SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
*Showt spierenquote:
Zitten in de buurt paar goede Afrikaanse restaurants andersquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Afrikaans eten ook niet zo heel lekker, stel je voor dat je dat elke dag moet eten, omdat er niets anders is
Ik moet daarbij aan een schijtende Randy Marsh in Southpark denken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna
"Hashafashasha"
naar een zakelijke relatie gemaild.
Joejoe
Dat is idd leuk als je de keuze hebt om zulk eten sporadisch te etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten in de buurt paar goede Afrikaanse restaurants anders
Ettooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel weer weg. Mijn hoofd voelt alsof het vol zit met van die piepschuimvlindertjes.
Ben je verliefd dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel weer weg. Mijn hoofd voelt alsof het vol zit met van die piepschuimvlindertjes.
Intieme vraag ineens.quote:
Dit loopt net zo lekker als Lucille werner @Haagsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het leven is een pijp kaneel
En de zon een bamischijf
Ieder die zuigt en krijgt zijn deel
een permban of een lekker wijf
even oefenen voor sinterklaas
Geen vliegende naaktslakken tegen gekomen?quote:
Nee geen 1.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vliegende naaktslakken tegen gekomen?
Hm, het was wel erg nat.quote:
Zie ze al een paar weken niet meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, het was wel erg nat.Misschien zijn ze in winterslaap.
Ja sorry nog daarvoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh komt niet door jou hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry nog daarvoor.
Ik voel me vandaag eindelijk een klein beetje beter.
Nee. Ik krijg een soort instant hersenverweking van jouw posts iedere keer. Ernstig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het na afloop enige vorm van zin gehad blijkt te hebben verloot ik een kwartaal PIMP abo onder de KSC.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welnee, dat was al onderwegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik je aangestoken had met verkoudheid.
Of liegende naaktnakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt se helft van de tijd dat ik kom buurten gaat het over naaktslakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat was ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:51 schreef rival het volgende:
@:TT, Had je iets heel heet in je mond gestopt?
Hete lunch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Tis ook alweer bijna tijd voor lunch idd
Oh zo'n vest heb ik ook. Lekker is dat ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Ik kom er net achter dat het lekkere warme teddy-vest ook een capuchon heeft
Jaaaaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo'n vest heb ik ook. Lekker is dat ja.
Bestel dan ook gewoon schoenen op een normale site.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens op zoek naar nieuwe schoenen.
20 oktober besteld op Amazon bij "HEES + PETERS"
Verwachte bezorging 22 - 25 oktober
25 oktober "oh hey de verkoper heeft de verzending nog niet bevestigd!"
29 oktober nooit meer wat van gehoord dus maar geannuleerd.
Nou krijg ik over 3-5 werkdagen mijn geld terug. Maar dus nog steeds geen nieuwe schoenen. Kan ik er WEER energie in gaan steken godverdomme. Waardeloze klotezooi. En bommen op HEES + PETERS.
Tsja. Daar waren ze het goedkoopste.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bestel dan ook gewoon schoenen op een normale site.
Ik betaal erg graag extra voor kwaliteit, betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en goede service.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja. Daar waren ze het goedkoopste.
Ik ontvang graag goede service ja. Dat maakt elke koopervaring een stuk leuker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betaal erg graag extra voor kwaliteit, betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en goede service.
Is solo je side piece?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben ook echt getrouwd met mijn badjas.
Superlocatie voor wie? Voor toeristen of locals?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ontvang graag goede service ja. Dat maakt elke koopervaring een stuk leuker.
Al is het niet altijd meer betalen is beter.
Ga maar eens op een super locatie in Rome, Milaan oid zitten. ¤20 voor een frisje en onbeschoft behandeld worden. Lekker man.
quote:
Komt door Amaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt se helft van de tijd dat ik kom buurten gaat het over naaktslakken
Wil je even niet zo praktisch advies gevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bestel dan ook gewoon schoenen op een normale site.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is @:naaktslak ook een minnaar van @:Ama?
Ze heeft het er maar druk mee
24 naaktslakken liken dit berichtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
Wou net naar de Lidl fietsen voor broodjes.
Vind je het heel erg als ik hier niet over ga nadenken ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is @:naaktslak ook een minnaar van @:Ama?
Ze heeft het er maar druk mee
Jullie haten mij echt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
24 naaktslakken liken dit bericht
Stuur 1 van je minnaarsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
Wou net naar de Lidl fietsen voor broodjes.
Zijn @4EverBlackEyed en ik nu naaktslakken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
24 naaktslakken liken dit bericht
Jij bent hier ooit over begonnenquote:
quote:
quote:
Jullie hebben toch een huisje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn @:4Everblackeyed en ik nu naaktslakken?
Ja maar...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent hier ooit over begonnen
We zetten gewoon je legacy voort
En er dan 24 jaar in wonenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Je hoort ook wel eens dat naaktslakken in oren kruipen bij slapende mensen
Ja?quote:
Je zou zeggen dat die mensen dat zelf het beste horen aangezien het hun oren zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij weerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naaktslak met knoflook uit de magnetron
Oh, nicequote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die mensen dat zelf het beste horen aangezien het hun oren zijn.Er zit wel een slakkenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Klinkt gezellig en volquote:
Ik kan het niet ontkennen maar ik zei juist dat ik een trauma heb opgelopen.quote:
Ja met @LTVDKquote:
Voornamelijk in het oosten van het land.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Praten over traumas helpt somsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet ontkennen maar ik zei juist dat ik een trauma heb opgelopen.
Harry Potter-fan gespot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Dat je hevig moet hoesten en dat je een stuk of 20 naaktslakken ophoest.
Wij met zn drieën?quote:
Emmen ligt meer in het noorden vind ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voornamelijk in het oosten van het land.
quote:
Beetje EMDR'enquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praten over traumas helpt soms
Noordoosten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Emmen ligt meer in het noorden vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |