Vocaal was het niet zo bestquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:41 schreef blackswangreen het volgende:
Haha, mijn favoriet haalt de finale niet eens. Heb haar optreden niet gezien trouwens, misschien was het wel heel slecht.
Ja, ik heb het even teruggeluisterd, maar zeg maar gerust verschrikkelijk slecht. Toch al een redelijk bekende artiest, en ze kan helemaal niet live zingen… bizar.quote:
Abor & Tynna zou volledig ondersneeuwen op een ESF. Wel een leuke vrouw om te zien trouwens.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:48 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Abor &Tynna en Feuerschwanz springen er qua views nu uit.
Ben niet zo weg van het balalallaaa
Zo’n reden zal er wel achter zitten, want dit is normaal gesproken natuurlijk een (excusez le mot) imbeciele opzet van een nationale finale.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ah nog een extra jury interventie, misschien willen ze Feuerschwanz er wel uit gooien dan.
Ik snap dat ze een LotL scenario willen voorkomen, maar als ik kijk naar de andere acts kijk dan springen Abor & Tynna eruit qua streams. Maar ik weet niet dat het goed zou doen op ESF, ze lijken ook vooral podium ervaring te missen. Misschien is Moss Kena dan nog een betere keuze voor jurystemmen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n reden zal er wel achter zitten, want dit is normaal gesproken natuurlijk een (excusez le mot) imbeciele opzet van een nationale finale.
Het is een vreemd duo. Die jongen zal wel de producer zijn, maar z’n zus staat te performen en hij zit daar maar een beetje. Als manager zou ik meteen zeggen: Tynna, vanaf nu ben jij een solo act.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap dat ze een LotL scenario willen voorkomen, maar als ik kijk naar de andere acts kijk dan springen Abor & Tynna eruit qua streams. Maar ik weet niet dat het goed zou doen op ESF, ze lijken ook vooral podium ervaring te missen. Misschien is Moss Kena dan nog een betere keuze voor jurystemmen.
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
Is Barbara Schöneberger er ook bij?
Het is nu op Einz HD.quote:
Nee, 1HDquote:
Stefan Raab.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Naar welke rare kwibus zit ik nu naar te kijken?
O, het is verplaatst naar ardquote:
Deze gast en het brein achter Guildo Has Euch Liebquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Naar welke rare kwibus zit ik nu naar te kijken?
en niet alleen diequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Deze gast en het brein achter Guildo Has Euch Lieb
Bekijk deze YouTube-video
Is ARD hetzelfde als 1?quote:
Niet Ard Rooijakkers?quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad niet dat dit Artis.
Wenn jemand Fragen hat, kommen diese von selbstquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:35 schreef Momo het volgende:
Nou het past niet allemaal in de topic pointer. Maar goed volgens heeft iedereen iets van zijn voorkeur
Dan had ze wel in de jury gezetenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Komt Emmelie De Forest ook nog een gastoptreden doen?
DIT.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Covers op de laatste avond is echt stom
Het slaat vooral nergens op. Het gaat om je eigen liedje, en dat je kan zingen zou al in de voorselectie bepaald moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Covers op de laatste avond is echt stom
Gegeven de kwaliteit van de Duitse inzendingen in het verleden is dat helaas verre van gegarandeerd, zelfs in dit stadiumquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het slaat vooral nergens op. Het gaat om je eigen liedje, en dat je kan zingen zou al in de voorselectie bepaald moeten zijn.
Een inzending die een plagiaat was van Waterloo van Abbaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis! Ik ging een kort stukje lopen en kwam weer terug bij de achterdeur, waar ik een bekende tegenkwam. Daar kwam ik niet makkelijk van af
Hopelijk niet te veel gemist.
My, my!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een inzending die een plagiaat was van Waterloo van Abba
Ja, dit krijgt 7 punten op een ESF ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
De eerste tonen waren veelbelovend totdat de zang kwam
Mwah zeg maar gerustquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit krijgt 7 punten op een ESF ofzo.
Uit een koffer met verloren voorwerpen. De styling is weleens beter geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |