilometer, dus had er instant spijt van
Prachtig dat dit bestaatquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beer Mile iets voor jou?
https://www.beermile.com/(...)r-mile-world-classic`
Misschien moeten we ophouden voor we ook hier een reputatie van alcoholisme opbouwen
Lijkt me verschrikkelijk. Maar liever 3 van deze dan 1 urban trailquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beer Mile iets voor jou?
https://www.beermile.com/(...)r-mile-world-classic`
Misschien moeten we ophouden voor we ook hier een reputatie van alcoholisme opbouwen
Ook tegen verkeer in, overal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:17 schreef GotC het volgende:
Oke, random vraag omdat ik irl iedereen het anders zie doen:
Stel, je moet op een fietspad hardlopen omdat er geen andere opties zijn. Aan welke kant ga je hardlopen?
[poll=7976]
Urban Night Run een optie a.s. zaterdag van zo'n 5km?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:17 schreef hilliebillie het volgende:
Die urban run in Eindhoven lijkt me wel echt leuk om te doen.
Maar valt helaas net in ons verhuisweekend, dus afhankelijk hoe het gaat, maar durf dat nu niet in te plannen 😅
Echt? Ik heb zo’n hekel aan lopers die, als er een voetpad is, op het fietspad gaan lopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:13 schreef twist02 het volgende:
En ik loop trouwens standaard op het fietspad, ook als er een stoep naast isfietspad is vaak veel vlakker en comfortabeler lopen
komt nog, je horloge gaat je pittigere trainingen geven na verloop van tijd en ervaring. Lekker de trainingen afwerken en heel blijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Vraagje voor de Garmin gebruikers. Ik las hier laatst iets over de Garmin Coach en het leek mij een goede om eens uit mijn luie hardloopdip te komen. Welke trainer hebben jullie gekozen? Ik heb Greg en na mijn benchmarkrun zijn tot dusver alle trainingen een kwartiertje hardlopen. Ik had gehoopt op iets meer interval qua afwisseling. Gaat dat nog komen of kan ik beter een andere coach kiezen?
Ah, ik ben weer eens te ongeduldigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
komt nog, je horloge gaat je pittigere trainingen geven na verloop van tijd en ervaring. Lekker de trainingen afwerken en heel blijven
Ik heb drie keer Greg gedaan: twee keer HM en een keer 10k. Mijn ervaring was dat de eerste 3 weken of zo allemaal korte loopjes op rustig tempo waren en daarna werd het langer en kwamen er intervallen en tempoloopjes bij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Vraagje voor de Garmin gebruikers. Ik las hier laatst iets over de Garmin Coach en het leek mij een goede om eens uit mijn luie hardloopdip te komen. Welke trainer hebben jullie gekozen? Ik heb Greg en na mijn benchmarkrun zijn tot dusver alle trainingen een kwartiertje hardlopen. Ik had gehoopt op iets meer interval qua afwisseling. Gaat dat nog komen of kan ik beter een andere coach kiezen?
Ligt ook aan de afstand. 5 km heeft geen interval. Langere afstanden wel (volgens mij zijn het 20 seconden strides).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Huh, misschien heb jij een andere Garmin Coach dan ik. Er zitten echt wel meer soorten intervallen in dan alleen de 20 sec strides.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:17 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ligt ook aan de afstand. 5 km heeft geen interval. Langere afstanden wel (volgens mij zijn het 20 seconden strides).
Ik doe geen coach greg of amy ofzo maar gewoon de garmin schema's. Daar was het de eerste twee weken ook rustige loopjes en daarna kwam meer variatie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb drie keer Greg gedaan: twee keer HM en een keer 10k. Mijn ervaring was dat de eerste 3 weken of zo allemaal korte loopjes op rustig tempo waren en daarna werd het langer en kwamen er intervallen en tempoloopjes bij.
Ik heb ook al zo'n 6 maanden Greg aan voor HM schema's, vooral het begin was even suf, maar nu krijg ik, ook bij een nieuwe ronde, gewoon lange loopjes, en nog best wel op tempo ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Mijn z2 is ongeveer 5:05 (hartslag ongeveer 137 bij max van 182), dat is bij een marathon streef(!)tijd van 3 uur dus ik zou gevoelsmatig zeggen dat je z2 ergens boven de 6:00 zit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:38 schreef rawdemin het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo'n 6 maanden Greg aan voor HM schema's, vooral het begin was even suf, maar nu krijg ik, ook bij een nieuwe ronde, gewoon lange loopjes, en nog best wel op tempo ook.
Vind het wel altijd bijzonder dat ik een easy run heb met een average van ~5:40, terwijl mijn marathon pace volgens m'n horloge 5:20 is. In mijn beleving hoort een easy run in Z2 te zijn (toch?!), nou, met 5:40 kom ik echt niet in Z2
Maarja, sinds mijn laatste HM 2 weken geleden komt mijn voorspellende tijd nu al 4 minuten lager uit, dus ik ben niet minder eigenwijs, en volg braaf Greg.
Eigenlijk wil ik ook op hartslag lopen, alleen die stomme schema's lopen allemaal te *(^(*%-en met tempo's. Volgens mijn sporttest (als ik hem goed geïnterpreteerd heb) zit mijn z2 tussen 114-145 zit, op zich kom ik dat ook wel met 5:40, alleen niet zo lang, na 15-30 mins ga ik naar z3. In mijn beleving ga je dan helemaal mis met je easy training (tenminste, als je de 80/20 theorie aanhoudt). Maarja ik haal nu natuurlijk verschillende trainingsmethodes door elkaar die niet door elkaar heen te gebruiken zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:41 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mijn z2 is ongeveer 5:05 (hartslag ongeveer 137 bij max van 182), dat is bij een marathon streef(!)tijd van 3 uur dus ik zou gevoelsmatig zeggen dat je z2 ergens boven de 6:00 zit.
Maar je kunt beter uitgaan van je hartslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |