SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
*Showt spierenquote:
Zitten in de buurt paar goede Afrikaanse restaurants andersquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Afrikaans eten ook niet zo heel lekker, stel je voor dat je dat elke dag moet eten, omdat er niets anders is
Ik moet daarbij aan een schijtende Randy Marsh in Southpark denken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna
"Hashafashasha"
naar een zakelijke relatie gemaild.
Joejoe
Dat is idd leuk als je de keuze hebt om zulk eten sporadisch te etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten in de buurt paar goede Afrikaanse restaurants anders
Ettooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel weer weg. Mijn hoofd voelt alsof het vol zit met van die piepschuimvlindertjes.
Ben je verliefd dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel weer weg. Mijn hoofd voelt alsof het vol zit met van die piepschuimvlindertjes.
Intieme vraag ineens.quote:
Dit loopt net zo lekker als Lucille werner @Haagsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het leven is een pijp kaneel
En de zon een bamischijf
Ieder die zuigt en krijgt zijn deel
een permban of een lekker wijf
even oefenen voor sinterklaas
Geen vliegende naaktslakken tegen gekomen?quote:
Nee geen 1.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vliegende naaktslakken tegen gekomen?
Hm, het was wel erg nat.quote:
Zie ze al een paar weken niet meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, het was wel erg nat.Misschien zijn ze in winterslaap.
Ja sorry nog daarvoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh komt niet door jou hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry nog daarvoor.
Ik voel me vandaag eindelijk een klein beetje beter.
Nee. Ik krijg een soort instant hersenverweking van jouw posts iedere keer. Ernstig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het na afloop enige vorm van zin gehad blijkt te hebben verloot ik een kwartaal PIMP abo onder de KSC.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welnee, dat was al onderwegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik je aangestoken had met verkoudheid.
Of liegende naaktnakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt se helft van de tijd dat ik kom buurten gaat het over naaktslakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat was ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:51 schreef rival het volgende:
@:TT, Had je iets heel heet in je mond gestopt?
Hete lunch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Tis ook alweer bijna tijd voor lunch idd
Oh zo'n vest heb ik ook. Lekker is dat ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Ik kom er net achter dat het lekkere warme teddy-vest ook een capuchon heeft
Jaaaaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo'n vest heb ik ook. Lekker is dat ja.
Bestel dan ook gewoon schoenen op een normale site.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens op zoek naar nieuwe schoenen.
20 oktober besteld op Amazon bij "HEES + PETERS"
Verwachte bezorging 22 - 25 oktober
25 oktober "oh hey de verkoper heeft de verzending nog niet bevestigd!"
29 oktober nooit meer wat van gehoord dus maar geannuleerd.
Nou krijg ik over 3-5 werkdagen mijn geld terug. Maar dus nog steeds geen nieuwe schoenen. Kan ik er WEER energie in gaan steken godverdomme. Waardeloze klotezooi. En bommen op HEES + PETERS.
Tsja. Daar waren ze het goedkoopste.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bestel dan ook gewoon schoenen op een normale site.
Ik betaal erg graag extra voor kwaliteit, betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en goede service.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja. Daar waren ze het goedkoopste.
Ik ontvang graag goede service ja. Dat maakt elke koopervaring een stuk leuker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betaal erg graag extra voor kwaliteit, betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en goede service.
Is solo je side piece?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben ook echt getrouwd met mijn badjas.
Superlocatie voor wie? Voor toeristen of locals?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ontvang graag goede service ja. Dat maakt elke koopervaring een stuk leuker.
Al is het niet altijd meer betalen is beter.
Ga maar eens op een super locatie in Rome, Milaan oid zitten. ¤20 voor een frisje en onbeschoft behandeld worden. Lekker man.
quote:
Komt door Amaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt se helft van de tijd dat ik kom buurten gaat het over naaktslakken
Wil je even niet zo praktisch advies gevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bestel dan ook gewoon schoenen op een normale site.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is @:naaktslak ook een minnaar van @:Ama?
Ze heeft het er maar druk mee
24 naaktslakken liken dit berichtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
Wou net naar de Lidl fietsen voor broodjes.
Vind je het heel erg als ik hier niet over ga nadenken ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is @:naaktslak ook een minnaar van @:Ama?
Ze heeft het er maar druk mee
Jullie haten mij echt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
24 naaktslakken liken dit bericht
Stuur 1 van je minnaarsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
Wou net naar de Lidl fietsen voor broodjes.
Zijn @4EverBlackEyed en ik nu naaktslakken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
24 naaktslakken liken dit bericht
Jij bent hier ooit over begonnenquote:
quote:
quote:
Jullie hebben toch een huisje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn @:4Everblackeyed en ik nu naaktslakken?
Ja maar...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent hier ooit over begonnen
We zetten gewoon je legacy voort
En er dan 24 jaar in wonenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Je hoort ook wel eens dat naaktslakken in oren kruipen bij slapende mensen
Ja?quote:
Je zou zeggen dat die mensen dat zelf het beste horen aangezien het hun oren zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij weerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naaktslak met knoflook uit de magnetron
Oh, nicequote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die mensen dat zelf het beste horen aangezien het hun oren zijn.Er zit wel een slakkenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Klinkt gezellig en volquote:
Ik kan het niet ontkennen maar ik zei juist dat ik een trauma heb opgelopen.quote:
Ja met @LTVDKquote:
Voornamelijk in het oosten van het land.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Praten over traumas helpt somsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet ontkennen maar ik zei juist dat ik een trauma heb opgelopen.
Harry Potter-fan gespot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Dat je hevig moet hoesten en dat je een stuk of 20 naaktslakken ophoest.
Wij met zn drieën?quote:
Emmen ligt meer in het noorden vind ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voornamelijk in het oosten van het land.
quote:
Beetje EMDR'enquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praten over traumas helpt soms
Noordoosten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Emmen ligt meer in het noorden vind ik.
En 21 andere naaktslakkenquote:
Was je toverstok kapot?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Dat je hevig moet hoesten en dat je een stuk of 20 naaktslakken ophoest.
Regenbogen verschijnen als het regent/vochtig is in de lucht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga naar de Lidl. Ik probeer wel aan eenhoorns en regenbogen te denken ofzo.
Of een bloedzuiger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Of dat je denkt "huh wat voel ik nou weer?" en dat er een naaktslak in je onderbroek zit
Bij de Lidl,quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga naar de Lidl. Ik probeer wel aan eenhoorns en regenbogen te denken ofzo.
Ik heb ooit een bij in mijn onderbroek gehad in Schotland.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Of dat je denkt "huh wat voel ik nou weer?" en dat er een naaktslak in je onderbroek zit
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bij in mijn onderbroek gehad in Schotland.
Had die gesteekt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bij in mijn onderbroek gehad in Schotland.
*Zet timer voor 15 minutenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
Ik verwacht als ik over een kwartier terug ben dat er een ander gespreksonderwerp is.
Dus voortaan moeten we niet alleen controleren voor teken na een wandeling door de natuur, maar ook op naaktslakken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik vond ‘m toen ik na een lange hike terug in mijn hotel was
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:49 schreef Ama het volgende:
Omg dacht check heel snel voor ik weg ga nog even dat LEGO filmpje. Omg gelukkig was het een hele kleine fout.Dak past nu.
Nee, op bijenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus voortaan moeten we niet alleen controleren voor teken na een wandeling door de natuur, maar ook op naaktslakken?
quote:
quote:
Doet me ineens denken aan mijn hondje Pimmetje, toen we tegenover het tekenbos woonden en zijn flaporen gewoon leefden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik vond ‘m toen ik na een lange hike terug in mijn hotel was
Aww Pimmetjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ineens denken aan mijn hondje Pimmetje, toen we tegenover het tekenbos woonden en zijn flaporen gewoon leefden.
Kan ook aan jou vragen waar ik schoenen moet kopen maar dan kom ik bij de BMW-dealer uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil je even niet zo praktisch advies geven
niet verkeerd!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook aan jou vragen waar ik schoenen moet kopen maar dan kom ik bij de BMW-dealer uit
Pimmetje was zo'n Pim Fortuyn hondje, vandaar Pimmetjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:00 schreef CherryLips het volgende:
De officiële naam van mijn hamster is Pimmetje.
Leukerds zijn datquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimmetje was zo'n Pim Fortuyn hondje, vandaar Pimmetje
Je begint nu zelf weer over slakken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:13 schreef Ama het volgende:
Ik ben verpest door jullie want ik wou blij roepen dat ik een mexicano broodje heb maar moet meteen weer aan die gore slakken denken.
SLAKKEN BAKKEN ONGEMAKKEN NAGELLAKKENquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je begint nu zelf weer over slakken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SLAKKEN BAKKEN ONGEMAKKEN NAGELLAKKEN
Ik ken wel een broodje mexicano. (met satesausquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:13 schreef Ama het volgende:
Ik ben verpest door jullie want ik wou blij roepen dat ik een mexicano broodje heb maar moet meteen weer aan die gore slakken denken.
Je gaat in of krijgt een.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
Ik ga echt een error van hoe de Lidl nu hier ingedeeld is.
Net als een frikandelbroodje maar dan met een mexicano.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken wel een broodje mexicano. (met satesaus)
Wat is een mexicanobroodje?
en ook met een sausje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Net als een frikandelbroodje maar dan met een mexicano.
SLAKKEN PRAKKEN EN BAKKEN EN SMAKKENquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SLAKKEN BAKKEN ONGEMAKKEN NAGELLAKKEN
Om ze later uit te kakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SLAKKEN PRAKKEN EN BAKKEN EN SMAKKEN
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:03 schreef Danny het volgende:
Youtube heeft ons uit hun API gekicked. We zouden hun developervoorwaarden schenden. De reden is "zie onze voorwaarden".
Kortom; die gaat het voorlopig niet meer doen vrees ik...
Toeristen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Superlocatie voor wie? Voor toeristen of locals?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
Oei zuur. YouTube linkjes werken komende tijd wrs niet. Ik quote Danny uit een ander topic:
[..]
Die beesten zijn er maar druk meequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SLAKKEN PRAKKEN EN BAKKEN EN SMAKKEN
[youtube]hier je link [/youtube]quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
Oei zuur. YouTube linkjes werken komende tijd wrs niet. Ik quote Danny uit een ander topic:
[..]
Ja nee, dat deed ik dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
[youtube]hier je link [/youtube]
Zo werkt het nog gewoon is mij vanmorgen laten zien.
Het is wel echt een dag voor zulk soort gekut ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wel lastig.
Alles om geld geld geld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wel lastig.
Vol met bloed en lijken zeker weerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb in het weekend de zender Investigation Discovery ontdekt. Zit hier gewoon in het TV pakket
Echt een zender voor @:ama en @:cherrylips
Gaat wel over misdaden en zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol met bloed en lijken zeker weer
Dat is al jaren 1 van mijn favoriete TV zenders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb in het weekend de zender Investigation Discovery ontdekt. Zit hier gewoon in het TV pakket
Daar ben ik heel bekend mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Costa's aan de rechterzijde en Madrid toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:14 schreef Xilia het volgende:
Gaat lekker tekeer in Spanje, het weer bedoel ik
Oké tot zo.quote:Overdag even je ogen dichtdoen: je bent vast weleens op de bank in slaap gevallen toen je moe was. Maar is een dutje een goed idee?
"Ja", zegt slaapexpert Carinha Uytterhoeven. "Dutjes doen is erg gezond. Het kan ervoor zorgen dat je weer helemaal fris opstaat."
He, ben je ook weer wakker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dutjes maken juist lui en zwak
quote:Videoland lanceert vandaag de documentaire Marilyn Manson: Unmasked, die wereldwijd vol verbijstering wordt ontvangen. De driedelige documentaire toont de uitgebreide aanklachten van seksueel misbruik aan het adres van rockster Marilyn Manson. Ook een voormalig bandlid, fans van Marilyn, juristen en de vermeende slachtoffers komen aan het woord.
quote:
Ik ben totaal niet verrastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is al jaren 1 van mijn favoriete TV zenders.En volgens mij staat dat tegenwoordig ook allemaal op HBO sinds ze samen zijn met Discovery want heb daar laatste maanden veel true crime shit gekeken.
![]()
Toch bedankt voor de tip want je hebt gelijk.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ben totaal niet verrast
Ik voel me altijd te fris later waardoor ik snachts vaak moeilijk slaap.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-nog-komen~a96d4527/quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Costa's aan de rechterzijde en Madrid toch?
Flink gebied toch wel, ook zuidelijk bij de straat van Gibraltarquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-nog-komen~a96d4527/
Mjn topo kennis is niet zo geweldig, kijk zelf maar even, staat ook kaartje bij.
Oke, super gezellig.quote:
Absoluutquote:
Gebakken trapleuningquote:
Ik zie het.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Life on holliday can be really pointless. At Some time youncan suffer from lack of enjoyment.
Therefore we evented: Day Drinking!
Hoeveel heb je al op?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Life on holliday can be really pointless. At Some time youncan suffer from lack of enjoyment.
Therefore we evented: Day Drinking!
quote:
Ik hoor een echo.quote:
Kieeeeeeeep -nuggets?quote:
Oeh, mijn favoquote:
Het lijken wel dino's van pluchequote:
DE HOGE DINO'S OP HET HAAGSE PLUUSJEquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijken wel dino's van pluche
OPENquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DE HOGE DINO'S OP HET HAAGSE PLUUSJE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OPEN
JE
OGEN
DOE
ZELF
ONDERZOEKWORD WAKKERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE HOORT HET STEEDS VAKER
VAN DE TURBOKANKER
KOMT DOOR DE PIRK
EN COROOWNATap tap tap
Jaja, en nu is 5G ineens nergens meer voor verantwoordelijk? Ik trap er niet in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WORD WAKKER
VAN DE TURBOKANKER
KOMT DOOR DE PIRK
EN COROOWNA
SCHAPEEEEEEEEEENNNNNquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WORD WAKKER
VAN DE TURBOKANKER
KOMT DOOR DE PIRK
EN COROOWNA
Het ging over Hashafashasha en de zonquote:
JIJ BENT DE ZONquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over Hashafashasha en de zon
...proost?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
WAT WORDT HIER VERZEEGN??
ALLS PLAT ALLS PLAT
HUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JIJ BENT DE ZON
Goddank werkt youtube plakken niet meer.
Jij bent de zee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JIJ BENT DE ZON
JIJ BENT DE ZEEquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JIJ BENT DE ZON
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijken wel dino's van pluche
Totaal geen respect voor de paneerskillsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een mislukte beige jaren 70 dino's?
Wat kost een optreden van René Schuurmans?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUU
LAAT DE ZON IN JE HARTTTTT
Correctquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Totaal geen respect voor de paneerskills
Wat is dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over Hashafashasha en de zon
Het geluid wat je maakt als je iets te heets eet.quote:
Ik stikte bijna in mijn chocolademelkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat kost een optreden van René Schuurmans?
René Schuurmans boeken voor de beste prijs bij Artist Bookings
De prijs (richtprijs) voor het boeken van René Schuurmans is ¤ 3.495 – ¤ 3.995 . Deze gage voor het inhuren van René Schuurmans is een vanaf-prijs exclusief btw en exclusief 7% Buma muziekrechten (indien van toepassing).
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het geluid wat je maakt als je iets te heets eet.
Oh zij!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kaartje voor Atsuko Okatsuka gekocht.
Waarom wil ik dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En ze zijn ook gewoon pluche.![]()
https://www.amazon.nl/din(...)ssenen/dp/B0C3QWCFM8
nee ook niet. Alleen bij video's die nog in onze eigen cache zijn opgeslagen werkt dat nog. Maar de workaround is al uitgerold.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
[youtube]hier je link [/youtube]
Zo werkt het nog gewoon is mij vanmorgen laten zien.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Totaal geen respect voor de paneerskills
*afspraak bij opticien weer afzegtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En ze zijn ook gewoon pluche.![]()
https://www.amazon.nl/din(...)ssenen/dp/B0C3QWCFM8
Ik heb ze, heel schokkend, al vaker langs zien komen als een "dit wil je kopen".quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
*afspraak bij opticien weer afzegtZag ik het toch goed
Nog wat wijzer geworden uit "Zie de voorwaarden"?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee ook niet. Alleen bij video's die nog in onze eigen cache zijn opgeslagen werkt dat nog. Maar de workaround is al uitgerold.
Ik ben niet verrast.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze, heel schokkend, al vaker langs zien komen als een "dit wil je kopen".
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn chocolademelk![]()
Hoe duur is die Biggelaar, ook alweer?
Wat kost Jan Biggel per uur?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn chocolademelk![]()
Hoe duur is die Biggelaar, ook alweer?
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:27 schreef UitStraling het volgende:
Wat kost Jan Biggel per uur?
Jan Biggel boeken
Tijdsduur 30 minuten
Jan is goedkoper dan Rene.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Jan Biggel boeken
Tijdsduur 30 minuten
Geluid Incl. monitorset
Prijs Vanaf ¤ 2.495, - excl. BTW
Prijs Tape optreden: ¤ 2.495, - excl. BTW
Jan is dol op warm bier
Krijg je wel 1023 keer te horen: me moeder zei nog!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Jan Biggel boeken
Tijdsduur 30 minuten
Geluid Incl. monitorset
Prijs Vanaf ¤ 2.495, - excl. BTW
Prijs Tape optreden: ¤ 2.495, - excl. BTW
Jan is dol op warm bier
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste half uur doet hij een striptease
Tuurlijk niet. Ze lullen maar wat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog wat wijzer geworden uit "Zie de voorwaarden"?
Hoe voel jij je hierbij?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een afstand tot het gespreksonderwerp.
Kom je voortaan hier ook meekwebbelen?quote:
En opblaasbootjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Regenpak maar mee in de koffer.![]()
Ik mis seriemoordenaars.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je voortaan hier ook meekwebbelen?
We hebben het graag over eten, naaktslakken, je maagdelijkheid verliezen, cavia's, slechte muziek, drank, wegduiken achter de bank, LEGO, puntmutsen en alle wereldoorlogen.
Dat zijn de ideale teams welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit geloof ik in een slow moving team. Hopelijk leuk barretje ofzo bij onze portals.
KIEEEEEPquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben het graag over eten, naaktslakken, je maagdelijkheid verliezen, cavia's, slechte muziek, drank, wegduiken achter de bank, LEGO, puntmutsen en alle wereldoorlogen.
Thailand!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEPquote:
Ingress!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |