Het verschil is dat 'we' Anouk en Ilse kennen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:42 schreef Greys het volgende:
Even een eerlijke vraag met hopelijk eerlijke antwoorden:
Stel dat Ilse zou gaan.
Stel dat ze zou zeggen 'nou nee hoor, ik doe nergens aan mee, behalve daar aan de persconferentie na de show'.
Hadden we dan niet met z'n allen geroepen wat een téringsaai voortraject tot aan mei het dan wordt als iemand nergens aan meedoet en hadden we het dan niet massaal téringsaai en nogal arrogant gevonden als ze daar in Basel ook helemaal nergens aan mee zou doen?
En hoe het toch nogal raar zou zijn aangezien het merendeel van de goegemeente toch bij alle andere deelnemers vond dat het erbij hoort?
Door het niet willen meewerken aan content ja. Door nee te zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Joost eruit gegooid door gebrek aan interviews?
Oh ik dacht door die drama met die Zweedse vrouw.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Door het niet willen meewerken aan content ja. Door nee te zeggen.
'zeggen'quote:Op donderdag 7 november 2024 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Door het niet willen meewerken aan content ja. Door nee te zeggen.
Maar als je steeds alle andere landen qua deelnemers aan dingen mee ziet doen en steeds 'onze' deelnemer niet is er toch gewoon geen reet aan tot mei?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het verschil is dat 'we' Anouk en Ilse kennen.
Joost, Mia, Dion, S10 kende in ieder geval een groot gedeelte van de mensen niet (en in het geval van Mia en Dion niemand) , daarom willen die mensen graag meer interviews, zodat je de mensen die namens ons het land vertegenwoordigen leert kennen.
En wat was daar de oorzaak van?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht door die drama met die Zweedse vrouw.
Je vult het nu heel erg in.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat was daar de oorzaak van?
Door een NEE die niet gerespecteerd werd. Deelnemers moeten toch nee mogen zeggen, stond hier net?
Als Anouk daar nee zegt en als ze het dan toch doen en ze wuift een camera weg en roept 'nee is nee' vindt men het waarschijnlijk een dapper wijf en dat ze gelijk heeft.
Had hij daarvoor al gedaan he.quote:
Ze?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vult het nu heel erg in.
Wie zegt dat ze een camera weg wuift? Misschien loopt ze zelf weg.
Ze = Anouk.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze?
Maar goed, daar hebben we het volgens mij al dertig keer over gehad.
Door zelf weglopen voorkom je geen filmen hoor. Dan staat het er al op. Aangezien het pal op de enige route was van de deelnemer van het podium naar de greenroom.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze = Anouk.
En dat laatste kaart je nu toch zelf aan? Je loopt tien stappen vooruit of vergelijkt met Joost.
Nee dat blijkt.quote:Anouk is geen Joost.
Er posten hier iets van 5 mensen (die volgens mij Joost altijd hebben gesteund) en nu zijn wij ‘men’. Loop je niet te hard van stapel?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Door zelf weglopen voorkom je geen filmen hoor. Dan staat het er al op. Aangezien het pal op de enige route was van de deelnemer van het podium naar de greenroom.
[..]
Nee dat blijkt.
Vandaar m'n verbazing over het meten met overduidelijk dubbele maten.
Heel voorspelbaar inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:55 schreef Greys het volgende:
Anouk: 'Deelnemers moeten NEE leren zeggen'!
en 'Ik doe nergens aan mee!'
Men: YASSSSS QUEEN!
Joost: zei nee.
Avrotros: zei nee.
De nee werd niet nageleefd.
Joost werd geïrriteerd.
Werd gediskwalificeerd.
Men: Had ie maar geen nee moeten zeggen want het hoort erbij als je meedoet dat je overal gefilmd wordt he.
De dubbele standaard van sommigen. Wauw.
Omdat wij Anouk kennen zijn we dit wel van haar gewend. Maar het zou alsnog teringsaai en arrogant zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:42 schreef Greys het volgende:
Even een eerlijke vraag met hopelijk eerlijke antwoorden:
Stel dat Ilse zou gaan.
Stel dat ze zou zeggen 'nou nee hoor, ik doe nergens aan mee, behalve daar aan de persconferentie na de show'.
Hadden we dan niet met z'n allen geroepen wat een téringsaai voortraject tot aan mei het dan wordt als iemand nergens aan meedoet en hadden we het dan niet massaal téringsaai en nogal arrogant gevonden als ze daar in Basel ook helemaal nergens aan mee zou doen?
En hoe het toch nogal raar zou zijn aangezien het merendeel van de goegemeente toch bij alle andere deelnemers vond dat het erbij hoort?
Ik had het prima gevonden als dat sinds de eerste keer van Anouk ten tijde van Birds altijd zo was gebleven. Gewoon zelf bepalen als deelnemer wat je wel en niet wilt. Elk jaar. Dus ook S10, Joost etc. Maar sinds Birds móest iedereen van alles qua meedoen en pers en social media en nu *ineens* hoeft het niet meer omdat het Anouk is?
Ik vind het inderdaad een joekel van een dubbele moraal... Joost moet niet zo moeilijk doen maar Anouk mag dat wel. Waarom? Ze is Janis Joplin niet ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:59 schreef Greys het volgende:
Maar voor het aantal fans hier hoop ik voor jullie dat ze gaat hoor.
Het heeft me dan wel veel duidelijk gemaakt over hoe een en ander in elkaar steekt, maar so be it.
Mijn 'men' in die ene post die je niet quote (Maar wel bedoelt vermoed ik) is (ook/juist) Aran enzo he, degenen die nu ineens jubelen over nee moeten kunnen zeggen als deelnemer en geen interviews moeten hoeven doen. Er bestaan meer mensen dan alleen die hier op het forum.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er posten hier iets van 5 mensen (die volgens mij Joost altijd hebben gesteund) en nu zijn wij ‘men’. Loop je niet te hard van stapel?
Ik stap even uit deze discussie want dit is mij even te negatief.
Dat.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat wij Anouk kennen zijn we dit wel van haar gewend. Maar het zou alsnog teringsaai en arrogant zijn.
Maar de fans in het buitenland, waar zij het juist van moet hebben, kennen haar niet. Als zij aan niets zou meedoen kweekt ze ook geen goodwill bij de fans. Dat probeerde Joost wel.
Mij ook niet. Totaal niet. Voor mijn part gaat Dries daar staan in z’n gele speedo.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik merk eigenlijk dat het mij op dit moment 3 keer niks boeit wie er in 2025 voor ons gaat
Ik had ook nog veel liever dat er niemand gaat. Maar dat schip heeft de kade verlaten helaas.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik merk eigenlijk dat het mij op dit moment 3 keer niks boeit wie er in 2025 voor ons gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |