quote:
Het is Hulloquote:
Juzeker is dat weer bijnaquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
is het zometeen ook Hulloween?
#DurfTeVragen
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Juzeker is dat weer bijna
Ik ga Pumpoensoep maken
met de kettingzaag van de purkiet van @Superbadeendjequote:
Ik ben hier hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is nou een spellchecker als je hem/haar nodig hebt?
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben hier hoor.
Maar dit topic heet "hullo"
en dat zeggen we nu
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Morguh, mooie vogeltjes weer thnxquote:
Ja het is druilweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:06 schreef aloa het volgende:
Het is weer een natte boel buiten.
En zo te zien nog veel buitjes.
Ik vind regen best leuk maar dan niet druilweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn niet slecht. Tenminste als je van rustig en droog weer houdt.
Het mag van mij regenen, maar dan in de nacht aubquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind regen best leuk maar dan niet druilweer
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het mag van mij regenen, maar dan in de nacht aub
Als het maar lekker hard regent , liefst met een klap onweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Onweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het maar lekker hard regent , liefst met een klap onweer
Lekker binnen terwijl het buiten regentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel ja!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker binnen terwijl het buiten regent![]()
Het is minder als je er doorheen moet
Hey Drakinquote:
Helaquote:
Zuid Europa krijgt de grootste klappen de laatste weken..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef chufi het volgende:
Over regen gesproken... Spaanse Middellandse zeekust regio krijgt er flink van langs komende dagen
Ja eerder deze week was het zuid Frankrijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef chufi het volgende:
Over regen gesproken... Spaanse Middellandse zeekust regio krijgt er flink van langs komende dagen
Ja Frankrijk en Italia zijn al geweest...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Zuid Europa krijgt de grootste klappen de laatste weken..
Jup en midden Europa was ook drama deze zomer..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Frankrijk en Italia zijn al geweest...
Zo dan, en wat een dikke hagelstenen zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef chufi het volgende:
En wij hadden een drama winterquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Jup en midden Europa was ook drama deze zomer..
quote:
quote:
Hullo Dotquote:
Hulloaquote:
Die is oud, zal zijn haarlijn nu verder weg van de grasmaaier zijn?quote:
Jouw verliesquote:
Maar ook:quote:De verloren stad was nog niet eerder gefotografeerd, omdat "niemand er ooit was geweest", zeggen de onderzoekers.
Oke, waarschijnlijk hadden ze camera's, maar tochquote:woonden er mogelijk 30.000 tot 50.000 mensen in de stad.
Krakkemikkigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een heerlijk geschreven nieuwsbericht weer![]()
Uit het bericht:
[..]
Maar ook:
[..]
Oke, waarschijnlijk hadden ze camera's, maar toch
Link
Heel goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:50 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Niet voor puzzie
Hoe anders?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:20 schreef chufi het volgende:
Youtube issue weer gefixed .... maar toch anders
Probeer ik het nog eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:20 schreef chufi het volgende:
Youtube issue weer gefixed .... maar toch anders
Bij mij werkt het niet, dat zwarte scherm heb ik overigens wel vaker gezien in MUZquote:
Apart ja. Zonde ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik heb het net getest en bij mij krijg ik nog die eerdere link
Dus ik ben er wel ff klaar mee
Ja dat soort topics houd dan wel helemaal opquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:38 schreef chufi het volgende:
Ik ben al blij dat het weer iets werkt ... zag mn muziek topic al eindigen op deze manier ...
Zonder een visueel voorbeeld krijg je een Puzzie effect van niet klikkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat soort topics houd dan wel helemaal op
Dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
Helemaal niet of alleen Fok! links niet? Ik heb hier Youtube opstaan en het werkt gewoon.
Ah ok. Hopelijk wordt het snel gefixtquote:
Het doet zich voor wanner iemand een YT hier post ..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ok. Hopelijk wordt het snel gefixt
Ik zie ze weer hoorquote:
Wie is Elmo?quote:
Inmate 99?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef pullup het volgende:
Nieuwe nick name voor die space nazi begrijp ik
Racismequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:21 schreef engine het volgende:
Ik heb alvast besloten volgend jaar niet naar het gouden bal gala te gaan want het lijkt er op dat ik niet ga winnen
Real
Naar Vlieland?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef aloa het volgende:
Straaljagers.
Ze vliegen weer over Harlingen..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:21 schreef engine het volgende:
Ik heb alvast besloten volgend jaar niet naar het gouden bal gala te gaan want het lijkt er op dat ik niet ga winnen
Real
Veel lawaai zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef aloa het volgende:
Straaljagers.
Ze vliegen weer over Harlingen..
Elmo Musk jaquote:
Die zijn best goed giftigquote:
Daar zitten ze veilig in een bak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, ga maar eens mee naar de Terrariabeurs
Te veel ongedierte gegeten ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
Ik had ook planten eter,maar ging al vrij snel dood
Denk te nat, was al niet zo mooi toen ik gekocht had..quote:
Maar hoe eet een plant een plant ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk te nat, was al niet zo mooi toen ik gekocht had..
Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;Nquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
Ik had ook planten eter,maar ging al vrij snel dood
Moet je dan zo nu en dan ook een regendans doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;N
Nu heb ik hal bijna 3 jaar zo'n Venus flytrap en die gaat goed. Laatst wel overgepot in eigenlijk de verkeerde aarde.. maar hij doet het nog. Wel geef ik hem trouw alleen maar regenwater.
Ah die ken ik ook welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;N
Nu heb ik hal bijna 3 jaar zo'n Venus flytrap en die gaat goed. Laatst wel overgepot in eigenlijk de verkeerde aarde.. maar hij doet het nog. Wel geef ik hem trouw alleen maar regenwater.
Niet moet! Maar ik doe hem graag een paar keer per weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je dan zo nu en dan ook een regendans doen?
Net als de indianen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet moet! Maar ik doe hem graag een paar keer per week
Kon je niet wachten tot Sinterklaas voorbij is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:45 schreef D. het volgende:
Ik heb het licht gezien
En al opgehangen ook
Dan zat ik nog 5 weken in het donkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kon je niet wachten tot Sinterklaas voorbij is?
In het donker zien ze je niet...quote:
Als je goed kijkt dan zie je er een Coyote onder liggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:22 schreef chufi het volgende:
oops dat is waar ik vroeger stenen heb gehakt ...
[ afbeelding ]
Alleen wat minder groot
miep miepquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je er een Coyote onder liggen.
Op die manier is het niet gezond ...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:42 schreef D. het volgende:
Kwam er net op tijd achter dat ik nog stappen moest zetten
Goedemorgen Dotquote:
Heyquote:
Jepquote:Op woensdag 30 oktober 2024 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey![]()
Ja wel goed, en met jou. Nog steeds in het buitenland?
Vervelende dingen die muggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 06:43 schreef engine het volgende:
[..]
Jephier ook alles goed. Beetje last van muggen alleen.
46 dagenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelende dingen die muggen.
Hoelang ben je daar nu al?
O al best een tijdje, zit het er al in dat je naar huis gaat binnenkort?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
46 dagenheb het toevallig net geteld.
Waar ben je?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
46 dagenheb het toevallig net geteld.
Nouja wel een keer maar ben nog zeker twee weken hier.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O al best een tijdje, zit het er al in dat je naar huis gaat binnenkort?
Argentiniëquote:
Heb je het naar je zin daar? Veel van het land genieten kan je natuurlijk niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja wel een keer maar ben nog zeker twee weken hier.
[..]
Argentinië
Ja heel erg naar m'n zin en met het kleine beetje vrije tijd toch zoveel mogelijk leuke dingen geprobeerd te doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het naar je zin daar? Veel van het land genieten kan je natuurlijk niet?
Dat is fijn. Is er een mogelijkheid om er een weekje vakantie achteraan te knopen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel erg naar m'n zin en met het kleine beetje vrije tijd toch zoveel mogelijk leuke dingen geprobeerd te doen.
Hey Chanel, alles goed?quote:
Forceren kun je lerenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier is het niet gezond ...
Wow verquote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Argentinië
engiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Argentinië
Hulloquote:
Ik zie hem zelf welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe testen dan
Hmm ja het is nog niet helemaal stabielquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:48 schreef Domnivoor het volgende:
Soms zie ik geen preview.
[ afbeelding ]
En soms wel.
[ afbeelding ]
Maar ze werken gewoon.
Volgens mij komt het door embedded advertenties op Youtube.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ja het is nog niet helemaal stabiel
Zag hem net in mijn post wel en vervolgens in de quote nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door embedded advertenties op Youtube.
Wat schiet er niet op?quote:
Er zit geen vooruitgang inquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat schiet er niet op?
En waarom wil je er op schieten?
Wat voor vooruitgang had je in gedachte?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor vooruitgang had je in gedachte?
Dat ze vleugels kregen ofzo?
Gaat lekker daar ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:58 schreef chufi het volgende:
Heftig wel .... over 60 gevallenen..
Neuh, die zijn wel zwaar genoeg om te blijven stanquote:
Hoe gaan we dat checken ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, die zijn wel zwaar genoeg om te blijven stan
Hulloquote:
Uitzoeken waar de volgende keer dit gaat zijn,quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat checken ...
Maar echt geen auto is nog heel zo te zien ...
Dan hebben ze geluk, verzekeringen kunnen ook zeggen, pech gehad, is natuurgeweld (of zo werkt het hier in NL wel in ieder geval).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:38 schreef chufi het volgende:
Alles wordt gedekt door de verzekering hoor ik ...
Staat in MUZ 'wat luister je nu' ook wat over.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm waarom werkt dit nou weer niet![]()
Die oude bedding weet ik niet zeker, maar die nieuwe was iig wel overgestroomd .. echt extreem ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Valencia heeft toch destijds juist voor overstromingen die oude rivierbeddingen verlegd ( en dat is nu dat mooie park) , stroomt die nieuwe nou over? Weet jij dat @:chufi ?
Kan nog alle kanten op...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het keek en keek weer niet
Ik zit hier op de bank met een Feyenoord fan die hoopt dat jouw voorspelling uitkomtquote:
Nou heb soms wel gelijk met mijn voorspelling dus wie weetquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier op de bank met een Feyenoord fan die hoopt dat jouw voorspelling uitkomt
Ik hoor ze juichen in de straatquote:
Oh dan had ik die gehoordquote:
Wat is er geniaal? Hullo is een vrij normale begroeting, iets minder formeel dan Helloquote:
Weet ik. Maar het kwam zo mooi uit met Hulloween ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is er geniaal? Hullo is een vrij normale begroeting, iets minder formeel dan Hello
Wat miepen ze toch ,...quote:
Eigenlijk denk ik dat niet eens zoveel mensen het weten, ik weet het ook alleen maar omdat het steeds in boeken staat die ik lees en dan vooral wat oudere Engelstalige boeken. Nooit in Engelse les gehad.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het kwam zo mooi uit met Hulloween ook.
95 ondertussen in Spanjequote:
Oranje/rood volgens mij ... paar vrienden van mn dochter in Valencia zijn onbereikbaar en sommigen zijn hun auto ook kwijt ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
95 ondertussen in Spanje
Was er daar wel een waarschuwing afgegeven of was dit 'onverwacht'?
Als het rood was is het dodental wel hoogquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oranje/rood volgens mij ... paar vrienden van mn dochter in Valencia zijn onbereikbaar en sommigen zijn hun auto ook kwijt ...
o wat ellendig Chuuf ....quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oranje/rood volgens mij ... paar vrienden van mn dochter in Valencia zijn onbereikbaar en sommigen zijn hun auto ook kwijt ...
De schade is natuurlijk enorm ... hele infrastructuur is weg .. geen treinen meer naar Valencia bv. , maar de schade aan allerlei dingen .. sinaasappel velden , olijven, + olie, wijngaarden .. en andere zaken zoals mogelijk wel de groente fabriek van Europa in Mar del Plastico in het zuiden...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het rood was is het dodental wel hoog
Dan hadden ze moeten evacueren
Die auto kwijt is kut, maar als dat het nou is .....
Paar jaar geleden toen mn dochter nog in Valencia woonde stroomde het water van het dak dr flat binnen ... tot 2 keer toequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
o wat ellendig Chuuf ....
voor jou is het "dichterbij" dan voor ons .....
Weet je die overstromingen in het westen van Duitsland nog, 3 jaar terug?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De schade is natuurlijk enorm ... hele infrastructuur is weg .. geen treinen meer naar Valencia bv. , maar de schade aan allerlei dingen .. sinaasappel velden , olijven, + olie, wijngaarden .. en andere zaken zoals mogelijk wel de groente fabriek van Europa in Mar del Plastico in het zuiden...
Wat vreselijkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn wel OK ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat vreselijkHopelijk zijn ze oké
Ah gelukkig maar....quote:
Ik het over oa ook de infra structuur ... en dat zal in sommige gevallen meer tijd kosten dan een sinaasappel weer rijp wordt ?!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je die overstromingen in het westen van Duitsland nog, 3 jaar terug?
De treinen daar rijden op sommige trajecten nog steeds niet. Het kan zo ongelofelijk destructief zijn.
Sinaasappelvelden etc zijn dan veel sneller weer in bedrijf. Al is komend seizoen wel moeilijk.
Had ik daarstraks ook... maar als ik dan een tijdje later een keer weer het topic klik.. deed tie het plots wel...quote:
Met alle respect.. die sinaasappel velden zijn hun toplaag grond kwijt... zoiets opbouwen kost jaren.. of een vermogen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je die overstromingen in het westen van Duitsland nog, 3 jaar terug?
De treinen daar rijden op sommige trajecten nog steeds niet. Het kan zo ongelofelijk destructief zijn.
Sinaasappelvelden etc zijn dan veel sneller weer in bedrijf. Al is komend seizoen wel moeilijk.
Yep, dat is gewoon heel moeilijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik het over oa ook de infra structuur ... en dat zal in sommige gevallen meer tijd kosten dan een sinaasappel weer rijp wordt ?!
Refreshen hielpquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik daarstraks ook... maar als ik dan een tijdje later een keer weer het topic klik.. deed tie het plots wel...
Op alle niveau's een ramp helaas jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met alle respect.. die sinaasappel velden zijn hun toplaag grond kwijt... zoiets opbouwen kost jaren.. of een vermogen.
Wat ik wil zeggen.. op zowel macro als micro niveau zijn dit soort dingen een ramp.
.. en uiteindelijk een kans.
Je moet vanaf nu standaard op de link eronder klikken en als je wilt dat ie ergens anders opent .. rechtermuis knop .. open in nieuwe tab of vensterquote:
Dit soort rampen zien we nu al maanden over heel Europa , de ene erger dan de andere .. maar tegen de natuur kun je weinig doen .. ja de uitstoot verminderen ... maar voor het zover is zal het nog ff duren en ondertussen gaat het door...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dat is gewoon heel moeilijk.
Weet niet hoe bureaucratisch Spanje is, maar dat kan zomaar ook niet helpen
Zou het ook een abbo dingetje kunnen zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet vanaf nu standaard op de link eronder klikken en als je wilt dat ie ergens anders opent .. rechtermuis knop .. open in nieuwe tab of venster
Op tijd maatregelen nemen, zoals ze in Oost-Europa deden een paar maanden terug,quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit soort rampen zien we nu al maanden over heel Europa , de ene erger dan de andere .. maar tegen de natuur kun je weinig doen .. ja de uitstoot verminderen ... maar voor het zover is zal het nog ff duren en ondertussen gaat het door...
Wat ga je niet meemaken?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:05 schreef chufi het volgende:
En dan nog moeten we maar hopen dat het de uitstoot was en niet iets anders.. denk dat ik dat allemaal niet meer mee ga maken ...
Ik zag laatst een gesprek met een oudere man in Portugal. Die vertelde dat ze dat soort weer in zijn jeugd ieder jaar hadden. Misschien niet de extremen, maar zeker de hoeveelheden en de hoge rivierstanden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit soort rampen zien we nu al maanden over heel Europa , de ene erger dan de andere .. maar tegen de natuur kun je weinig doen .. ja de uitstoot verminderen ... maar voor het zover is zal het nog ff duren en ondertussen gaat het door...
Succes man ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef engine het volgende:
Beetje vuurwerk voor de wedstrijd
Have funquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef engine het volgende:
Beetje vuurwerk voor de wedstrijd
Ja als je in een dal woont weet je dat er soms dit risico is.. , maar als de hoeveelheid water dat valt opeens factor 10 hoger is ... gaat het mis en dat gebeurt dus nu her en der en dan mogen we in ons Nederland blij zijn zonder bergen ... uiterwaarden hebben we daarvoorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag laatst een gesprek met een oudere man in Portugal. Die vertelde dat ze dat soort weer in zijn jeugd ieder jaar hadden. Misschien niet de extremen, maar zeker de hoeveelheden en de hoge rivierstanden.
We moeten ons beter voorbereiden voor dat soort omstandigheden, ze zijn veel minder zeldzaam.
Eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je in een dal woont weet je dat er soms dit risico is.. , maar als de hoeveelheid water dat valt opeens factor 10 hoger is ... haat het mis en dat gebeurt dus nu her en der en dan mogen we in ons Nederland blij zijn zonder bergen ... uiterwaarden hebben we daarvoor
Nou ja, het ging hier in de regio toch ook goed mis 3 jaar terug. Viel mee dat er toen geen doden vielen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je in een dal woont weet je dat er soms dit risico is.. , maar als de hoeveelheid water dat valt opeens factor 10 hoger is ... gaat het mis en dat gebeurt dus nu her en der en dan mogen we in ons Nederland blij zijn zonder bergen ... uiterwaarden hebben we daarvoor
Ja dat was toen ook goed mis en een natte bende evenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, het ging hier in de regio toch ook goed mis 3 jaar terug. Viel mee dat er toen geen doden vielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |