Blijkbaar mag je alles coveren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom zingt deze meneer een nummer van Robbie?
Waterloo niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje heb ik nog gekaraoked in de plaatselijke gay bar.
Deze verandering om ook nog covers te laten zingen slaat nergens op.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is of ik naar The voice/The headliner aan het kijken ben
Daar hebben ze toch andere programma's voor om covers te zingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze verandering om ook nog covers te laten zingen slaat nergens op.
Wij hadden hier gisteren wel een Carnaval 2025-playlist aanquote:
Nee, screenshot?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
Basgitaristmeisje![]()
@:Strani, kijk je mee?
edit: ow, ze valt toch een beetje tegen.
Daar komt alleen slechte muziek, geen songfestivalmuziekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden hier gisteren wel een Carnaval 2025-playlist aan
Tot nu toe heb ik vanavond nog niets gehoord dat beter zou scoren dan Huub Hangop.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar komt alleen slechte muziek, geen songfestivalmuziek
Alvast klaar gezet voor Leonora zometeenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die stoel komt met bekend voor. Geleend van Denemarken 2019
Jammer dat het ESF niet in Geneve is. Dan had er alleen een poot afgemoeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die stoel komt met bekend voor. Geleend van Denemarken 2019
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |