quote:
Het is Hulloquote:
Juzeker is dat weer bijnaquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
is het zometeen ook Hulloween?
#DurfTeVragen
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Juzeker is dat weer bijna
Ik ga Pumpoensoep maken
met de kettingzaag van de purkiet van @Superbadeendjequote:
Ik ben hier hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is nou een spellchecker als je hem/haar nodig hebt?
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben hier hoor.
Maar dit topic heet "hullo"
en dat zeggen we nu
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Morguh, mooie vogeltjes weer thnxquote:
Ja het is druilweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:06 schreef aloa het volgende:
Het is weer een natte boel buiten.
En zo te zien nog veel buitjes.
Ik vind regen best leuk maar dan niet druilweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn niet slecht. Tenminste als je van rustig en droog weer houdt.
Het mag van mij regenen, maar dan in de nacht aubquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind regen best leuk maar dan niet druilweer
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het mag van mij regenen, maar dan in de nacht aub
Als het maar lekker hard regent , liefst met een klap onweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Onweerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het maar lekker hard regent , liefst met een klap onweer
Lekker binnen terwijl het buiten regentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel ja!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker binnen terwijl het buiten regent![]()
Het is minder als je er doorheen moet
Hey Drakinquote:
Helaquote:
Zuid Europa krijgt de grootste klappen de laatste weken..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef chufi het volgende:
Over regen gesproken... Spaanse Middellandse zeekust regio krijgt er flink van langs komende dagen
Ja eerder deze week was het zuid Frankrijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef chufi het volgende:
Over regen gesproken... Spaanse Middellandse zeekust regio krijgt er flink van langs komende dagen
Ja Frankrijk en Italia zijn al geweest...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Zuid Europa krijgt de grootste klappen de laatste weken..
Jup en midden Europa was ook drama deze zomer..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Frankrijk en Italia zijn al geweest...
Zo dan, en wat een dikke hagelstenen zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef chufi het volgende:
En wij hadden een drama winterquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Jup en midden Europa was ook drama deze zomer..
quote:
quote:
Hullo Dotquote:
Hulloaquote:
Die is oud, zal zijn haarlijn nu verder weg van de grasmaaier zijn?quote:
Jouw verliesquote:
Maar ook:quote:De verloren stad was nog niet eerder gefotografeerd, omdat "niemand er ooit was geweest", zeggen de onderzoekers.
Oke, waarschijnlijk hadden ze camera's, maar tochquote:woonden er mogelijk 30.000 tot 50.000 mensen in de stad.
Krakkemikkigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een heerlijk geschreven nieuwsbericht weer![]()
Uit het bericht:
[..]
Maar ook:
[..]
Oke, waarschijnlijk hadden ze camera's, maar toch
Link
Heel goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:50 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Niet voor puzzie
Hoe anders?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:20 schreef chufi het volgende:
Youtube issue weer gefixed .... maar toch anders
Probeer ik het nog eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:20 schreef chufi het volgende:
Youtube issue weer gefixed .... maar toch anders
Bij mij werkt het niet, dat zwarte scherm heb ik overigens wel vaker gezien in MUZquote:
Apart ja. Zonde ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik heb het net getest en bij mij krijg ik nog die eerdere link
Dus ik ben er wel ff klaar mee
Ja dat soort topics houd dan wel helemaal opquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:38 schreef chufi het volgende:
Ik ben al blij dat het weer iets werkt ... zag mn muziek topic al eindigen op deze manier ...
Zonder een visueel voorbeeld krijg je een Puzzie effect van niet klikkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat soort topics houd dan wel helemaal op
Dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
Helemaal niet of alleen Fok! links niet? Ik heb hier Youtube opstaan en het werkt gewoon.
Ah ok. Hopelijk wordt het snel gefixtquote:
Het doet zich voor wanner iemand een YT hier post ..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ok. Hopelijk wordt het snel gefixt
Ik zie ze weer hoorquote:
Wie is Elmo?quote:
Inmate 99?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef pullup het volgende:
Nieuwe nick name voor die space nazi begrijp ik
Racismequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:21 schreef engine het volgende:
Ik heb alvast besloten volgend jaar niet naar het gouden bal gala te gaan want het lijkt er op dat ik niet ga winnen
Real
Naar Vlieland?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef aloa het volgende:
Straaljagers.
Ze vliegen weer over Harlingen..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:21 schreef engine het volgende:
Ik heb alvast besloten volgend jaar niet naar het gouden bal gala te gaan want het lijkt er op dat ik niet ga winnen
Real
Veel lawaai zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef aloa het volgende:
Straaljagers.
Ze vliegen weer over Harlingen..
Elmo Musk jaquote:
Die zijn best goed giftigquote:
Daar zitten ze veilig in een bak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, ga maar eens mee naar de Terrariabeurs
Te veel ongedierte gegeten ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
Ik had ook planten eter,maar ging al vrij snel dood
Denk te nat, was al niet zo mooi toen ik gekocht had..quote:
Maar hoe eet een plant een plant ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk te nat, was al niet zo mooi toen ik gekocht had..
Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;Nquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
Ik had ook planten eter,maar ging al vrij snel dood
Moet je dan zo nu en dan ook een regendans doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;N
Nu heb ik hal bijna 3 jaar zo'n Venus flytrap en die gaat goed. Laatst wel overgepot in eigenlijk de verkeerde aarde.. maar hij doet het nog. Wel geef ik hem trouw alleen maar regenwater.
Ah die ken ik ook welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n hangende met van die bekers ... maar die overleefde het ook niet ;N
Nu heb ik hal bijna 3 jaar zo'n Venus flytrap en die gaat goed. Laatst wel overgepot in eigenlijk de verkeerde aarde.. maar hij doet het nog. Wel geef ik hem trouw alleen maar regenwater.
Niet moet! Maar ik doe hem graag een paar keer per weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je dan zo nu en dan ook een regendans doen?
Net als de indianen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet moet! Maar ik doe hem graag een paar keer per week
Kon je niet wachten tot Sinterklaas voorbij is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:45 schreef D. het volgende:
Ik heb het licht gezien
En al opgehangen ook
Dan zat ik nog 5 weken in het donkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kon je niet wachten tot Sinterklaas voorbij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |